delichris Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Zojuist zei La Pulga: Daar denkt Ajax trouwens anders over, Labyad is ondertussen al transfervrij verklaard aan het einde van dit seizoen en Klaiber is hopelijk niet de opvolger van Mazza. Daardoor kunnen ze wel in Amsterdam blijven. Desnoods gaan ze naar AFC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Wat een nare verwensing. Ik hoop dat United degradeert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 3 minuten geleden zei NicoHaak: Wat een nare verwensing. Ik hoop dat United degradeert. Dat gaat niet gebeuren helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 31 minuten geleden zei delichris: Dat gaat niet gebeuren helaas. Dat dachten ze bij Everton ook, maar dat wordt nog héél erg spannend met Woutje Weghorst. Wat betreft Ten Hag; jammer dat hij weg is, maar het werd ook wel tijd. Hopelijk kan de selectie met wat frisse impulsen weer op orde komen, maar ik ben wel bang voor de nieuwe trainert. Zie weinig opties waar ik vrolijk van word. Hjulmand zou me nog wat lijken, maar een dubbelfunctie tot het WK is niet handig bij een nieuwe club en als hoofdtrainer van een land, en verwacht niet dat hij ontslag wil nemen om bij Ajax aan de slag te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Dan is de kans wel groter dat Eriksen terug komt Overigens: Citaat Lasse Schöne hoopt dat Christian Eriksen in de toekomst terugkeert bij Ajax. De twee Denen zijn goed bevriend en spreken elkaar dan ook geregeld. Eriksen loopt na dit seizoen uit zijn contract bij Brentford. De Deense middenvelder tekende eind januari een contract voor een halfjaar in Engeland. Daarvoor trainde hij mee bij Jong Ajax, maar een rentree in Amsterdam was niet aan de orde. "Ik zou hem graag bij Ajax willen zien", laat Schöne optekenen door Ajax Showtime. "Ik heb hem erover gesproken, maar hij is een ervaren jongen. Hij houdt zich op de vlakte. Toen was het niet aan de orde. Maar ik zeg wel tegen hem: speel nog even je laatste vijf jaar bij Ajax, joh." Schöne weet niet of Ajax en Eriksen in gesprek zijn over een tweede termijn. "Ik weet het niet, maar ik zie hem persoonlijk wel graag terugkeren bij Ajax", erkent de NEC'er. "Hij houdt wel van Nederland, al is hij niet zo vernederlandst als ik. Hij houdt ook van Amsterdam en spreekt veel jongens met wie hij er gevoetbald heeft. Hij trainde bovendien niet voor niets bij Ajax en revalideert hier vaak. Zijn fysio woont hier. Ik heb hem nog niet zo ver kunnen krijgen, maar ik zal hem nog een sms'je sturen." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Ik hou m'n hart vast voor volgend seizoen. 22/23 Doel Remko Pasveer Jay Gorter Dominik Kotarski Charlie Setford (Maarten Stekelenburg) (Przemyslaw Tyton) Verdediging Devyne Rensch Sean Klaiber Jurriën Timber Lisandro Magállan Perr Schuurs Lisandro Martinez Daley Blind Kik Pierie Nico Tagliafico Anass Salah-Eddine Middenveld Edson Alvarez Ryan Gravenberch Mohammed Kudus Kenneth Taylor Davy Klaassen Steven Berghuis Youri Regeer Aanval Antony Mo Ihattaren Dusan Tadic Sébastien Haller Mohamed Daramy Naci Ünüvar Sontje Hansen Stekelenburg en Tyton lopen af, maar verlengen misschien nog. Setford, Klaiber, Schuurs en Daramy misschien wel verhuren. Kotarski, Magallán en Pierie mogen wat mij betreft vertrekken. Stel dat Timber, Martinez, Tagliafico, Alvarez, Gravenberch en zelfs Antony gaan. Dan mogen Hamstra/Huntelaar aan de bak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Opstelling maken is momenteel prutswerk ja. Wat suggesties die ik zou overwegen straks: - Gorter de kans geven - Nieuwe rechtsback halen - Schuurs de kans geven - Rensch omturnen naar een CV als Timber en Martinez vertrekken - Tagliafico nog voor één seizoen proberen te houden - Bij vertrek Alvarez, Regeer een kans geven - Kudus en Taylor laten concurreren voor de plek van Gravenberch (LCM) - Tadic weg van links. Op tien, als technisch aanspeelpunt in de spits of nog héél misschien op rechts. Als je snelheid en diepte mist maar wel kan voetballen, is naar binnen kappen á la Ziyech een beter idee. Maar in elk geval: weg van links - Proberen Haller te verkopen. Je hebt meer diepte nodig, in combinatie met voetballend vermogen. Je kan er nog wat extra transfergeld voor vangen ook - Voordat je weer een nieuwe vleugelaanvaller haalt, in elk geval op links eens al die jonge mannetjes aan het werk zetten. Daramy/Unuvar/Axel Dingdong/Martha/Hansen hoe ze allemaal ook mogen heten. Er zal toch wel één van hen na een goede voorbereiding en wat vertrouwen een stapje kunnen maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Wat is de potentie van Nordin Musampa? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 1 uur geleden zei Socrates: Opstelling maken is momenteel prutswerk ja. Wat suggesties die ik zou overwegen straks: - Gorter de kans geven - Nieuwe rechtsback halen - Schuurs de kans geven - Rensch omturnen naar een CV als Timber en Martinez vertrekken - Tagliafico nog voor één seizoen proberen te houden - Bij vertrek Alvarez, Regeer een kans geven - Kudus en Taylor laten concurreren voor de plek van Gravenberch (LCM) - Tadic weg van links. Op tien, als technisch aanspeelpunt in de spits of nog héél misschien op rechts. Als je snelheid en diepte mist maar wel kan voetballen, is naar binnen kappen á la Ziyech een beter idee. Maar in elk geval: weg van links - Proberen Haller te verkopen. Je hebt meer diepte nodig, in combinatie met voetballend vermogen. Je kan er nog wat extra transfergeld voor vangen ook - Voordat je weer een nieuwe vleugelaanvaller haalt, in elk geval op links eens al die jonge mannetjes aan het werk zetten. Daramy/Unuvar/Axel Dingdong/Martha/Hansen hoe ze allemaal ook mogen heten. Er zal toch wel één van hen na een goede voorbereiding en wat vertrouwen een stapje kunnen maken? Regeer is wel een heel andere type dan Alvarez. Voor een controlerende rol zie ik liever Taylor of anders Fitz-Jim (of zelfs Delgado?) Verder redelijk eens, zeker voor niveau Eredivisie. In Europa zal het eerder een pas op de plaats worden. 1 uur geleden zei Djurovski: Wat is de potentie van Nordin Musampa? Vrij beperkt. Ik vond hem niet goed dit jaar bij jong. Qua niveau en potentie vind ik hem minder dan Kasanwirjio, dus lijkt me geen versterking voor Groningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 15 minuten geleden zei FlyD: Vrij beperkt. Ik vond hem niet goed dit jaar bij jong. Qua niveau en potentie vind ik hem minder dan Kasanwirjio, dus lijkt me geen versterking voor Groningen. Hij wordt gehaald als lcv dus voor van Hintum. Kasanwirjo speelt vooral op het middenveld. Maar klinkt niet al te positief dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 7 uur geleden zei Socrates: Opstelling maken is momenteel prutswerk ja. Wat suggesties die ik zou overwegen straks: - Gorter de kans geven - Nieuwe rechtsback halen - Schuurs de kans geven - Rensch omturnen naar een CV als Timber en Martinez vertrekken - Tagliafico nog voor één seizoen proberen te houden - Bij vertrek Alvarez, Regeer een kans geven - Kudus en Taylor laten concurreren voor de plek van Gravenberch (LCM) - Tadic weg van links. Op tien, als technisch aanspeelpunt in de spits of nog héél misschien op rechts. Als je snelheid en diepte mist maar wel kan voetballen, is naar binnen kappen á la Ziyech een beter idee. Maar in elk geval: weg van links - Proberen Haller te verkopen. Je hebt meer diepte nodig, in combinatie met voetballend vermogen. Je kan er nog wat extra transfergeld voor vangen ook - Voordat je weer een nieuwe vleugelaanvaller haalt, in elk geval op links eens al die jonge mannetjes aan het werk zetten. Daramy/Unuvar/Axel Dingdong/Martha/Hansen hoe ze allemaal ook mogen heten. Er zal toch wel één van hen na een goede voorbereiding en wat vertrouwen een stapje kunnen maken? Volledig mee eens. En Rensch was in de jeugd al vaak vc, dus dat lijkt me idd een optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 18 uur geleden zei Socrates: Tagliafico nog voor één seizoen proberen te houden Dit zeggen we ook al twee jaar. Kan je echt niet meer maken. Zeker na het afketsen van Barça in januari. Gewoon een nieuwe Nico ophalen in Zuid-Amerika en Salah-Eddine bij de selectie halen. 18 uur geleden zei Socrates: Voordat je weer een nieuwe vleugelaanvaller haalt, in elk geval op links eens al die jonge mannetjes aan het werk zetten. Daramy/Unuvar/Axel Dingdong/Martha/Hansen hoe ze allemaal ook mogen heten. Er zal toch wel één van hen na een goede voorbereiding en wat vertrouwen een stapje kunnen maken? Eens, maar waarom deed Ten Hag dat niet afgelopen jaar? Begin te twijfelen of Ünüvar de stap ooit wel gaat maken en Hansen moet van ver komen na zijn lange blessure. Van Axel Dongen is misschien nog wel dichterbij. Ik zette ze wel bij de selectie, maar het zou toch ook niet verbazen dat er voor de breedte nog iemand komt die niet 18-23 jaar is, maar iets ouder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 Nico nog jaar lang afslijten op de bank. Moet je niet willen. Fans vinden Onana onaardig is naar Ajax. Als je Tagliafico nu niet weg doet is Ajax heel on sociaal naar hem, gezien alles wat ie bereikt en gedaan heeft voor Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 Socrates heeft het over Nico als basisspeler, niet als wisselspeler. Ik denk verder dat het voor het verhaal niets uitmaakt, die wilt niet nog een jaartje bij Ajax voetballen vooral wat hem na afgelopen winter is overkomen. Dat krijg je een ongemotiveerde speler in de selectie en niet zomaar eentje ook. Ook is het een slecht teken naar andere inkomende buitenlandse transfers. Gewoon verkopen voor een paar miljoen en die Gomez halen, verdedigend zwak etc kan me dan niets schelen. Ajax heeft toch volgend seizoen met master Schreuder 80% de bal elke wedstrijd. Hij kan tevens linksvoor en rechtsvoor en heeft een goede vrije trap. (bron: Football Manager 2022, carriere AC Milaan/Liverpool) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 1 uur geleden zei La Pulga: Socrates heeft het over Nico als basisspeler, niet als wisselspeler. Ik denk verder dat het voor het verhaal niets uitmaakt, die wilt niet nog een jaartje bij Ajax voetballen vooral wat hem na afgelopen winter is overkomen. Dat krijg je een ongemotiveerde speler in de selectie en niet zomaar eentje ook. Ook is het een slecht teken naar andere inkomende buitenlandse transfers. Gewoon verkopen voor een paar miljoen en die Gomez halen, verdedigend zwak etc kan me dan niets schelen. Ajax heeft toch volgend seizoen met master Schreuder 80% de bal elke wedstrijd. Hij kan tevens linksvoor en rechtsvoor en heeft een goede vrije trap. (bron: Football Manager 2022, carriere AC Milaan/Liverpool) Dat weet ik duh. En ik zei al dat je hem ook als wisselspeler weg moet doen. En dan zeur je als ik niet lees pfff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 34 minuten geleden zei Kyrill: Dat weet ik duh. En ik zei al dat je hem ook als wisselspeler weg moet doen. En dan zeur je als ik niet lees pfff Je zegt letterlijk in je eerste zin dit. Nico nog jaar lang afslijten op de bank, moet je niet willen. En Socrates heeft het over Nico in de basis. Inderdaad, dan zeur ik dat jij niet leest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 (bewerkt) 27 minuten geleden zei La Pulga: Je zegt letterlijk in je eerste zin dit. Nico nog jaar lang afslijten op de bank, moet je niet willen. En Socrates heeft het over Nico in de basis. Inderdaad, dan zeur ik dat jij niet leest. Zucht. Ik bedoelde dus dat je hem moet verkopen. Ik zeg ook meteen erna Ajax fans vinden Onana onaardig deed. En on sociaal is om Nico nog langer te behouden. Ofwel hij moet dus weg. Man man om gek van te worden dit Je hebt bril nodig je hebt dit stuk niet gelezen : Ajax. Als je Tagliafico nu niet weg doet is Ajax heel on sociaal naar hem, gezien alles wat ie bereikt en gedaan heeft voor Ajax. Citeren Nu niet weg doet. Wie leest er nou niet? Jezus mina.. 23 april 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 Ik snap wat jullie allebei bedoelen. Nico moet weg anders komt er gezeik. En nu weer lief tegen elkaar doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 Bedankt sennid. Scheelt weer een hoop onnodige Posts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 Leuke opstelling, ben benieuwd of Taylor wat kan toevoegen aan dit middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 2 uur geleden zei La Pulga: Bedankt sennid. Scheelt weer een hoop onnodige Posts. dat en frustratie van beide kanten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 1 minuut geleden zei sennid: dat en frustratie van beide kanten. O Karel frustreert mij nooit hoor, die kan ik het makkelijk nog 5 keer uitleggen wellicht dat ie het dan wel begrijpt. Toch wel leuk hoe er een discussie kan komen terwijl je het met elkaar eens bent enige verschil was dit: Karel = Nico op de bank wilt weg Ikke = Nico in de basis wilt ook weg Misschien dat ik het voortaan in Teletubbietaal moet gaan uitleggen met aantekeningen etc. Ik ga het proberen in de volgende discussie, al hoop ik wel dat het een tijdje laat wachten. En ik verwacht een 0-3 overwinning van een uiterst gemotiveerde Ajax en een uitblinkende Haller die daardoor mee naar United gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 24 minuten geleden zei La Pulga: Leuke opstelling, ben benieuwd of Taylor wat kan toevoegen aan dit middenveld. Noem het maar leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 1 minuut geleden zei Socrates: Noem het maar leuk. Ja ik was eigenlijk allang al blij dat Alvarez er uit was voor een meer voetballende middenvelder. Verder kan je niet veel veranderen met deze verdediging en wellicht kon je Tadic naar het midden schuiven en Daramy op links maar dat kan je altijd nog proberen in de tweede helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 Wat is het goed vandaag zeg. Flitsende bewegingen, duidelijke patronen, goede bezetting voor de goal. Wat voor een aanloop is dat ook van Tadic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten