Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Op 27-7-2021 om 22:30 zei Michaelinho*:

Is die Bogarde eigenlijk nog steeds zo’n gezelligerd? Zag tijdens het EK in andere tijden sport dat fragment over t EK 96 weer waar hij ook in voor komt. Wat een vreselijke vent zeg :cab:

Haha, leg eens uit. Ben wel benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei cimbomcu:

Haha, leg eens uit. Ben wel benieuwd.

Nou in dat fragment kwam hij gewoon heel bozig/nors/ongezellig over. Had als speler natuurlijk ook wel een beetje dat bozige imago. Nu snap ik wel met die blank/zwart rel in ‘96 dat het ook geen onderwerp was om lachend/gezellig over te kletsen. Maar ik weet niet, met hoe ik hem als kind/jongere herinner + zo’n fragment erbij trok ik voor mezelf de conclusie dat het een heel ongezellig/bozig persoon moest zijn ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Thierryvane:

Klaiber vandaag een vrij zware knieblessure opgelopen. Niet dat hij nog minuten ging maken dit seizoen, maar vrij zuur voor hem.

Nee, die minuten zag ik ook niet direct. Hoewel met een blessure van Nico Mazraoui of Rensch waarschijnlijk naar links verhuist. Maar nu is de kans dat hij ergens anders minuten kan gaan maken ook nul.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Michiel RAFC:

Iemand die Fischer is blijven volgen in Denemarken? Vandaag binnengehaald bij Antwerp. Lijkt me toch een prima speler voor de Belgische competitie.

Ik heb wel eens nagevraagd aan een Deen en hij zei dat hij het prima deed en ook een heel sympathiek karakter had. Denk dat hij inderdaad echt ready is om keihard te gaan vlammen. Bij Ajax weggezakt, maar inmiddels helemaal volwassen en klaar voor revanche. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei PJHoutman:

Noah Gesser, een 16-jarige speler uit de Ajax-jeugd, is vandaag overleden aan de gevolgen van een auto-ongeluk. 

Jezus man, 16 jaar pas. Wat blijven dit soort verhalen toch altijd weer shockerend. Zijn broer, die reed, is ook overleden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blind weer op 6! Te zien op Ziggo kanaal 13 en na de F1 op kanaal 14. Echt wel geil teampie hoor. Straks hopelijk weer Kudus ipv Klaassen en Antony ipv Berguis.

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Socrates:

Wel een jaar te laat, zoals altijd met Ten Hag en zijn keuzes. Maar ja, beter laat dan nooit. 

Voorhoede mist snelheid en diepgang. Op voetballend vermogen nog steeds prima voor Eredivisie, maar voor de Europese top (CL) een serieus probleem.

Anderzijds komt dat wel zodra Antony aansluit en als Kudus weer fit is heb je ook wel weer extra dynamiek, fysiek en voetballende kwaliteiten op je middenveld t.o.v. jouw grote vriend Davy Klaassen. Zijn ook nog op zoek trouwens naar zo'n type die jij noemt voorin. Kamaldeen was dat geweest, maar die kon helaas geen keuze maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites