Gert Geplaatst 15 december 2021 Share Geplaatst 15 december 2021 Ik heb die hele pot zitten kijken. Echt niet gezond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 15 december 2021 Share Geplaatst 15 december 2021 Scorende debutant, dat wordt een grote Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 december 2021 Share Geplaatst 15 december 2021 8 minuten geleden zei timpy00: Minuten voor Hlynsson dat is wel echt een mooie speler. Je bent echt een kenner! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 december 2021 Share Geplaatst 15 december 2021 Hahaha wat een penal. Maakt het toch wel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 15 december 2021 Share Geplaatst 15 december 2021 3 minuten geleden zei La Pulga: Je bent echt een kenner! Is aan mijn bets van vandaag niet te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 december 2021 Share Geplaatst 15 december 2021 3 minuten geleden zei timpy00: Is aan mijn bets van vandaag niet te zien. O, ik heb zojuist dus 370 bijgeschreven gekregen. Nu stort ik alles lekker terug en zet ik mijn account weer een tijdje op slot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 Zouden er nog clubs in Neres trappen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 Was wel echt schrijnend slecht gisteren ja. Net als Daramy (op die solo waar penal uit kwam na). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 (bewerkt) 15 uur geleden zei Kyrill: 15-0 gok ik of teleurstellende 5-0 Teleurstellende 4-0 it is dus. 1 goaltje ernaast. 16 december 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 Ik dacht dat ze gingen winnen en heb het goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 25 minuten geleden zei NicoHaak: Ik dacht dat ze gingen winnen en heb het goed. Als je dit niet zou winnen kan je net zo goed meteen mee stoppen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 Zojuist zei Kyrill: Als je dit niet zou winnen kan je net zo goed meteen mee stoppen Met ademhalen? Of waarmee stoppen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 3 minuten geleden zei NicoHaak: Met ademhalen? Of waarmee stoppen? Ajax en voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 Ik heb gisteren maar even overgeslagen. Ajax en bekeren tegen amateurs is nooit een recept voor een goede wedstrijd. De volgende ronde uit naar Excelsior Maassluis hoorde ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 18 december 2021 Share Geplaatst 18 december 2021 (bewerkt) Op 16-12-2021 om 11:49 zei ElMarcos: Ik heb gisteren maar even overgeslagen. Ajax en bekeren tegen amateurs is nooit een recept voor een goede wedstrijd. De volgende ronde uit naar Excelsior Maassluis hoorde ik? Bijzonder dat jij dat al wist. Rigged loting, kan haast niet anders. Zin in morgen hoor. Wel vrees dat het echt helemaal uit de hand gaat lopen.. 18 december 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 (bewerkt) Het is toch te hopen dat Ajax wint, anders moet je echt aan een inhaalrace gaan beginnen. Schuurs speelt ipv Mazraoui. Zouden jullie als het met Schuurs en Timber speelt Timber sowieso op rechts zetten? Zou andersom niet eens interessant zijn? 19 december 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 Schuurs op rechtsback? Nee dat moet je echt niet willen. Timber kan de rol die Maz vervult ook nog wel aan. Je zag vorige week met Rensch al hoe belangrijk dat is. Antony kwam niet meer in de 1 tegen 1. Timber-Martinez uit elkaar halen is echt wel zuur. Dat is van de winter ook echt nodig; een goede rechtsback, want je weet dat Maz transfervrij gaat vertrekken en je hebt sowieso 50% van het seizoen niets aan hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 2 minuten geleden zei Regis: Schuurs op rechtsback? Nee dat moet je echt niet willen. Timber kan de rol die Maz vervult ook nog wel aan. Je zag vorige week met Rensch al hoe belangrijk dat is. Antony kwam niet meer in de 1 tegen 1. Timber-Martinez uit elkaar halen is echt wel zuur. Dat is van de winter ook echt nodig; een goede rechtsback, want je weet dat Maz transfervrij gaat vertrekken en je hebt sowieso 50% van het seizoen niets aan hem. Hopelijk hou jij je in vandaag hier, we kunnen niet weer een paar maanden zonder Regis. Verder hoop ik dat ik kan kijken, moet vriendin naar Schiphol brengen en geen idee tot hoever ik moet meelopen van haar. Anders ga ik lekker in de auto kijken op de weg terug. Ben benieuwd naar Berghuis vandaag. Wie zien jullie als goede opvolger van Maza? Rechtsbacks zijn altijd best schaars geweest en heeft Ajax toch telkens weer geluk gehad dat er eentje doorstroomde vanuit de jeugd. Regeer ging zich ook focussen op de rechtsachter maar lijkt mij nog te vroeg voor hem. Wellicht een 3 mans verdediging proberen en dan Taglia en Antony op de flanken, Tadic en Haller centraal en Berghuis als vrije man. Timber en Alvarez als ondersteuning op Antony. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 Wel eens als Timber rb komt en Schuurs cv, vind Rensch wat tegenvallen en je hebt daar toch de beste man van Feyenoord met Sinisterra. Schuurs moet zich maar wapenen tegen die vervelende Linssen, al zie ik daar wel problemen voor, Perretje is te lief en traag op de korte afstanden. Verder wel zenuwen hoor, lekker potje. Hebben die supporters nou nog niks gedaan als actie of sfeer enzo? Matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 Stond een redelijk groep bij het hotel, vanuit waar ze vertrokken en onze Rotterdamse vrienden vormen ook al een erehaag bij De Kuip Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 Hier heb je je nieuwe rechtsback. Kost zo'n tien miljoen als je snel bent. Al is de stap van Udinese naar Ajax misschien niet heel logisch als er straks ook clubs als Lazio, Napoli en Juve voor hem komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 Zwak centrum wel van Feyenoord, daarvan profiteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 1 uur geleden zei cimbomcu: Zwak centrum wel van Feyenoord, daarvan profiteren. Nog zwakker van Ajax nu. Zuur zeg, je beste speler al meteen geblesseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 1 minuut geleden zei Socrates: Nog zwakker van Ajax nu. Zuur zeg, je beste speler al meteen geblesseerd. Inderdaad Linkerkant wordt wel sterker/beter gematcht met Nico Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 (bewerkt) Slappe balletjes steeds joh. Wat een bijzonder matige eerste helft, van beide kanten. Zelfs de overtredingen zijn amateuristisch. 19 december 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten