La Pulga Geplaatst 4 juli 2021 Share Geplaatst 4 juli 2021 Dusan Tadic hoeft niet te rekenen op een transfer richting AC Milan. Directeur voetbalzaken Marc Overmars voelt er namelijk niets voor om de aanvoerder zo kort voor de start van het nieuwe seizoen te laten vertrekken, zo laat hij zondag duidelijk weten in een reactie aan Voetbal International. De Italiaanse transferexpert Gianluca DI Marzio meldde zaterdag dat Milan serieus werk wil maken van de komst van Tadic, die bij Ajax vastligt tot medio 2026. Ik breng nieuws voor als jullie geen Voetbalzone bezoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 4 juli 2021 Share Geplaatst 4 juli 2021 Je moet VZ sowieso niet bezoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 juli 2021 Share Geplaatst 4 juli 2021 28 minuten geleden zei Regis: Je moet VZ sowieso niet bezoeken. Mag ik dat beetje zelf bepalen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 juli 2021 Share Geplaatst 5 juli 2021 Op 3-7-2021 om 13:07 zei Regis: Malle jan in de basis Eerste keer de 0 voor Mallejan denk ik? Hij had vorig jaar in de voorbereiding nog moeite met een spits uit de vierde klasse... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 juli 2021 Share Geplaatst 5 juli 2021 (bewerkt) In zijn leven? Ja denk het wel. Ja die pot weet ik nogwel ja. Stond hij centraal met Pierie haha. Dat was beschamend. Tadic dus niet te koop. Wel benieuwd hoe Tadic hier echt zelf over denkt. Hoop wel snel eens groen ligt voor die Sulemana. Lees dat hij met zijn team de komende tijd in Nederland is. Beter houden we hem direct hier. 5 juli 2021 bewerkt door NicoHaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 juli 2021 Share Geplaatst 5 juli 2021 55 minuten geleden zei NicoHaak: In zijn leven? Ja denk het wel. Ja die pot weet ik nogwel ja. Stond hij centraal met Pierie haha. Dat was beschamend. Tadic dus niet te koop. Wel benieuwd hoe Tadic hier echt zelf over denkt. Hoop wel snel eens groen ligt voor die Sulemana. Lees dat hij met zijn team de komende tijd in Nederland is. Beter houden we hem direct hier. Ben wel benieuwd hoe dat soort dingen gaan. Of een Marc Netto van tevoren tegen Tadic zegt wat ze dan in de media gaan zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 juli 2021 Share Geplaatst 6 juli 2021 https://www.nu.nl/voetbal/6143984/tadic-sluit-vertrek-bij-ajax-uit-dit-is-altijd-mijn-droomclub-geweest.html Tadic zou zelf niet willen vertrekken. Dan houdt het sowieso op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 juli 2021 Share Geplaatst 8 juli 2021 Dat nieuwe uitshirt blijft echt verschrikkelijk lelijk, zou als tegenstander direct minder bang worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanFM Geplaatst 9 juli 2021 Share Geplaatst 9 juli 2021 18 uur geleden zei Chiemel: Dat nieuwe uitshirt blijft echt verschrikkelijk lelijk, zou als tegenstander direct minder bang worden. Inderdaad afschuwelijk, doet ook afbreuk aan de eigen identiteit, waarom wil je zo graag op Atalanta, Inter of Club lijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 juli 2021 Share Geplaatst 9 juli 2021 Ik vind het wel een mooi shirt. Dat het op een ander shirt lijkt is toch al snel. Thuisshirt lijkt toch ook op die van IJsselmeervogels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 juli 2021 Share Geplaatst 9 juli 2021 Vind het ook prachtig shirt. Hangt hier ook in de kast. Volgende week nieuwe thuisshirt als het goed is. Al is die echt al lang uitgelekt en zelfs in het buitenland al te koop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 juli 2021 Share Geplaatst 9 juli 2021 27 minuten geleden zei Regis: Vind het ook prachtig shirt. Hangt hier ook in de kast. Volgende week nieuwe thuisshirt als het goed is. Al is die echt al lang uitgelekt en zelfs in het buitenland al te koop Zal misschien een concept zijn, want die is zo lelijk afgewerkt dat dat 'm niet kan zijn. Vind het uitshirt ook prachtig trouwens, krijg er wel Zuid-Amerikaanse vibes van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanFM Geplaatst 9 juli 2021 Share Geplaatst 9 juli 2021 55 minuten geleden zei NicoHaak: Ik vind het wel een mooi shirt. Dat het op een ander shirt lijkt is toch al snel. Thuisshirt lijkt toch ook op die van IJsselmeervogels. IJsselmeervogels is wel een iets andere orde dan de Inter/Club/Atalanta. En natuurlijk kun je voor verschillende shirts verschillende gelijkende clubs vinden maar bijvoorbeeld het uitshirt 2019 doet niet direct denken aan een andere (top)club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 juli 2021 Share Geplaatst 9 juli 2021 Nu ben ik benieuwd naar hoe iedereen die hem mooi vindt er zelf bijloopt. Niet dat ik zelf zo ijdel ben, maar maak me wel een beetje zorgen over jullie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 juli 2021 Share Geplaatst 9 juli 2021 Zo Ik hoop dat je het kunt accepteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 juli 2021 Share Geplaatst 9 juli 2021 Dacht dat je actief aan wielrennen deed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 juli 2021 Share Geplaatst 10 juli 2021 Top spits die Haller! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 juli 2021 Share Geplaatst 11 juli 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 5,5 miljoen max dus voor Berghuisje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 Tijd om FR12 te openen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 (bewerkt) Toch ook mooi voor Feyenoord, die kunnen de miljoenen goed gebruiken. Weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden, vraag me af hoe bruikbaar hij zal zijn. De tijd zal het ons leren. Ga wel goed op al die mensen met een shirtje met Berghuis erop, misschien dat ik er zelf 1 uit Thailand vandaan trek om dat ook te doen Edit: och wat hoop ik dat hij er in de eerstvolgende Klassieker 2 in legt In Rotterdam, op zijn verjaardag ook nog eens 12 juli 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 Bleh. Zal er vast niet minder om juichen, maar ik heb niets met Berghuis en nooit gehad ook. Vervelend mannetje, ook in de spelersgroep en richting de trainer. Mag hopen dat de ervaren jongens bij Ajax hem een beetje in toom weten te houden en dat hij zijn plek in de selectie kent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 7 minuten geleden zei Rogier.: Toch ook mooi voor Feyenoord, die kunnen de miljoenen goed gebruiken. Weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden, vraag me af hoe bruikbaar hij zal zijn. De tijd zal het ons leren. Ga wel goed op al die mensen met een shirtje met Berghuis erop, misschien dat ik er zelf 1 uit Thailand vandaan trek om dat ook te doen Edit: och wat hoop ik dat hij er in de eerstvolgende Klassieker 2 in legt In Rotterdam, op zijn verjaardag ook nog eens Feyenoord deed dus drie á vier weken moeilijk over de transfersom. Eindstand: 1,5 miljoen meer. Oké dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 2 minuten geleden zei Thierryvane: Feyenoord deed dus drie á vier weken moeilijk over de transfersom. Eindstand: 1,5 miljoen meer. Oké dan. Ja misschien een soort van, wij laten niet met ons sollen. Maar als ze gewoon wat eerder hadden doorgepakt hadden ze nu al een RCV en een rechtsbuiten kunnen hebben (Feyenoord dan). Ik snap de transfer verder niet, het is zo'n vreselijke engnek deze man. 5,5 miljoen is niet veel maar vergeet niet dat hij ook een klap aan salaris gaat opstrijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 Het lijkt me logisch dat Neres gaat, ook al zeggen we dat al twee jaar. Vind het vooral een raar signaal richting Antony. Die heeft zich inmiddels wel gemanifesteerd als basisspeler lijkt me. Had dan een jongere speler gehaald om de potten te spelen, waarin Antony rust moet hebben. Maar goed, voorlopig is ook Neres er nog en zit Antony als het een beetje tegenzit tot en met 7 augustus op de OS. En dan zal hij nog wel een paar weken vakantie moeten hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten