Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Zit niets anders op. in Alfred we trust. Hem werd ooit een grote rol toegedicht bij het succes uit 2019. Nu eens kijken of dat klopt. Hoop dat de staf verder zoveel mogelijk blijft zitten. Volgens mij loopt dat best lekker.

15 minuten geleden zei Chiemel:

Dat mensen Rensch voor de basis durven te zeggen, die heeft dit seizoen echt helemaal niks laten zien. En we hebben toch echt een andere middenvelder en nog een keeper nodig. Stekelenburg kan echt niet meer en Pasveer moet ik ook nog maar ff zien of die nog weer fit en scherp wordt. 

Rensch is nog jong, dus die gaat nog wel meer slechte potjes spelen. Tweede jaar is ook altijd moeilijker. Hij verdiend een kans, maar er moet wel een alternatief zijn. Niet zijnde Klaiber. 

Natuurlijk moet er ook in het doel iets gebeuren. Twee mannen die met de bejaardentaxi komen en Gorter is niet het niveau wat Ajax nastreeft. Dit seizoen was het wellicht de beste optie, maar vooruit kijkend absoluut niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

19 minuten geleden zei ElMarcos:

Zit niets anders op. in Alfred we trust. Hem werd ooit een grote rol toegedicht bij het succes uit 2019. Nu eens kijken of dat klopt. Hoop dat de staf verder zoveel mogelijk blijft zitten. Volgens mij loopt dat best lekker.

Rensch is nog jong, dus die gaat nog wel meer slechte potjes spelen. Tweede jaar is ook altijd moeilijker. Hij verdiend een kans, maar er moet wel een alternatief zijn. Niet zijnde Klaiber. 

Natuurlijk moet er ook in het doel iets gebeuren. Twee mannen die met de bejaardentaxi komen en Gorter is niet het niveau wat Ajax nastreeft. Dit seizoen was het wellicht de beste optie, maar vooruit kijkend absoluut niet.

Opzich ben ik dat met je eens, ware het niet dat pasveer echt een dijk van een seizoen gespeeld heeft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei RogerGarcia:

Ik hoop dat Ajax met het oog op komend seizoen het volgende gaat doen. 

Verkopen

Haller: +- 30 miljoen

Gravenberch: +- 25 miljoen
Alvarez: +- 20 miljoen

Tagliafico: +- 8 miljoen

Klaiber: +- 1 miljoen

Magallan: +- 1 miljoen

Bandé: +- 0,5 miljoen

Jensen: +- 0,5 miljoen
Pierie: +- 0,5 miljoen

Labyad: Transfervrij
Onana: Transvervrij

Mazraoui: Transfervrij
Danilo: Transfervrij
Tyton: Transfervrij

Totaal: +- 86,5 miljoen (+ salarisbesparing)

Aankopen

Bergwijn: +- 20 miljoen

Wijndal: +- 14 miljoen

Brobbey: +- 12 miljoen
Quinten Timber: +- 7 miljoen

Ihattaren: +- 2 miljoen

Totaal: +- 55 miljoen

Verlengen
Jurrien Timber: 2026

Maarten Stekelenburg: 2023
Salah-Eddine: 2025

Selectie 23 man (multifunctioneel, Nederlands, talentvol, technisch, snelheid, voldoende ervaring)

Pasveer, Stekelenburg, Gorter, Rensch, Regeer, Schuurs, J Timber, Martinez, Blind, Wijndal, Salah-Eddine, Taylor, Q Timber, Klaassen, Kudus, Berghuis, Unuvar, Bergwijn, Daramy, Brobbey, Tadic, Antony, Ihattaren

Missen we dan niet weer een reservespits? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe ik een keer ook popie-jopie komt het niet aan.

Was als reactie op ElHenry een referentie naar die amateurtrainer. "Kutkrant, en anders niks!". Ook bekend van de "god wat hebben wij een kutkeeper"-quote.

Geen (negatieve) mening over jullie podcast, heb zelfs nog de betrokkenheid van MU gestimuleerd destijds in de staf (en de suggestie voor de huidige naam gedaan)!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Elsjorro1990:

Opzich ben ik dat met je eens, ware het niet dat pasveer echt een dijk van een seizoen gespeeld heeft. 

De vraag is of hij dat gezien zijn leeftijd en terugkomend van een blessure nogmaals kan doen .en is dat een gok die je moet nemen als je Ajax bent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Socrates:

Doe ik een keer ook popie-jopie komt het niet aan.

Was als reactie op ElHenry een referentie naar die amateurtrainer. "Kutkrant, en anders niks!". Ook bekend van de "god wat hebben wij een kutkeeper"-quote.

Geen (negatieve) mening over jullie podcast, heb zelfs nog de betrokkenheid van MU gestimuleerd destijds in de staf (en de suggestie voor de huidige naam gedaan)!

Ga je een keer aanschuiven? Je lijkt me iemand die vrij makkelijk kletst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Nom de Guerre:

Ik begrijp je gevoel. Wil je er over praten? Of constructieve feedback leveren? Dit is een safe space. We oordelen niet en veroordelen al helemaal niet.

17 uur geleden zei Kyrill:

Welke uitzending heb je geluisterd dan? En waarom vind je het slecht? 

Dit noemen wij sarcasme boys....

De podcast is uitstekend in mijn ogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei ELHenry:

Dit noemen wij sarcasme boys....

De podcast is uitstekend in mijn ogen.

Vooruit, dan maak ik er een gele kaart van. Wel de laatste waarschuwing voor zulke grapjes ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei NicoHaak:

Als je de komende weken Haller + Gravenberch voor een 50-60  miljoen verkoopt en je haalt van de inkomsten Wijndal, Bergwijn en Brobbey voor terug dan mag het voor mij snel augustus zijn.

Absoluut. Dan opteer ik nog wel voor een doelman erbij en een spits achter Brobbey. Afhankelijk van hoe Schreuder het middenveld wil invullen en hoe Kudus volgend jaar voor de dag komt is daar ook nog wat ruimte voor iemand erbij denk ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei ElMarcos:

Absoluut. Dan opteer ik nog wel voor een doelman erbij en een spits achter Brobbey. Afhankelijk van hoe Schreuder het middenveld wil invullen en hoe Kudus volgend jaar voor de dag komt is daar ook nog wat ruimte voor iemand erbij denk ik. 

Helemaal mee eens wat betreft die spits. Brobbey is sowieso snel geblesseerd. En dan heb je alleen nog Tadic als variant (die gelukkig nooit geblesseerd is). En dat is het dan, want van bijv. Rasmussen in jong ben ik niet onder de indruk.

Keeper mogen ze van mij wel Gorter de kans geven met Pasveer als 2e doelman.

bewerkt door NicoHaak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-5-2022 om 17:06 zei Acquafresca:

Ajax heeft volgens Turkse media interesse in Altay Bayındır. GK van Fenerbahçe. Zeer goede lijnkeeper, maar voetballen meeh. Ben wel benieuwd wat @cimbomcu hiervan vindt

Ik heb dit bericht zovaak gehoord dat ik het niet geloof. Maar ik ken hem niet zo goed, weet idd dat het meer een lijnkeeper is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites