ElMarcos Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Zit niets anders op. in Alfred we trust. Hem werd ooit een grote rol toegedicht bij het succes uit 2019. Nu eens kijken of dat klopt. Hoop dat de staf verder zoveel mogelijk blijft zitten. Volgens mij loopt dat best lekker. 15 minuten geleden zei Chiemel: Dat mensen Rensch voor de basis durven te zeggen, die heeft dit seizoen echt helemaal niks laten zien. En we hebben toch echt een andere middenvelder en nog een keeper nodig. Stekelenburg kan echt niet meer en Pasveer moet ik ook nog maar ff zien of die nog weer fit en scherp wordt. Rensch is nog jong, dus die gaat nog wel meer slechte potjes spelen. Tweede jaar is ook altijd moeilijker. Hij verdiend een kans, maar er moet wel een alternatief zijn. Niet zijnde Klaiber. Natuurlijk moet er ook in het doel iets gebeuren. Twee mannen die met de bejaardentaxi komen en Gorter is niet het niveau wat Ajax nastreeft. Dit seizoen was het wellicht de beste optie, maar vooruit kijkend absoluut niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 19 minuten geleden zei ElMarcos: Zit niets anders op. in Alfred we trust. Hem werd ooit een grote rol toegedicht bij het succes uit 2019. Nu eens kijken of dat klopt. Hoop dat de staf verder zoveel mogelijk blijft zitten. Volgens mij loopt dat best lekker. Rensch is nog jong, dus die gaat nog wel meer slechte potjes spelen. Tweede jaar is ook altijd moeilijker. Hij verdiend een kans, maar er moet wel een alternatief zijn. Niet zijnde Klaiber. Natuurlijk moet er ook in het doel iets gebeuren. Twee mannen die met de bejaardentaxi komen en Gorter is niet het niveau wat Ajax nastreeft. Dit seizoen was het wellicht de beste optie, maar vooruit kijkend absoluut niet. Opzich ben ik dat met je eens, ware het niet dat pasveer echt een dijk van een seizoen gespeeld heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 1 uur geleden zei RogerGarcia: Ik hoop dat Ajax met het oog op komend seizoen het volgende gaat doen. Verkopen Haller: +- 30 miljoen Gravenberch: +- 25 miljoen Alvarez: +- 20 miljoen Tagliafico: +- 8 miljoen Klaiber: +- 1 miljoen Magallan: +- 1 miljoen Bandé: +- 0,5 miljoen Jensen: +- 0,5 miljoen Pierie: +- 0,5 miljoen Labyad: Transfervrij Onana: Transvervrij Mazraoui: Transfervrij Danilo: Transfervrij Tyton: Transfervrij Totaal: +- 86,5 miljoen (+ salarisbesparing) Aankopen Bergwijn: +- 20 miljoen Wijndal: +- 14 miljoen Brobbey: +- 12 miljoen Quinten Timber: +- 7 miljoen Ihattaren: +- 2 miljoen Totaal: +- 55 miljoen Verlengen Jurrien Timber: 2026 Maarten Stekelenburg: 2023 Salah-Eddine: 2025 Selectie 23 man (multifunctioneel, Nederlands, talentvol, technisch, snelheid, voldoende ervaring) Pasveer, Stekelenburg, Gorter, Rensch, Regeer, Schuurs, J Timber, Martinez, Blind, Wijndal, Salah-Eddine, Taylor, Q Timber, Klaassen, Kudus, Berghuis, Unuvar, Bergwijn, Daramy, Brobbey, Tadic, Antony, Ihattaren Missen we dan niet weer een reservespits? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 56 minuten geleden zei Nom de Guerre: Ik begrijp je gevoel. Wil je er over praten? Of constructieve feedback leveren? Dit is een safe space. We oordelen niet en veroordelen al helemaal niet. Kutpodcast, en anders niks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Half space dacht ik, anders zou je geen bans hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 1 minuut geleden zei Chiemel: Half space dacht ik, anders zou je geen bans hebben. Altijd penetreren in de half spaces Chiemel, dat is de sleutel achter het moderne voetbal in balbezit. Kan zo meegenomen worden in de podcast als oneliner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 17 minuten geleden zei Socrates: Kutpodcast, en anders niks! Wat een interessante take. Kun je dat nog verder toelichten? Ik ben heel benieuwd naar de argumentatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 38 minuten geleden zei Nom de Guerre: Wat een interessante take. Kun je dat nog verder toelichten? Ik ben heel benieuwd naar de argumentatie. Anders ik wel! Ik heb hem hoog zitten die @Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Doe ik een keer ook popie-jopie komt het niet aan. Was als reactie op ElHenry een referentie naar die amateurtrainer. "Kutkrant, en anders niks!". Ook bekend van de "god wat hebben wij een kutkeeper"-quote. Geen (negatieve) mening over jullie podcast, heb zelfs nog de betrokkenheid van MU gestimuleerd destijds in de staf (en de suggestie voor de huidige naam gedaan)! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Het is zo out-of-character, Socrates die popiejopie (sowieso een vreselijke term, enkel overtroffen door de getapte jongen qua cringe) doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Zojuist zei Nom de Guerre: Het is zo out-of-character, Socrates die popiejopie (sowieso een vreselijke term, enkel overtroffen door de getapte jongen qua cringe) doet. Ik heb zo'n onwijs dynamieke persoonlijkheid, je wil niet weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Lang haar in zijn profielpic, een oude ziel die stiekem popiejopie wil zijn, sterke eigen mening, het is Johan Derksen! Met je kaars Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 4 uur geleden zei Elsjorro1990: Opzich ben ik dat met je eens, ware het niet dat pasveer echt een dijk van een seizoen gespeeld heeft. De vraag is of hij dat gezien zijn leeftijd en terugkomend van een blessure nogmaals kan doen .en is dat een gok die je moet nemen als je Ajax bent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 3 uur geleden zei Socrates: Doe ik een keer ook popie-jopie komt het niet aan. Was als reactie op ElHenry een referentie naar die amateurtrainer. "Kutkrant, en anders niks!". Ook bekend van de "god wat hebben wij een kutkeeper"-quote. Geen (negatieve) mening over jullie podcast, heb zelfs nog de betrokkenheid van MU gestimuleerd destijds in de staf (en de suggestie voor de huidige naam gedaan)! Ga je een keer aanschuiven? Je lijkt me iemand die vrij makkelijk kletst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ELHenry Geplaatst 13 mei 2022 Share Geplaatst 13 mei 2022 17 uur geleden zei Nom de Guerre: Ik begrijp je gevoel. Wil je er over praten? Of constructieve feedback leveren? Dit is een safe space. We oordelen niet en veroordelen al helemaal niet. 17 uur geleden zei Kyrill: Welke uitzending heb je geluisterd dan? En waarom vind je het slecht? Dit noemen wij sarcasme boys.... De podcast is uitstekend in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 mei 2022 Share Geplaatst 13 mei 2022 Dat van mij ook, maar dat komt via tekst keislecht over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ELHenry Geplaatst 13 mei 2022 Share Geplaatst 13 mei 2022 8 minuten geleden zei Nom de Guerre: Dat van mij ook, maar dat komt via tekst keislecht over. ja dat blijkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 mei 2022 Share Geplaatst 13 mei 2022 34 minuten geleden zei ELHenry: Dit noemen wij sarcasme boys.... De podcast is uitstekend in mijn ogen. Vooruit, dan maak ik er een gele kaart van. Wel de laatste waarschuwing voor zulke grapjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 mei 2022 Share Geplaatst 13 mei 2022 Als je de komende weken Haller + Gravenberch voor een 50-60 miljoen verkoopt en je haalt van de inkomsten Wijndal, Bergwijn en Brobbey voor terug dan mag het voor mij snel augustus zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 13 mei 2022 Share Geplaatst 13 mei 2022 1 uur geleden zei NicoHaak: Als je de komende weken Haller + Gravenberch voor een 50-60 miljoen verkoopt en je haalt van de inkomsten Wijndal, Bergwijn en Brobbey voor terug dan mag het voor mij snel augustus zijn. Absoluut. Dan opteer ik nog wel voor een doelman erbij en een spits achter Brobbey. Afhankelijk van hoe Schreuder het middenveld wil invullen en hoe Kudus volgend jaar voor de dag komt is daar ook nog wat ruimte voor iemand erbij denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 mei 2022 Share Geplaatst 13 mei 2022 (bewerkt) 24 minuten geleden zei ElMarcos: Absoluut. Dan opteer ik nog wel voor een doelman erbij en een spits achter Brobbey. Afhankelijk van hoe Schreuder het middenveld wil invullen en hoe Kudus volgend jaar voor de dag komt is daar ook nog wat ruimte voor iemand erbij denk ik. Helemaal mee eens wat betreft die spits. Brobbey is sowieso snel geblesseerd. En dan heb je alleen nog Tadic als variant (die gelukkig nooit geblesseerd is). En dat is het dan, want van bijv. Rasmussen in jong ben ik niet onder de indruk. Keeper mogen ze van mij wel Gorter de kans geven met Pasveer als 2e doelman. 13 mei 2022 bewerkt door NicoHaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 13 mei 2022 Share Geplaatst 13 mei 2022 Ajax heeft volgens Turkse media interesse in Altay Bayındır. GK van Fenerbahçe. Zeer goede lijnkeeper, maar voetballen meeh. Ben wel benieuwd wat @cimbomcu hiervan vindt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Op 13-5-2022 om 17:06 zei Acquafresca: Ajax heeft volgens Turkse media interesse in Altay Bayındır. GK van Fenerbahçe. Zeer goede lijnkeeper, maar voetballen meeh. Ben wel benieuwd wat @cimbomcu hiervan vindt Ik heb dit bericht zovaak gehoord dat ik het niet geloof. Maar ik ken hem niet zo goed, weet idd dat het meer een lijnkeeper is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Brobbey direct terughalen. Dit is echt een schoolvoorbeeld doelpunt waarom we hem nodig zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Blij dat we van hem af zijn. Sjonge jonge. Geen Unuvar, weer dat blinde paard daramy er in gooien. Wat een onnavolgbare keuzes soms. En dan niet in het positieve. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten