Thierryvane Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Geen penal Gelukkig komt eindelijk Chico… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Wel ja, Kudus er weer uit als je juist wat vlotter moet gaan ballen en wat moet forceren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 En Stoffel erbij omdat ie zo lekker een pass kan uitstellen. Tis een prima coach die Schreuder. Als je niet voor Ajax bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Wow, Pasveer wil gewoon niet mee naar het WK. Beide ballen gewoon houdbaar hoor. Timber 2 fouten, 2 goals, ook lekker bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Manhoef, de redder van Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Zou Hasenhüttl als contact hebben met van de Sar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Pasveer is ook klaar. Prima carrière gehad. Echt alles dr uit gehaald wat er in zit. Maar hij is nu nog onderweg naar de hoek schijnt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Is er nog iemand te vinden die Schreuder wel een goede trainer vind, Leuk zo'n handbal aanval, maar als je dan je duel verliest is de weg naar doel ook meteen open. Hoe duidelijk moet de selectie het nog maken dat ze schreuder niks vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 5 uur geleden zei La Pulga: Poah, wat een spanning voor vanavond hoor. Hoop wel op wat extra minuten van Conceicao, al was die volgens mij een beetje geblesseerd. Nog iemand die dus tegen Schreuder zijn tactische beslissingen is. Mocht Brobbert niet mee doen zou ik lekker die Lucca in de spits knallen met Kudus en Berghuis er achter. Zal ik eens een keer niet gelijk hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 ‘Lorenzo Lucca’ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Volgende keer spelen we zonder centrale verdedigers denk ik, en gewoon met alle aanvallers, werkt prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Ik zou er veel voor over hebben om Lucca en Conceicao op een foto naast elkaar te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 15 minuten geleden zei Chiemel: Wow, Pasveer wil gewoon niet mee naar het WK. Beide ballen gewoon houdbaar hoor. Timber 2 fouten, 2 goals, ook lekker bezig. Timber wilt ook niet in de basis of wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Zo, 8 minuten. Had er denk ik 5 verwacht ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 8 minuten. Schreuder kan nog altijd bij de KNVB gaan werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 (bewerkt) Jezus Christus, waar heb ik naar zitten te kijken? Gelukkig schijnt Schreuder er nu uit te gaan nu er niet gewonnen is, werd beweerd toch? Nou: wie moet hem opvolgen? 9 november 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Morgen Bosz maar ff bellen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 9 uur geleden zei Superboeren: Makkie. Zeg dat vaker aub Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 10 minuten geleden zei Socrates: 8 minuten. Schreuder kan nog altijd bij de KNVB gaan werken. Waar die dat vandaan haalde Wat belachelijk zeg, 5 was logisch geweest. We zijn goed weggekomen maar we hadden wellicht in de laatste seconden de 2-3 kunnen maken als Sankoh de bal afgeeft. Mooi resultaat voor ons iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 2 minuten geleden zei Lazy: Morgen Bosz maar ff bellen? Alsjeblieft niet zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Ze krijgen gvd tegen Vitesse het niet eens voor elkaar om er druk op te krijgen. Zonder bal is het echt zo belachelijk slecht. Buiten het feit dat er bepaalde spelers heel slecht spelen, tactisch klopt het echt voor geen meter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Schreuder rot op! Wat een triest wanvertoning zeg, niet verder komen dan de laatste 20 minuten hoge ballen naar voren te schieten zonder iets van verdediging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Ik herinner me tijden teams knikkende knieën, naar Arena kwamen. Ze mentaal al 1-0 achterstonden voor het duel überhaupt begon. Dat fans hier bij 6-1 winst nog ontevreden waren. Nu lijkt het wel alsof onder Alfred Kwak een snoepwinkel is voor de tegenstanders... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Ja het was kut. Maar het is ook een godswonder dat we er niet minimaal 5 hebben gemaakt. Alles valt verkeerd. Laat Alfred maar vast kerst vieren doei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Wel grappig dat onze Portugees in 25 minuutjes meer heeft laten zien dat Bergwijn de laatste 5 wedstrijden. Die komt gewoon niet vooruit lijkt wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten