timpy00 Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 Bogarde lijkt bij wat je nu ziet bij Ajax altijd wel een relaxte kerel vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 juli 2021 Share Geplaatst 29 juli 2021 Valt volgens mij ook heel erg goed in de groep, vooral bij de jonkies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 juli 2021 Share Geplaatst 29 juli 2021 Als je de media een beetje mag geloven, dan is Bogarde een belangrijke pion in de staf. Maakt ook een goede indruk als je hem af en toe hoort en ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 juli 2021 Share Geplaatst 29 juli 2021 Klaiber vandaag een vrij zware knieblessure opgelopen. Niet dat hij nog minuten ging maken dit seizoen, maar vrij zuur voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 juli 2021 Share Geplaatst 29 juli 2021 Op 27-7-2021 om 22:30 zei Michaelinho*: Is die Bogarde eigenlijk nog steeds zo’n gezelligerd? Zag tijdens het EK in andere tijden sport dat fragment over t EK 96 weer waar hij ook in voor komt. Wat een vreselijke vent zeg Haha, leg eens uit. Ben wel benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 juli 2021 Share Geplaatst 29 juli 2021 26 minuten geleden zei cimbomcu: Haha, leg eens uit. Ben wel benieuwd. Nou in dat fragment kwam hij gewoon heel bozig/nors/ongezellig over. Had als speler natuurlijk ook wel een beetje dat bozige imago. Nu snap ik wel met die blank/zwart rel in ‘96 dat het ook geen onderwerp was om lachend/gezellig over te kletsen. Maar ik weet niet, met hoe ik hem als kind/jongere herinner + zo’n fragment erbij trok ik voor mezelf de conclusie dat het een heel ongezellig/bozig persoon moest zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 30 juli 2021 Share Geplaatst 30 juli 2021 18 uur geleden zei Thierryvane: Klaiber vandaag een vrij zware knieblessure opgelopen. Niet dat hij nog minuten ging maken dit seizoen, maar vrij zuur voor hem. Nee, die minuten zag ik ook niet direct. Hoewel met een blessure van Nico Mazraoui of Rensch waarschijnlijk naar links verhuist. Maar nu is de kans dat hij ergens anders minuten kan gaan maken ook nul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 juli 2021 Share Geplaatst 30 juli 2021 Ik vind Berghuis nog steeds wel een naar mannetje met interviews. Krijg telkens dit in mijn hoofd als ik er naar kijk: Maja als die topscoorder wordt dan juich ik net zo hard mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 juli 2021 Share Geplaatst 30 juli 2021 Heb je mij niet gezien tegen Ajax dan. Tegen Tajafikoow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 30 juli 2021 Share Geplaatst 30 juli 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 juli 2021 Share Geplaatst 30 juli 2021 Zou mij niets verbazen als Tagliafico hem op de training door midden trapt omdat hij denkt dat Berghuis nog bij Feyenoord speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 juli 2021 Share Geplaatst 30 juli 2021 Overigens lijkt Onana naar Lyon te gaan, ik hoop eigenlijk niet dat ie een afscheid krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 30 juli 2021 Share Geplaatst 30 juli 2021 Iemand die Fischer is blijven volgen in Denemarken? Vandaag binnengehaald bij Antwerp. Lijkt me toch een prima speler voor de Belgische competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 juli 2021 Share Geplaatst 30 juli 2021 Noah Gesser, een 16-jarige speler uit de Ajax-jeugd, is vandaag overleden aan de gevolgen van een auto-ongeluk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 31 juli 2021 Share Geplaatst 31 juli 2021 9 uur geleden zei Michiel RAFC: Iemand die Fischer is blijven volgen in Denemarken? Vandaag binnengehaald bij Antwerp. Lijkt me toch een prima speler voor de Belgische competitie. Ik heb wel eens nagevraagd aan een Deen en hij zei dat hij het prima deed en ook een heel sympathiek karakter had. Denk dat hij inderdaad echt ready is om keihard te gaan vlammen. Bij Ajax weggezakt, maar inmiddels helemaal volwassen en klaar voor revanche. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 31 juli 2021 Share Geplaatst 31 juli 2021 7 uur geleden zei PJHoutman: Noah Gesser, een 16-jarige speler uit de Ajax-jeugd, is vandaag overleden aan de gevolgen van een auto-ongeluk. Jezus man, 16 jaar pas. Wat blijven dit soort verhalen toch altijd weer shockerend. Zijn broer, die reed, is ook overleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 31 juli 2021 Share Geplaatst 31 juli 2021 Vreselijk voor die familie. Dat is als ouders zijnde je grootste nachtmerrie die realiteit wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 juli 2021 Share Geplaatst 31 juli 2021 Pff.. verschrikkelijk tragisch zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 juli 2021 Share Geplaatst 31 juli 2021 Dit is erg tragisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 31 juli 2021 Share Geplaatst 31 juli 2021 Jezus wat triest nieuws zeg, bah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 31 juli 2021 Share Geplaatst 31 juli 2021 Verschrikkelijk nieuws! Niet dat het iets uitmaakt, maar was wel een speler waar ik erg naar uitkeek om dit seizoen aan het werk te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 31 juli 2021 Share Geplaatst 31 juli 2021 (bewerkt) Blind weer op 6! Te zien op Ziggo kanaal 13 en na de F1 op kanaal 14. Echt wel geil teampie hoor. Straks hopelijk weer Kudus ipv Klaassen en Antony ipv Berguis. 31 juli 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 31 juli 2021 Share Geplaatst 31 juli 2021 Wel een jaar te laat, zoals altijd met Ten Hag en zijn keuzes. Maar ja, beter laat dan nooit. Voorhoede mist snelheid en diepgang. Op voetballend vermogen nog steeds prima voor Eredivisie, maar voor de Europese top (CL) een serieus probleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 31 juli 2021 Share Geplaatst 31 juli 2021 Zojuist zei Socrates: Wel een jaar te laat, zoals altijd met Ten Hag en zijn keuzes. Maar ja, beter laat dan nooit. Voorhoede mist snelheid en diepgang. Op voetballend vermogen nog steeds prima voor Eredivisie, maar voor de Europese top (CL) een serieus probleem. Anderzijds komt dat wel zodra Antony aansluit en als Kudus weer fit is heb je ook wel weer extra dynamiek, fysiek en voetballende kwaliteiten op je middenveld t.o.v. jouw grote vriend Davy Klaassen. Zijn ook nog op zoek trouwens naar zo'n type die jij noemt voorin. Kamaldeen was dat geweest, maar die kon helaas geen keuze maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 31 juli 2021 Share Geplaatst 31 juli 2021 Nu is Antony wel het type die de bal in de voeten wil en een actie wil maken. Je kan snelheid hebben, maar je moet het natuurlijk ook in willen én kunnen zetten (gevoel voor hebben). Promes had dat wel, Neres ook; Antony moet daar nog wel in gaan groeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten