Regis Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 Kasa naar Groningen. Leuke transfer voor die jongen. Kunnen niet alle talenten aan ons binden en voor hem is bij Ajax 1 momenteel te weinig perspectief. Voor andere eredivisieploegen wel een hele interessante speler. Marcie vanavond in Denemarken op Kamaldeen Schjelderup te bekijken. Lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 Scoort ook nog eens, leuke gast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 Is Ajax in allebei geïnteresseerd? Ik had alleen gehoord van de interesse in Sulemana, niet in Schjelderup. Schijnt ook wel een mooi talentje te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 Kamaldeen sowieso. Zijn ze ook al wel echt vrij concreet mee bezig. Maar kan mij gezien het talent van Schjelderup wel goed voorstellen dat ze daar ook even naar kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 Marcie vol in beeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 Benieuwd wat hij nu precies zegt tegen Henk Veldmate bij dat moment. hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 "Hopla" zegt 'ie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 11 mei 2021 Share Geplaatst 11 mei 2021 Op 6-5-2021 om 14:22 zei Kyrill: https://decorrespondent.nl/9061/toptrainer-peter-bosz-verloor-met-ajax-de-belangrijkste-wedstrijd-in-zn-carriere-toch-zou-hij-het-weer-zo-aanpakken/800160283065-52e63555 Misschien helpt dit/is dit wat voor jullie en deze discussie? @Karlo @E2E @Elsjorro1990 @Hwb Ik ben geen lid meer daar sinds maart, maar als goed is kan je het gewoon lezen of anders met andere manier omzeilen Dat was die analyse waar ik het over had. Was dus bij De Corrie ipv VI PRO. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 mei 2021 Share Geplaatst 11 mei 2021 12 uur geleden zei Rogier.: Marcie vol in beeld Gister een stukje gezien van die pot, live via Unibet. Bizar hoe snel die Kamaldeen is. Met en zonder bal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 11 mei 2021 Share Geplaatst 11 mei 2021 6 uur geleden zei Thierryvane: Gister een stukje gezien van die pot, live via Unibet. Bizar hoe snel die Kamaldeen is. Met en zonder bal. Is hij voetballend en in de combinatie ook goed of is het een veredelde Lukoki? (voor zover je dat kan beoordelen op het stuk dat je hebt gezien) Ik zag laatst trouwens toevallig nog oude beelden van Lukoki, heerlijke actie die ik al vergeten was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 12 mei 2021 Share Geplaatst 12 mei 2021 Mooi gebaar van Ajax om alle seizoenkaarthouders een stukje van de schaal op te sturen. https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=388256 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 mei 2021 Share Geplaatst 12 mei 2021 Fucking vet echt. Mooi filmpje ook weer van het mediateam. Wat een club man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 12 mei 2021 Share Geplaatst 12 mei 2021 Ja filmpje zat ook goed in elkaar, zag er heel cool uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 mei 2021 Share Geplaatst 12 mei 2021 Heel dik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 mei 2021 Share Geplaatst 12 mei 2021 18 uur geleden zei FlyD: Is hij voetballend en in de combinatie ook goed of is het een veredelde Lukoki? (voor zover je dat kan beoordelen op het stuk dat je hebt gezien) Ik zag laatst trouwens toevallig nog oude beelden van Lukoki, heerlijke actie die ik al vergeten was. De bal is wel uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 mei 2021 Share Geplaatst 12 mei 2021 Ziek hoe die sterretjes op Marktplaats worden aangeboden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 mei 2021 Share Geplaatst 12 mei 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 13 mei 2021 Share Geplaatst 13 mei 2021 21 uur geleden zei MNie: Mooi gebaar van Ajax om alle seizoenkaarthouders een stukje van de schaal op te sturen. https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=388256 alleen weer heel jammer dat de mens een gegeven paard weer in de bek schijt. Wat een treurigheid dat ze weer massaal die dingen op marktplaats zetten voor belachelijke bedragen. Las gisteren al dat verzamelaars dik 2000 over hebben voor zo’n ster. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 mei 2021 Share Geplaatst 13 mei 2021 Gewoon even achterhalen wie die 'supporters' zijn en netjes een mail sturen dat hun seizoenskaart per direct beëindigd is. Staan vast nog wel mensen op een wachtlijst voor een seizoenskaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 13 mei 2021 Share Geplaatst 13 mei 2021 3 uur geleden zei Lazy: alleen weer heel jammer dat de mens een gegeven paard weer in de bek schijt. Wat een treurigheid dat ze weer massaal die dingen op marktplaats zetten voor belachelijke bedragen. Las gisteren al dat verzamelaars dik 2000 over hebben voor zo’n ster. Als je er zelf niets mee doet en iemand anders blij mee kan maken dan kan het wel toch? Het is dan uiteindelijk wat de gek er voor geeft. Kan me alleen niet voorstellen dat je wel een seizoenskaart neemt, maar zoiets niet wilt hebben. Maar geld praat he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 mei 2021 Share Geplaatst 13 mei 2021 Op 12-5-2021 om 09:35 zei MNie: Mooi gebaar van Ajax om alle seizoenkaarthouders een stukje van de schaal op te sturen. https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=388256 Ziek dik erug tof en vet gek! Lijkt trailer van netflix serie narco's nederland Heel gaaf, vraag me alleen af hoe ze lege straten hebben kunnen filmen! Gaaf hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 mei 2021 Share Geplaatst 13 mei 2021 (bewerkt) Beetje straten afzetten, lijkt mij. Filmpje blijf bizar. Qua mediateam en marketing echt de beste in de wereld. Nu op het veld nog ;p Benieuwd naar de opstelling straks. Verwacht wel mannen als Taylor, Idrissi. Taylor alsnog bankie, helaas. Hoop dat hij minsten een helft mag mee gaan doen. Ekkel wordt even in de etalage gezet zo te zien 13 mei 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 Wat vinden we eigenlijk van de berichtgeving rondom het eventueel terugkopen van Brobbey en dat Ovemars die mogelijkheid serieus onderzoekt? Is dat echt het geval of zijn dat gewoon mediaverhaaltjes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 (bewerkt) Heb het wel eens eerder gezegd, maar ik kan me niet voorstellen dat er geen mogelijkheden zijn om dat contract te laten ontbinden. Vergelijk het bijvoorbeeld met een contract dat je tekent bij een werkgever. Daar zit normaal gesproken een proefperiode op, waardoor het contract met wederzijdse (of eenzijdig) instemming opgezegd kan worden. Ik denk dat Ten Hag en Overmars twijfel proeven bij Brobbey, en nu er een nieuwe leiding zit bij Leipzig, lijkt het me dat ze aan het polsen zijn of Leipzig ervoor openstaat de deal af te blazen zodat die nieuwe trainert bijvoorbeeld Daka van Salzburg mee kan nemen. Dan zou je eigenlijk alleen de makelaarskosten en misschien een zacht onkostenprijsje aan Leipzig moeten betalen, maar dat is misschien wel de minst slechte optie van alle die op tafel ligt. Of je het echt moet willen is een tweede. Dit schept een slecht precedent voor andere jeugdspelers die weg willen, en Brobbey kan dit over een paar jaar zomaar nog eens flikken. Daarnaast zie ik niet helemaal in waarom we per se een dure 2e spits nodig hebben. Persoonlijk zie ik het nog zitten in Traoré, en dan hebben we ook nog Danilo die je wel nog moet zien te 'slijten'. Snap in ieder geval de gedachte wel, en lijkt me dat ze daar ook echt mee bezig zijn. Verder is het natuurlijk wel een beetje stemmingmakerij. 14 mei 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 Ik kan er met mijn verstand niet bij dat Brobbey zou twijfelen om naar Leipzig te gaan. Je hebt met je volle verstand een contract getekend bij een club, dan laat je je keuze toch niet beïnvloeden door passanten? Het is niet zo dat die hele club ineens instort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten