La Pulga Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 9 minuten geleden zei PJHoutman: Niemand had toch verwacht dat hij gelijk basis zou staan? Niemand behalve Brobbey zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 Hij toch ook niet. Blijkt ook niet echt uit dit interview nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 André Silva is een topspits. En ze hebben er nog wel een paar. Dat Brobbey nog mag invallen zegt in elk geval al dat de trainer wat in hem ziet. Bij Ajax zou hij nu tweede keuze achter Haller zijn. Dan kan je dat maar beter achter André Silva staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 (bewerkt) als je denkt dat Ajax kans maakt op de CL winst ben je wel erg optimistisch. Ajax heeft nog niet tegen een goed team gespeeld dit seizoen. Sporting en Beşiktaş zijn europa league waardige teams. oops ik was nog op de vorige pagina, het ging over raiola en onana 8 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 1 uur geleden zei PJHoutman: Hij toch ook niet. Blijkt ook niet echt uit dit interview nu? Dit is wel een beetje zeuren om speeltijd en vertellen dat het bij Ajax beter was. Hij zegt het alleen niet zo direct. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 10 oktober 2021 Share Geplaatst 10 oktober 2021 Waarom zou je Onana anders behandelen dan Brobbey? Waarom zou je met het opstellen van Onana een ander signaal afgeven dan je met het op stellen van Brobbey hebt gedaan? Je moet Onana toch nog 10 maanden betalen, laten we daar dan ook het maximale uithalen. Lijkt mij echt een no-brainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 oktober 2021 Share Geplaatst 10 oktober 2021 Brobbey is een lieve naïeve jongen, die zo vreselijk is beïnvloed door zijn maffioso zaakwaarnemer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 Ben benieuwd naar zo meteen. Met wat nieuwe jongens in de basis. Pasveer, Mazraoui, Timber, Schuurs, Blind, Gravenberch, Kudus, Klaassen, Tadic, Haller, Berghuis. Had liever Neres in de basis gehad vandaag, en hopen dat Kudus het leuk gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 1 minuut geleden zei cimbomcu: Ben benieuwd naar zo meteen. Met wat nieuwe jongens in de basis. Pasveer, Mazraoui, Timber, Schuurs, Blind, Gravenberch, Kudus, Klaassen, Tadic, Haller, Berghuis. Had liever Neres in de basis gehad vandaag, en hopen dat Kudus het leuk gaat doen. Ik denk dat Ten Hag dat expres doet omdat hij anders niet echt vleugelaanvallers meer kan inbrengen mocht de wedstrijd daarom vragen. Al vergeet ik tijdens het typen gewoon Daramy eventjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 Je ziet wel dat dit basiselftal niet op elkaar ingespeeld is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 Lastige 2e helft, maar gelukkig toch gewoon 3 punten. Van mij mogen ze de spitsen van Ajax wel afleren altijd naar de grond te kopen. Bij Neres ging het maar net goed en Haller heeft zo al verschillende kansen gemist dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 19 minuten geleden zei FlyD: Lastige 2e helft, maar gelukkig toch gewoon 3 punten. Van mij mogen ze de spitsen van Ajax wel afleren altijd naar de grond te kopen. Bij Neres ging het maar net goed en Haller heeft zo al verschillende kansen gemist dit jaar. Naar de grond koppen is veel moeilijker te verdedigen/keepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 19 minuten geleden zei timpy00: Naar de grond koppen is veel moeilijker te verdedigen/keepen. Ik weet het, dat leerden ze mij vroeger ook. Maar het is ook moeilijker te mikken en kracht te zetten. Haller heeft trouwens zelfs al over gekopt via de grond, op die manier helpt het natuurlijk helemaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 Kudus als invaller > Kudus in de basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 Al vond ik het toch wel indrukwekkend weer hoe bepaalde duels met zijn fysieke kracht wist te winnen. Maar voetbaltechnisch vond ik hem alleen het eerste half uur in orde ja. Maar hoop wel dat hij nu fit blijft en wat meer mag gaan spelen de komende periode. Je zou hem bijna linksback zetten Zondag als Psv met Madeuke op die vleugel speelt. Iets wat Ten Hag vorig seizoen toch al een opperde. Denk niet dat je met Blind tegen Madueke kunt spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 7 uur geleden zei NicoHaak: Al vond ik het toch wel indrukwekkend weer hoe bepaalde duels met zijn fysieke kracht wist te winnen. Maar voetbaltechnisch vond ik hem alleen het eerste half uur in orde ja. Maar hoop wel dat hij nu fit blijft en wat meer mag gaan spelen de komende periode. Je zou hem bijna linksback zetten Zondag als Psv met Madeuke op die vleugel speelt. Iets wat Ten Hag vorig seizoen toch al een opperde. Denk niet dat je met Blind tegen Madueke kunt spelen. Nee gewoon komende 2 wedstrijden Nico op linksachter zetten. Blind mag wel eventjes banken voor deze 2 wedstrijden, 2 teams namelijk die gevaarlijk zijn in de omschakeling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 Zin in morgen, maar eerst: Setford, Van Gelderen, Llansana, Musampa, Baas, Salah Eddinne, Fitz-Jim, Regeer, Unuvar, Danilo, Martha. Benieuwd waar Salah Eddinne staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 Fucking veel zin in vanavond! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 7 minuten geleden zei Thierryvane: Fucking veel zin in vanavond! Veel plezier en succes amigo! Hoe was Griekenland/Rhodos? Ga je naar stadion of kijk je met vrienden? @Rogier. was je uiteindelijk nog op tiijd vanuit nijmegen in Amsterdam voor Ajax - Besiktas :)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 58 minuten geleden zei Kyrill: Veel plezier en succes amigo! Hoe was Griekenland/Rhodos? Ga je naar stadion of kijk je met vrienden? @Rogier. was je uiteindelijk nog op tiijd vanuit nijmegen in Amsterdam voor Ajax - Besiktas :)? Helaas gewoon thuis met twee vrienden. Rhodos was heerlijk, 12 dagen even helemaal niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 32 minuten geleden zei Thierryvane: Rhodos was heerlijk, 12 dagen even helemaal niets. Voelde net als Amsterdam dus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 Dat voelde als 12 jaar helemaal niets (tot de 3e ster) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 Hopen dat Dortmund een voorbeeld neemt aan de jeugdploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 Ik ben vanmiddag gaan kijken bij de Youth League wedstrijd. Dortmund was groter, sterker en slimmer. Bij Ajax was Olivier Aertssen (weer) fantastisch (hoewel hij er niet helemaal goed uitzag bij de 3e tegengoal). Die gaat dit jaar zijn debut in Jong al zeker maken. In het eerste zou ik ook wel zien zitten, maar die positie is waarschijnlijk de goed bezet. Verder viel Ajax u18 me een beetje tegen. Hopelijk doet de 1ste ploeg beter. Opstelling van 1: Pasveer; Mazraoui, Timber, Martínez, Blind; Álvarez, Berghuis, Gravenberch; Antony, Haller, Tadic. Met Berghuis op 10 dus, lijkt me ook de beste keuze in dit elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 Lijkt mij niet dat ze twee op twee gaan spelen, maar met oog op de counter drie achterin houden. Blind zou een risico zijn, dus eerder Alvarez. Rechterkant Dortmund kwetsbaar, dus daar had je dan meer uit kunnen halen. Tagliafico of zelfs Kudus ipv Blind. En tja, zou zelfs nog altijd eerder voor Tadic ipv Haller kiezen als spits, maar dat gaat toch niet gebeuren. Loopt nog altijd behoorlijk kansen te verprutsen de laatste weken, maar één wonderwedstrijd en hij kan weer een halfjaar vooruit. Heel veel staat of valt bij hoe goed Berghuis en Antony gaan zijn voor Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten