Kyrill Geplaatst 24 juli 2021 Share Geplaatst 24 juli 2021 22 uur geleden zei Regis: Raakte tegen Anderlecht geblesseerd. Zag er niet heel ernstig uit toen iig. Dus stroomt hopelijk wat later in. Blijf het vooral vreemd vinden dat Martha en Baas wel mee gaan. Waarom? Het is oefen campagne en meeste A spelers nog vakantie? Als ze nu niet mee gaan, wanneer dan wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 juli 2021 Share Geplaatst 24 juli 2021 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Kyrill: Waarom? Het is oefen campagne en meeste A spelers nog vakantie? Als ze nu niet mee gaan, wanneer dan wel? Nooit aub. Matige spelers die het niveau nooit gaan aankunnen. Spelers die de potentie wel hebben worden nu lekker misbruikt door die kut Heitinga bij jong. Kudus is trouwens al in Oostenrijk. 24 juli 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 juli 2021 Share Geplaatst 25 juli 2021 Unuvar en Hansen niet mee naar Oostenrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 juli 2021 Share Geplaatst 25 juli 2021 22 minuten geleden zei cimbomcu: Unuvar en Hansen niet mee naar Oostenrijk. Ergens niet heel vreemd toch. Heel weinig stappen gezet beide afgelopen anderhalf jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 juli 2021 Share Geplaatst 25 juli 2021 Helemaal niet vreemd, nee. Ongelofelijk teleurstellende ontwikkeling allebei. Jongens mogen zichzelf ook wel eens achter de oren gaan krabben. Middelmatige trainers als Van der Gaag en Heitinga mogen eigenlijk geen excuus zijn als je intrinsiek over zoveel talent beschikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 juli 2021 Share Geplaatst 25 juli 2021 Op basis van wat vind je Van der Gaat een middelmatige trainer als ik vragen mag? Heitinga hoef ik die vraag niet over te stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 juli 2021 Share Geplaatst 26 juli 2021 Dat Heitinga bij Ajax zit is echt schandalig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 26 juli 2021 Share Geplaatst 26 juli 2021 7 minuten geleden zei Thierryvane: Dat Heitinga bij Ajax zit is echt schandalig. Wat is er slecht aan hem dan? Ik heb geen idee hoe hij als trainer is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 juli 2021 Share Geplaatst 26 juli 2021 1 uur geleden zei Hakai: Wat is er slecht aan hem dan? Ik heb geen idee hoe hij als trainer is. Speelde ontzettend laf voetbal met U19. Straalt niks uit, tactisch slecht, rare opstellingen. Enkel omdat meneer bij Ajax heeft gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 Op 26-7-2021 om 09:54 zei Thierryvane: Dat Heitinga bij Ajax zit is echt schandalig. Eens wel hoor. Je moet er toch niet aan denken dat hij ooit hoofdtrainer wordt..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 Op 26-7-2021 om 09:54 zei Thierryvane: Dat Heitinga bij Ajax zit is echt schandalig. Past anders wel in de trainersfilosofie van Ajax van de laatste jaren; de kale bats! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 3 uur geleden zei Lazy: Past anders wel in de trainersfilosofie van Ajax van de laatste jaren; de kale bats! VD Gaag nu ook assistent bij 1, dus ik denk dat jij de trend gevonden hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 Vd Gaag is geen slechte hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 3 uur geleden zei timpy00: VD Gaag nu ook assistent bij 1, dus ik denk dat jij de trend gevonden hebt. Bij 1 is het helemaal feest. Ten Hag, Winter, Bogarde en nu Van der Gaag. Vandaar dat Witschge nooit op de bank wil zitten ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 36 minuten geleden zei Lazy: Bij 1 is het helemaal feest. Ten Hag, Winter, Bogarde en nu Van der Gaag. Vandaar dat Witschge nooit op de bank wil zitten ? Is die Bogarde eigenlijk nog steeds zo’n gezelligerd? Zag tijdens het EK in andere tijden sport dat fragment over t EK 96 weer waar hij ook in voor komt. Wat een vreselijke vent zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 (bewerkt) 9 uur geleden zei Michaelinho*: Is die Bogarde eigenlijk nog steeds zo’n gezelligerd? Zag tijdens het EK in andere tijden sport dat fragment over t EK 96 weer waar hij ook in voor komt. Wat een vreselijke vent zeg Jij vindt hem vreselijk alleen voor iets van 25 jaar geleden Heel gek misschien ooit gehoord van het feit mensen kunnen veranderen? 28 juli 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 1 uur geleden zei Kyrill: Jij vindt hem vreselijk alleen voor iets van 25 jaar geleden Heel gek misschien ooit gehoord van het feit mensen kunnen veranderen? Gezien de post begint met “Is [hij] nog steeds”, denk ik dat Michael dat concept wel begrijpt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 Voor de VI PRO tijgers onder ons: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 2 minuten geleden zei Thierryvane: Voor de VI PRO tijgers onder ons: Dat wordt toch weer lekker uitgemolken op Voetbalzone en voetbalprimeur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 Is het ook in het blad? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 35 minuten geleden zei cimbomcu: Is het ook in het blad? Staat er niet bij. Dus gok van niet. VI pro is echt het geld waard trouwens hoor. Veel topartikelen en artikelen die in het blad verschijnen zijn daar vaak ook eerder te lezen. Kost geen drol en je hoeft die asocialen van VZ en Voetbalprimeur niet te spekken door die uitgeklede kopieer en plak artikelen van hun te lezen, waar ze nog geld aan verdienen ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 23 minuten geleden zei Regis: Staat er niet bij. Dus gok van niet. VI pro is echt het geld waard trouwens hoor. Veel topartikelen en artikelen die in het blad verschijnen zijn daar vaak ook eerder te lezen. Kost geen drol en je hoeft die asocialen van VZ en Voetbalprimeur niet te spekken door die uitgeklede kopieer en plak artikelen van hun te lezen, waar ze nog geld aan verdienen ook. Eens VI Pro is zeker waard kost idd weinig, 3 euro per maand maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 17 uur geleden zei Michaelinho*: Is die Bogarde eigenlijk nog steeds zo’n gezelligerd? Zag tijdens het EK in andere tijden sport dat fragment over t EK 96 weer waar hij ook in voor komt. Wat een vreselijke vent zeg Heb je zijn biografie ooit gelezen? An sich snap ik dan wel waar hij vandaan komt qua instelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 43 minuten geleden zei Nom de Guerre: Heb je zijn biografie ooit gelezen? An sich snap ik dan wel waar hij vandaan komt qua instelling. Nee niet gelezen. Maar dat is wel een aanrader begrijp ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 1 uur geleden zei Michaelinho*: Nee niet gelezen. Maar dat is wel een aanrader begrijp ik? Als je de persoon Bogarde een beetje wil begrijpen wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten