Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Op 16-12-2021 om 11:49 zei ElMarcos:

Ik heb gisteren maar even overgeslagen. Ajax en bekeren tegen amateurs is nooit een recept voor een goede wedstrijd. De volgende ronde uit naar Excelsior Maassluis hoorde ik?

Bijzonder dat jij dat al wist. Rigged loting, kan haast niet anders. 

Zin in morgen hoor. Wel vrees dat het echt helemaal uit de hand gaat lopen..

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is toch te hopen dat Ajax wint, anders moet je echt aan een inhaalrace gaan beginnen. 

Schuurs speelt ipv Mazraoui. Zouden jullie als het met Schuurs en Timber speelt Timber sowieso op rechts zetten? Zou andersom niet eens interessant zijn? 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schuurs op rechtsback? Nee dat moet je echt niet willen. Timber kan de rol die Maz vervult ook nog wel aan. Je zag vorige week met Rensch al hoe belangrijk dat is. Antony kwam niet meer in de 1 tegen 1. Timber-Martinez uit elkaar halen is echt wel zuur.  Dat is van de winter ook echt nodig; een goede rechtsback, want je weet dat Maz transfervrij gaat vertrekken  en je hebt sowieso 50% van het seizoen niets aan hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Regis:

Schuurs op rechtsback? Nee dat moet je echt niet willen. Timber kan de rol die Maz vervult ook nog wel aan. Je zag vorige week met Rensch al hoe belangrijk dat is. Antony kwam niet meer in de 1 tegen 1. Timber-Martinez uit elkaar halen is echt wel zuur.  Dat is van de winter ook echt nodig; een goede rechtsback, want je weet dat Maz transfervrij gaat vertrekken  en je hebt sowieso 50% van het seizoen niets aan hem.

Hopelijk hou jij je in vandaag hier, we kunnen niet weer een paar maanden zonder Regis.

Verder hoop ik dat ik kan kijken, moet vriendin naar Schiphol brengen en geen idee tot hoever ik moet meelopen van haar. Anders ga ik lekker in de auto kijken op de weg terug.

Ben benieuwd naar Berghuis vandaag.

Wie zien jullie als goede opvolger van Maza? Rechtsbacks zijn altijd best schaars geweest en heeft Ajax toch telkens weer geluk gehad dat er eentje doorstroomde vanuit de jeugd. Regeer ging zich ook focussen op de rechtsachter maar lijkt mij nog te vroeg voor hem. Wellicht een 3 mans verdediging proberen en dan Taglia en Antony op de flanken, Tadic en Haller centraal en Berghuis als vrije man. Timber en Alvarez als ondersteuning op Antony.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel eens als Timber rb komt en Schuurs cv, vind Rensch wat tegenvallen en je hebt daar toch de beste man van Feyenoord met Sinisterra. Schuurs moet zich maar wapenen tegen die vervelende Linssen, al zie ik daar wel problemen voor, Perretje is te lief en traag op de korte afstanden.

Verder wel zenuwen hoor, lekker potje. Hebben die supporters nou nog niks gedaan als actie of sfeer enzo? Matig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites