ElMarcos Geplaatst 1 juli 2022 Share Geplaatst 1 juli 2022 35 minuten geleden zei Elsjorro1990: Wijndal prima eerste versterking lijkt me. En 10 miljoen is dan geen heel gek bedrag. Nu graag ook Bergwijn en Brobbey binnenhalen. En dan mag er wat mij betreft nog wel een middenvelder en cv/rechtsback bij. Rensch heeft me het afgelopen jaar niet echt kunnen bekoren en met Klaiber de CL in moet je ook niet willen denk ik. Regeer is daar volgens mij voor Ajax ook nog een optie. Persoonlijk zie ik, ondanks alle berichten, toch graag een keepr erbij komen. Steek heeft nu alweer een blessure. Dan moeten we dus gokken dat Pasveer fit blijft en hetzelfde niveau weer haalt of dat Gorter een enorme stap maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 juli 2022 Share Geplaatst 1 juli 2022 Volgens mij ziet Schreuder meer een middenvelder in Regeer. Staat daar nu weer, live te zien via: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 juli 2022 Share Geplaatst 1 juli 2022 Idd, op 6 denk ik wel zijn beste plek. Vind het alleen fysiek nog altijd een brugpieper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 1 juli 2022 Share Geplaatst 1 juli 2022 (bewerkt) Regeer zijn sterkste punt is zijn loopvermogen en dat valt weg als hij als 6 speelt (als het is zoals Alvarez vorig jaar). Hij is het beste als box-to-box middenvelder denk ik, maar misschien niet bij Ajax vanwege zijn handelingssnelheid. Daarom vind ik rechtsback wel een goed alternatief. Dan zie ik veel liever Fitz-Jim op 6. 1 juli 2022 bewerkt door FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 juli 2022 Share Geplaatst 1 juli 2022 Begin blauwe ballen te krijgen. Want een anti-climax dat nieuwe boekjaar. Geen Haller, Bergwijn of Brobbey aankondiging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 juli 2022 Share Geplaatst 1 juli 2022 2 uur geleden zei NicoHaak: Begin blauwe ballen te krijgen. Want een anti-climax dat nieuwe boekjaar. Geen Haller, Bergwijn of Brobbey aankondiging. Is dat niet zo dat Ajax nog niets mag zeggen vanwege de beursding en dat het pas na 18:00 kan gebeuren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 1 juli 2022 Share Geplaatst 1 juli 2022 3 uur geleden zei NicoHaak: Begin blauwe ballen te krijgen. Want een anti-climax dat nieuwe boekjaar. Geen Haller, Bergwijn of Brobbey aankondiging. Onana is nu wel officieel bevestigd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 juli 2022 Share Geplaatst 1 juli 2022 2 uur geleden zei La Pulga: Is dat niet zo dat Ajax nog niets mag zeggen vanwege de beursding en dat het pas na 18:00 kan gebeuren? Hoop dat je gelijk hebt. Ben bang dat niemand wordt aangekondigd en fucking lampaert de eerste gele trui pakt. Wat een schijtdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 juli 2022 Share Geplaatst 1 juli 2022 Toch nog een 1 juli toetje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 juli 2022 Share Geplaatst 1 juli 2022 25 miljoen steekt RB maar in hun reet!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 juli 2022 Share Geplaatst 1 juli 2022 Dat Ajax 15 zou bieden, is eigenlijk al te bizar voor woorden. Handen vanaf trekken en Leipzig en Brobbey maar lekker laten zweten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 1 juli 2022 Share Geplaatst 1 juli 2022 Voor hoeveel was 'ie verkocht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 juli 2022 Share Geplaatst 1 juli 2022 Vrije transfer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 Met het huidige financiële beleid bij Ajax, wat toch vrij streng schijnt te zijn, kan je je toch bijna niet voorstellen dat ze hem voor 15 miljoen of meer terug halen. Wel echt veel geld.. Aan de andere kant, als hij er komend jaar 25 maakt en een Engelse club haalt hem op voor 40M dan heb je het prima gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 25 miljoen gewoon te veel. Raar dat dat nu pas naar buiten komt terwijl ze er al maanden mee bezig zijn. Dan kunnen ze hem beter gewoon huren voor een paar miljoen per jaar tot zijn contract afloopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 Zonder grappen; €25 miljoen neerklappen voor een speler die je een jaar eerder verliet door de semi-achterdeur, is toch een grote financiele blunder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 2 uur geleden zei PatjePauw: Zonder grappen; €25 miljoen neerklappen voor een speler die je een jaar eerder verliet door de semi-achterdeur, is toch een grote financiele blunder? Niet per se. Dat hij weggegaan is niet per se, je hebt namelijk te maken met grenzen die je moet stellen aan wat je jeugdspelers kan aanbieden, ook al is het ene talent groter dan het andere. Raiola had er helaas een handje van om een verlenging doodleuk te vergelijken met een transfervrije status waarbij een speler van club verandert. Daar aan toegeven is financieel onhoudbaar en onverantwoord voor bijna alle clubs. In die zin is zijn vertrek in mijn ogen geen blunder. Tegelijkertijd wil je niet na een jaar alsnog teveel geld neertellen, want dat betekent dat Ajax je toch wel terughaalt als je te hoge eisen stelt. Schept een gevaarlijk precedent. Aan de andere kant moet je ook objectief kijken naar de individuele situatie. Ga je een betere spits vinden dan Brobbey voor dat geld? Bij 15 miljoen is dat twijfelachtig, bij 25 durf ik dat wel te stellen. In die zin kan je zeker iets neerleggen, en dat het financieel zonde is, is erg jammer, maar het is nu eenmaal de situatie. Het een blunder noemen is denk ik niet passend in deze situatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 Zometeen even lekker lachen om Pier en Malle Jan. Arme Gorter wel hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 You love to see it. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 Opstelling Ajax: Gorter; Klaiber, Magallán, Pierie, Baas; Regeer, Ünüvar, Fitz-Jim; Ihattaren, Rasmussen, Banel. Wissels Ajax: Kremers, Salah-Eddine, Gooijer, Aertssen, Warmerdam, Dall, Delgado, Brandes, Giovanni, Martha, Enem. Eerste 10min gemist, maar ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 Mooooooo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 Doei Antony, hoi Mo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 Vind juist die aandacht over Mo zo overtrokken. Die jongen doet het prima tegen de 3de en de 2de bundesliga clubs een helftje, maar is er nog lang niet. Juist dit soort spelers moeten lekker in de luwte blijven en niet teveel lof krijgen, zeker met zijn verleden. Vind het echt behoorlijk overdreven allemaal. Straks gaat die ''gewoon'' op de bank zitten als het eerste terug is, hoe gaat die dan reageren? Ik was erbij vanmiddag, moet zeggen dat dat Paderborn echt uitstekend voetbalde De jonkies 2de helft konden het niet bijbenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 5 uur geleden zei cimbomcu: Vind juist die aandacht over Mo zo overtrokken. Die jongen doet het prima tegen de 3de en de 2de bundesliga clubs een helftje, maar is er nog lang niet. Juist dit soort spelers moeten lekker in de luwte blijven en niet teveel lof krijgen, zeker met zijn verleden. Vind het echt behoorlijk overdreven allemaal. Straks gaat die ''gewoon'' op de bank zitten als het eerste terug is, hoe gaat die dan reageren? Ik was erbij vanmiddag, moet zeggen dat dat Paderborn echt uitstekend voetbalde De jonkies 2de helft konden het niet bijbenen. Wel helemaal met je eens hoor, maar wat wordt het die Mo gegund man. Als die echt in vorm komt, blijf ik roepen dat ie gewoon lekker mee kan met het WK. Blijf het wel kut vinden dat Brobbey dus blijkbaar terugkomt voor minimaal 15 miljoen. Heeft nog nooit 90 minuten speelt op hoog niveau en vind ik wel een gok als dat je eerste spits gaat worden. Tuurlijk kan Tadic daar ook, komt hopelijk nog Bergwijn en mogen we Daramy nog niet afschrijven (waar is hij eigenlijk tijdens de voorbereiding?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 3 juli 2022 Share Geplaatst 3 juli 2022 8 uur geleden zei La Pulga: Wel helemaal met je eens hoor, maar wat wordt het die Mo gegund man. Als die echt in vorm komt, blijf ik roepen dat ie gewoon lekker mee kan met het WK. Blijf het wel kut vinden dat Brobbey dus blijkbaar terugkomt voor minimaal 15 miljoen. Heeft nog nooit 90 minuten speelt op hoog niveau en vind ik wel een gok als dat je eerste spits gaat worden. Tuurlijk kan Tadic daar ook, komt hopelijk nog Bergwijn en mogen we Daramy nog niet afschrijven (waar is hij eigenlijk tijdens de voorbereiding?) Daramy heeft vakantie denk ik. Die heeft nog jeugdinterlands gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten