Arezo Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 Die Berghuis speelt wel echt om de prijzen nu. Finale Johan Cruyff schaal; check Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 Je verliest in ieder geval met een te grote uitslag naar hoe je speelde, maar defensief was het echt niet best. Nico liet Madueke lekker lopen en maakt daarna weer een domme zag. Martinez is duidelijk nog niet terug, want dit was overuidelijk zijn broer. Verder vraag ik mij af of je naast Gravenberch niet gewoon Alvarez moet zetten. Minder voetbal, maar wel meer balans in je as. Nico gaat na vanavond ook weer nergens heen. Of Ajax daar nog echt blij om moet zijn weet ik niet. Zijn spel en vooral zijn fouten worden voorspelbaar. Ik zie dan liever afhankelijk van de tegenstander Blind en/of Rensch (al kan die rechts ook, want vind Mazraoui ook niet meteen een zekerheidje) of gewoon een nieuwe frisse jongen. Of dat dan Wijndal, Malacia of iemand anders word is vraag twee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 Dat Alvarez nog niet meedeed was nu natuurlijk sowieso nog vrij logisch. Ik denk dat er een kans is dat blind linksback gaat spelen met Nico en of Rensch als back up. Die ook back up is voor Mazraoui natuurlijk. Heb opzich niks tegen Blind als back. Ik denk dat je zijn gebrek aan snelheid tactisch kunt opvangen en zeker in de eredivisie vaak niet eens echt aan het licht komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 (bewerkt) Merk eigenlijk wel dat dit resultaat me echt weinig doet. PSV is nu eenmaal verder in de voorbereiding en met een rode kaart wordt het lastig. Alleen de goals en rode kaart gezien, dus dat maakt het ook meteen makkelijker. Gaan wel echt een lekkere krakers worden, de 2 komende competitiewedstrijden. Overigens Blind op het middenveld kan echt niet meer, werd wel heel pijnlijk duidelijk bij die 2e goal. Die moet je tegen ploegen die er zo verschrikkelijk snel uitkomen als PSV eigenlijk ook niet meer achterin willen hebben. Gewoon Martinez daar neerzetten. Hebben genoeg sterke spelers om dat op te vangen. 7 augustus 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 Denk dat tegen rechterrijtje Blind dan weer prima kan op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 Tegen amateurploegen met een gebrek aan conditie kan je Blind ook best als valse spits gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 11 minuten geleden zei timpy00: Denk dat tegen rechterrijtje Blind dan weer prima kan op het middenveld. Oh zeker. Maar die komen er natuurlijk ook minder snel uit, dan kan je wat hebben. Denk eigenlijk dat je tegen elke ploeg zonder een type met de snelheid van Van Bergen of de individuele klasse van Madueke dat gewoon kan doen. Het meeste valt of staat wel verder bij hoe je het neer zet, er ging wel meer mis bij die goal natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 augustus 2021 Share Geplaatst 8 augustus 2021 Niet ontevreden over het spel. Maar goed, qua fitheid en zo'n domme rode kaart helpen dan niet mee. Die Tagliafico is zo'n enorme kneus, werd er ook nog voor hem geklapt toen die het veld verliet. Waarop een man achter mij zegt, hou op man, hij laat je gewoon in de steek. Blij als die idioot weg is. Daarnaast komt Haller in zo'n topduel wel echt veel te kort he? Middenveld met zowel Klaassen als Blind is te statisch, en aanval mist snelheid. Daar kunnen we nu mooi aan werken, met ook een Antony die terug keert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 augustus 2021 Share Geplaatst 8 augustus 2021 Was niet zo best gister. Maar dat afgekeurde doelpunt, wauwie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 augustus 2021 Share Geplaatst 8 augustus 2021 Benieuwd naar jong straks. Rasmussen, Hlynsson en Fitz-Jim met name de namen op goed op te letten Verder weer lekker ergeren aan De Waal, Martha en coach Heitinga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 augustus 2021 Share Geplaatst 8 augustus 2021 Ik schakel net in. Hoe gaat het tot noch toe? Dit seizoen wel echt jong Ajax. Hele jonge ploeg. Volgens mij meeste 18 en zelfs twee van 17. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 augustus 2021 Share Geplaatst 8 augustus 2021 Heel matig. Niet heel verassend want het was, ondanks het aanwezige talent, echt een godswonder geweest als Heitinga aan het roer had gestaan van een goed voetballend elftal. Vooral hopen dat er binnen Ajax eens gezien gaat worden dat De Waal en Martha echt niets te zoeken hebben in het profvoetbal. Diegene die daar iets in ziet zouden ze echt op staande voet moeten ontslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 augustus 2021 Share Geplaatst 8 augustus 2021 38 minuten geleden zei Regis: Heel matig. Niet heel verassend want het was, ondanks het aanwezige talent, echt een godswonder geweest als Heitinga aan het roer had gestaan van een goed voetballend elftal. Vooral hopen dat er binnen Ajax eens gezien gaat worden dat De Waal en Martha echt niets te zoeken hebben in het profvoetbal. Diegene die daar iets in ziet zouden ze echt op staande voet moeten ontslaan. Buiten dat ik ook geen hoge pet van Heitinga heb. Is het wel echt een jonge ploeg he. Zitten bij Jong altijd wel aantal spelers naar mijn mening die geen toekomst hebben. Blijf je houden denk ik. Martha ook pas 17 toch? Maar zeker niet mijn favoriet. Vond Giovanni vorig jaar wel leuk beginnen, maar daarna weinig meer van teruf gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 augustus 2021 Share Geplaatst 8 augustus 2021 16 minuten geleden zei timpy00: Buiten dat ik ook geen hoge pet van Heitinga heb. Is het wel echt een jonge ploeg he. Zitten bij Jong altijd wel aantal spelers naar mijn mening die geen toekomst hebben. Blijf je houden denk ik. Martha ook pas 17 toch? Maar zeker niet mijn favoriet. Vond Giovanni vorig jaar wel leuk beginnen, maar daarna weinig meer van teruf gezien. Ja jonge ploeg, maar valt qua spel wel wat beters uit te halen. Gewoon al door heel simpel andere keuzes te maken in je opstelling. Zo'n Regeer ook voor een groot deel van de wedstrijd misbruiken als rechtsbak, echt verschrikkelijk. Gorter maakte wel een hele goede indruk. Stukken beter dan die clown die er gisteren in stond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 augustus 2021 Share Geplaatst 8 augustus 2021 22 minuten geleden zei Regis: Ja jonge ploeg, maar valt qua spel wel wat beters uit te halen. Gewoon al door heel simpel andere keuzes te maken in je opstelling. Zo'n Regeer ook voor een groot deel van de wedstrijd misbruiken als rechtsbak, echt verschrikkelijk. Gorter maakte wel een hele goede indruk. Stukken beter dan die clown die er gisteren in stond. Reageer rechtsback is wel denk ik omdat Ten Hag daar hem als eerste gaat gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 augustus 2021 Share Geplaatst 8 augustus 2021 5 uur geleden zei La Pulga: Was niet zo best gister. Maar dat afgekeurde doelpunt, wauwie Zo ja, daar sneed Ajax snel en goed door de psv verdediging heen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 augustus 2021 Share Geplaatst 8 augustus 2021 (bewerkt) Ken Heitinga als trainer niet, maar zowel voor als na de wedstrijd een vreselijk interview. Bah. Voor de wedstrijd stoer roepen over Unuvar dat er wel meer spelers zijn dan hij etc. Na de wedstrijd steeds dat er niet goed werd gewerkt, gelopen en dat er meer wordt verwacht in de KKD. Lekker simpel. ''In de KKD kun je geen verstoppertje spelen'' mooie oneliner 8 augustus 2021 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 Gorter vond ik érg sterk gister. Niks kunnen zien van Ajax - PSV, aardig lang geleden dat ik een pot van Ajax heb gemist. Broer was jarig. Hoe deed Berghuis het? Zag er bij die afgekeurde goal erg lekker ook. Ook mooi die emotie bij hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 3 duels waarvan één voorwaardelijk voor jullie Nico. Tsja ongeacht of hij hem al dan niet raakt, het blijft een lompe actie waar hij er meer van heeft in een seizoen. Dom dom dom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 Verbaast me dat hij niet nog wat voorwaardelijks open had staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 2 minuten geleden zei MetalMichael: Verbaast me dat hij niet nog wat voorwaardelijks open had staan. Pas drie rode kaarten heeft hij gekregen. Hadden er waarschijnlijk makkelijk meer kunnen zijn. Pakt vooral vaak geel met 40. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 (bewerkt) Tegen Vitesse terug. Kan hij dan mooi Tannane of Bazoer weer een kegel geven. 9 augustus 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 Twee duels is uiteindelijk prima. Benieuwd hoe Erik het op gaat lossen en of er nog een club voor hem komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 5 minuten geleden zei Regis: Tegen Vitesse terug. Kan hij dan mooi Tannane of Bazoer weer een kegel geven. Dat zou inderdaad wel leuk zijn. Gegarandeerde knokpartij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 16 minuten geleden zei ElMarcos: Twee duels is uiteindelijk prima. Benieuwd hoe Erik het op gaat lossen en of er nog een club voor hem komt. Blind op linksback, Rensch had een kleine achterstand volgens ETH. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten