Socrates Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 Nou, zozo. Ik zou er totaal niet gevoelig voor zijn en het eerder wat koddig vinden, maar goed, dat ben ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 2 uur geleden zei Socrates: Nou, zozo. Ik zou er totaal niet gevoelig voor zijn en het eerder wat koddig vinden, maar goed, dat ben ik. Gelukkig verschillen wij wel eens vaker van mening, niks mis mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 5 uur geleden zei Socrates: Is nu net ook het enige waar hij eens mee mag stoppen. Totaal onnodig, niet functioneel. Kan Touzani ook. Zolang de aanname goed is zie ik het probleem niet en kan ik er wel van genieten. Als er fouten gebeuren door zo'n actie vind ik het verschrikkelijk Magallan lijkt trouwens een basisplaats veroverd te hebben bij Anderlecht ipv Harwood-Bellis dan nog. Hij veroorzaakte net wel een penalty in de bekerwedstrijd tegen Seraing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 7 uur geleden zei Socrates: Antony doet het vaak helemaal aan de zijlijn zonder een directe tegenstander in de buurt. Dan is het gewoon zinloos. Lok je ook weinig mee uit. Lokt zelfs bij jou ook reactie uit terwijl je op kilometers afstand zit, dan lokt het ook wel iets uit bij de linksback van RKC die op 10 meter afstand staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 13 uur geleden zei La Pulga: Gelukkig verschillen wij wel eens vaker van mening, niks mis mee. Ik verschil met je mee, zolang hij ze goed aanneemt. Als dit soort dingen mis gaan, dan krijg ik wel direct zin een baksteen door de televisie de gooien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 Ik denk ook wel dat het wat toevoegd. De gemiddelde back zal hierdoor geprikkeld raken en actie ondernemen. Ipv hem gewoon aan de buitenkant houden en niks doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 Wat is de reden dat Ajax zo weinig tegendoelpunten krijgt dit seizoen? Tactisch, kwaliteit achterin beter, een Alvarez in vorm, spelers voorin met minder balverlies? Of dat allemaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 Bijna alle tegenstanders die zich ingraven ipv vooruit voetballen. Want in veel potten blijven dan eigenlijk alleen Martinez-Timber achterin. Dus je zou als tegenstander wel doelpunten kunnen scoren. Al helemaal wanneer Ajax zich veilig acht qua voorsprong. Maar teams lijken liever met 3-0 te verliezen ipv 5-2 en blijven zich richten op zo veel mogelijk tegenhouden de gehele pot. En geluk. Want bijna elke pot geef je wel een keer een kans weg. Daarvan gaan er opvallend weinig in. Mede dankzij Pasveer, maar als je bijv die kans afgelopen zondag van Sparta zag, dan had die wel binnen de palen gemoeten. Aan de andere kant als je naar de twee tegengoals kijkt en vooral die eerste tegen Twente, dan waren die wel houdbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 Breekt zo lekker de week zo'n wedstrijd vanavond om 9 uur. Heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 13 minuten geleden zei cimbomcu: Breekt zo lekker de week zo'n wedstrijd vanavond om 9 uur. Heerlijk 9 uur vind ik altijd net te laat, 8 uur is perfect. Lekker om tien uur onder de lakens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 2 uur geleden zei Beppu: 9 uur vind ik altijd net te laat, 8 uur is perfect. Lekker om tien uur onder de lakens Je kan ook onder de lakens liggen en kijken natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 2 uur geleden zei cimbomcu: Breekt zo lekker de week zo'n wedstrijd vanavond om 9 uur. Heerlijk Inderdaad top dit hoor zo af en toe een potje doordeweeks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 Nou liever niet. Nu is het dit weekend een soort interlandweekend zonder Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 4 minuten geleden zei NicoHaak: Nou liever niet. Nu is het dit weekend een soort interlandweekend zonder Ajax. Dinsdag alweer Sporting-thuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 45 minuten geleden zei Thierryvane: Dinsdag alweer Sporting-thuis. Nu al zin in. Hopen dat Ajax nog weet te regel dat het duel met Barendrecht ergens op de buis komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 5 uur geleden zei NicoHaak: Bijna alle tegenstanders die zich ingraven ipv vooruit voetballen. Want in veel potten blijven dan eigenlijk alleen Martinez-Timber achterin. Dus je zou als tegenstander wel doelpunten kunnen scoren. Al helemaal wanneer Ajax zich veilig acht qua voorsprong. Maar teams lijken liever met 3-0 te verliezen ipv 5-2 en blijven zich richten op zo veel mogelijk tegenhouden de gehele pot. En geluk. Want bijna elke pot geef je wel een keer een kans weg. Daarvan gaan er opvallend weinig in. Mede dankzij Pasveer, maar als je bijv die kans afgelopen zondag van Sparta zag, dan had die wel binnen de palen gemoeten. Aan de andere kant als je naar de twee tegengoals kijkt en vooral die eerste tegen Twente, dan waren die wel houdbaar Dit vooral ja, maar ook een Ajax dat er dan aanvallend te weinig tegenover zet. Meermaals gezien dit jaar dat als je een tegenstander hebt die wat ruimte geeft of zelf wil voetballen, dat Ajax er soms doorheen snijd als een warm mes door boter. Maar wanneer we tegenstanders treffen die het voor elkaar krijgen om 90 minuten lang geconcentreerd met 11 man achter de bal te blijven, zie je toch dat we het daar erg moeilijk mee hebben. Helemaal als Antony er niet is, zijn er wel erg weinig spelers die vanuit niets iets kunnen creëren. Dat baart me toch wel zorgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 5 uur geleden zei Beppu: 9 uur vind ik altijd net te laat, 8 uur is perfect. Lekker om tien uur onder de lakens Tue true. Meestal ga ik 22:30 slapie slapie. Vaak om 7:30 begin met werk en daarom 6:00-6:20 opsta. Als ik laat begin ga ik liefst ook 00:00 slapen of eerder. Maar je kan natuurlijk power nappen. Jij "moet" natuurlijk vanavond om 21:15 United - Arsenal kijken. Das goede unit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 Dit wordt wel een zware wedstrijd voor de ogen. Alvarez, Klaassen en Haller in de as van het veld tegen een team dat op de counter gaat spelen. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 Ja Klaassen omdat Berghuis vader is geworden. Ik verwacht ook een lastige Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 43 minuten geleden zei Rogier.: Dit wordt wel een zware wedstrijd voor de ogen. Alvarez, Klaassen en Haller in de as van het veld tegen een team dat op de counter gaat spelen. Ben benieuwd. Ik heb de fles Glorix alvast weer klaar staan, dus als je hem wilt lenen. Zonder gekheid. Dit wordt weer een lange zit. Helemaal wanneer die goal uitblijft. Hopelijk hebben Anthony en Tadic het op hun heupen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 Iemand die mij kan uitleggen waarom de 4e treffer is afgekeurd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 Ik verwacht geen lastige wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 Wel voldoende tempo en intensiteit gelegd deze eerste helft. Leuk schouwspel. Voelt ook wel wat als ramptoerisme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 Toch niet lastig dus, prima. Leuk voor Danilo, op naar Sporting en afwachten wat de concurrentie doet in het weekend. Heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 december 2021 Share Geplaatst 3 december 2021 Dat werd een betrekkelijk eenvoudig potje. Het afkeuren van die goal is voor mij een raadsel. Niemand die dat ook eigenlijk kan uitleggen volgens mij, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten