Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

18 minuten geleden zei Kyrill:

Ik snap dat je dat denkt en vindt met je Ajax bril. Maar ik geef hem groot gelijk, hij wil weg en geeft ie al bijna 7 maanden aan, zo niet langer. En dan is er super veel op hem geboden, laat Ajax hem niet gaan. Belachelijk aangezien je niet eens directe vervanger hoeft te kopen.... 

Berghuis, Bergwijn, Tadic, Daramy kunnen ook allemaal meer dan prima AMR spelen, waar Antony staat. 

Waarom je nou weer een Ajax bril er bij moet halen slaat uiteraard nergens op. 

Als ManUtd 2 maanden geleden met een normaal bod kwam dan was die allang al gegaan maar Ajax heeft maar 72 uur om een waardige vervanger aan te trekken die er gelijk moet staan. Met Antony heeft Ajax kans op een overwintering in de Champions League en zonder Antony verkleinen die kansen gewoon. Van het lijstje wat ik voorbij heb zien komen met namen zie ik alleen Ziyech als vervanger maar lijkt te duur. Verder is Antony een speler met veel diepgang en lef waardoor er meer ruimte komt voor de andere spelers op het veld. Bij Berghuis hoef je bijvoorbeeld geen rugdekking te geven als centrale verdediger van de tegenstander, bij Antony uiteraard wel. 

Van je lijstje heeft alleen Berghuis daadwerkelijk op die plek gespeeld (en een stuk minder goed dan op de CM positie), hoe kom je er bij dat de rest van die namen dat prima gaat opvullen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei La Pulga:

Als ManUtd 2 maanden geleden met een normaal bod kwam dan was die allang al gegaan maar Ajax heeft maar 72 uur om een waardige vervanger aan te trekken die er gelijk moet staan. Met Antony heeft Ajax kans op een overwintering in de Champions League en zonder Antony verkleinen die kansen gewoon. Van het lijstje wat ik voorbij heb zien komen met namen zie ik alleen Ziyech als vervanger maar lijkt te duur. Verder is Antony een speler met veel diepgang en lef waardoor er meer ruimte komt voor de andere spelers op het veld. Bij Berghuis hoef je bijvoorbeeld geen rugdekking te geven als centrale verdediger van de tegenstander, bij Antony uiteraard wel. 

Van je lijstje heeft alleen Berghuis daadwerkelijk op die plek gespeeld (en een stuk minder goed dan op de CM positie), hoe kom je er bij dat de rest van die namen dat prima gaat opvullen? 

Twee maanden geleden, was de markt nog niet open. En 72 uur is meer dan genoeg tijd, like I said je kan hem prima intern vervangen.

https://www.transfermarkt.com/steven-bergwijn/profil/spieler/284165

''Other position Right Winger''

Laten nou niet in sprookjes gaan geloven, Ajax stelt al jaren spelers vaak genoeg niet op hun favoriete positie op. Dus Bergwijn kan sowieso al AMR, das alvast 1.

https://www.transfermarkt.com/steven-berghuis/profil/spieler/129554

Ook other position right winger

https://www.transfermarkt.com/dusan-tadić/profil/spieler/36139

Je raadt het al other position right winger

Zijn er al minstens 3. Tadic is niet meer nodig in de spits met ook al Brobeast, Lorenzo Lucca

Conceica main position zelfs right winger alleen nu geblesseerd(hopelijk niet lang)

Dus dat is al 4.  Paniek is helemaal om letterlijk NIKS. Gooi vooral 90 miljoen de prullenbak in:mmm:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kyrill:

Twee maanden geleden, was de markt nog niet open. En 72 uur is meer dan genoeg tijd, like I said je kan hem prima intern vervangen.

https://www.transfermarkt.com/steven-bergwijn/profil/spieler/284165

''Other position Right Winger''

Laten nou niet in sprookjes gaan geloven, Ajax stelt al jaren spelers vaak genoeg niet op hun favoriete positie op. Dus Bergwijn kan sowieso al AMR, das alvast 1.

https://www.transfermarkt.com/steven-berghuis/profil/spieler/129554

Ook other position right winger

Je raadt het al other position right winger

Zijn er al minstens 3. Tadic is niet meer nodig in de spits met ook al Brobeast, Lorenzo Lucca

Conceica main position zelfs right winger alleen nu geblesseerd(hopelijk niet lang)

Dus dat is al 4.  Paniek is helemaal om letterlijk NIKS. Gooi vooral 90 miljoen de prullenbak in:mmm:

Kan in ieder geval merken dat je in tussentijd dat je hier niet actief was wel lekker onder een steen heb geleefd.

maar ik ga hier uiteraard niet te veel woorden aan vuilmaken, fijn weekend Karel en geniet straks van Arsenal! Zet hem op! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei La Pulga:

Kan in ieder geval merken dat je in tussentijd dat je hier niet actief was wel lekker onder een steen heb geleefd.

maar ik ga hier uiteraard niet te veel woorden aan vuilmaken, fijn weekend Karel en geniet straks van Arsenal! Zet hem op! 

Is goed gap. Reageer vooral niet inhoudelijk, ben ik toch al gewend bij maat van mij!

Jij ook fijn weekend, hopelijk win je ruimer dan bij Sparta uit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Is goed gap. Reageer vooral niet inhoudelijk, ben ik toch al gewend bij maat van mij!

Jij ook fijn weekend, hopelijk win je ruimer dan bij Sparta uit!

mijn vorige reactie was inhoudelijk genoeg waar jij totaal niet op terugkomt. Jij komt met een lijstje namen die lang niet zo goed op de rechtsbuiten gaan voetballen als Antony dat doet. En schijt aan die 90 miljoen als je al tientallen miljoenen op de bank heb staan en je volgend jaar ook nog minstens 60 miljoen voor hem krijgt (vooral na een goed wk) 

dat hij zo ongemotiveerd is vind ik tekenend aan zijn mentaliteit. Had hij toch maar wat meer met Nico opgetrokken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Socrates:

Een stap hogerop willen en op een hoger niveau willen acteren kan je ook juist zeer ambitieus en gemotiveerd noemen. 

hij heeft al een wedstrijd gemist omdat hij het niet kon opbrengen om te spelen. Laten we het dan in ieder geval op onprofessionele houding houden en triest tegenover je huidige werkgever. Er is al een maand geleden gesproken over dat als de competitie is begonnen er eigenlijk niemand meer weg mag en minstens 100 miljoen wordt verlangd voor Antony, nou als dat bod er nog niet ligt dan moet hij ook niet zeuren en gewoon spelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

90 miljoen is zo tering veel geld. Voor een speler in de Eredivisie. Bergwijn daar neer zetten terwijl hij nu op links vlamt is onzinnig denk ik. Conceicao, berghius, Tadic en Mo I en Hansen heb je daar dan nog? Daar red je het wel even mee denk ik. Anders zou ik voor Stengs gaan. Of een nieuwe geile Braziliaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Arezo:

90 miljoen is zo tering veel geld. Voor een speler in de Eredivisie. Bergwijn daar neer zetten terwijl hij nu op links vlamt is onzinnig denk ik. Conceicao, berghius, Tadic en Mo I en Hansen heb je daar dan nog? Daar red je het wel even mee denk ik. Anders zou ik voor Stengs gaan. Of een nieuwe geile Braziliaan.

Conceicao nog te licht

Berghuis weinig diepgang en lijkt het daar alleen te vertragen.

Tadic vind ik gevaarlijker in de as van het veldspel en anders vanaf links omdat hij een goede voorzet heeft.

Mo zit binnenkort in de bak en anders mag die wel eerst aan de bak.

Hansen kan eindelijk minuten maken bij Jong Ajax maar is er ook nog niet klaar voor.

Stengs vaak geblesseerd en is uiteraard ook geen waardige vervanger.

nieuwe geile Braziliaan gaan we dan maar voor. Als het goed is kan je van die 90 miljoen bij elke Braziliaans team hun rechtsbuiten gewoon kopen. Haal je er gewoon 20 (of 22) op en doe je een soort talenten dagen. De rest verhuur je aan de rest van de Eredivisie. Win win situatie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei La Pulga:

Hij heeft al sinds februari aangegeven dat hij echt wil vertrekken deze zomer.. (en toen ie kwam was er ook al afgesproken dat het voor 2 jaar zou zijn) Dan mag je van een club als Ajax toch verwachten dat ze inmiddels een hele lijst aan mogelijke vervangers hebben klaarstaan?

En hoezo kan Ziyech te duur zijn, als je 90 miljoen voor Anthony krijgt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Steels:

Hij heeft al sinds februari aangegeven dat hij echt wil vertrekken deze zomer.. (en toen ie kwam was er ook al afgesproken dat het voor 2 jaar zou zijn) Dan mag je van een club als Ajax toch verwachten dat ze inmiddels een hele lijst aan mogelijke vervangers hebben klaarstaan?

En hoezo kan Ziyech te duur zijn, als je 90 miljoen voor Anthony krijgt?

Dan had hij of een ontsnappingsclausule moeten fixen in zijn contract of hij moest voor twee jaar tekenen. En er zijn genoeg mogelijke vervangers, maar allemaal met mindere kwaliteiten op inderdaad Ziyech na. Maar zoals hieronder aangegeven, je kan Ziyech niet 10 miljoen per jaar geven en de rest 4 miljoen per jaar.

En ik ben er van overtuigd dat als United een bod deed voor de start van de competitie dat het gewoon werd geaccepteerd. Nu daar paniek is qua transfers hoeft er toch geen paniek te komen bij Ajax? Hadden ze maar een paar maanden eerder moeten komen dat er voorin wat versterking moet komen.

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei La Pulga:

Dan had hij of een ontsnappingsclausule moeten fixen in zijn contract of hij moest voor twee jaar tekenen. En er zijn genoeg mogelijke vervangers, maar allemaal met mindere kwaliteiten op inderdaad Ziyech na. Maar zoals hieronder aangegeven, je kan Ziyech niet 10 miljoen per jaar geven en de rest 4 miljoen per jaar.

En ik ben er van overtuigd dat als United een bod deed voor de start van de competitie dat het gewoon werd geaccepteerd. Nu daar paniek is qua transfers hoeft er toch geen paniek te komen bij Ajax? Hadden ze maar een paar maanden eerder moeten komen dat er voorin wat versterking moet komen.

Dat zou Ajax nooit toe laten me dunkt, want dan moet je hem al na één seizoen verkopen, anders gaat hij transfervrij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik niet begrijp is waarom zou je een ontevreden speler in huis houden als je er 90 miljoen(!) voor kan beuren? Dat geld ga je nooit meer krijgen voor Antony, ongeacht of je het nodig hebt of niet. Niemand is zo gek als Man UTD in de huidige situatie dat ze dat bedrag neer gaan tellen. Nu zit je met een zwaar ontevreden speler en straks begint het hele circus in januari weer opnieuw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei LouisPSV:

Wat ik niet begrijp is waarom zou je een ontevreden speler in huis houden als je er 90 miljoen(!) voor kan beuren? Dat geld ga je nooit meer krijgen voor Antony, ongeacht of je het nodig hebt of niet. Niemand is zo gek als Man UTD in de huidige situatie dat ze dat bedrag neer gaan tellen. Nu zit je met een zwaar ontevreden speler en straks begint het hele circus in januari weer opnieuw.

Omdat ze (m.i. terecht) denken dat ze er ook nog 100 voor kunnen krijgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Steels:

Dat zou Ajax nooit toe laten me dunkt, want dan moet je hem al na één seizoen verkopen, anders gaat hij transfervrij.

In de winter (na het WK) kan natuurlijk ook nog. Als Antony deze vorm weet vast te houden zal het mij niets verbazen als Real Madrid voor hem zal komen (die spelen nog steeds zonder rechtsbuiten) en dat is toch nog een stapje hoger dan ManUtd. 

Van mij mag die ook lekker vertrekken hoor voor 90 miljoen, maar kan genoeg redenen bedenken om het niet te doen en belangrijkste is uiteraard dat je er sportief zwaar op achteruit gaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom kan een benfica nunez wel verkopen voor 100 miljoen, en moet Ajax al blij zijn met 80 miljoen.

Denk zelf dat nunez niet beter is.

Het lijkt ook wel alsof ajax nooit een schaduwlijst heeft voor als er spelers vertrekken.

Bergwijn brobbey en wijndal voorspelbare transfers die me oma ook nog kan verzinnen.

Lijkt mij dat je al een rits vervangers klaar hebt staan voor Anthony,

als ze maar geen Kluivert of elghazi in paniek gaan halen. Dan heb ik liever dat ze niemand halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites