Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Kasa naar Groningen. Leuke transfer voor die jongen. Kunnen niet alle talenten aan ons binden en voor hem is bij Ajax 1 momenteel te weinig perspectief. Voor andere eredivisieploegen wel een hele interessante speler.

Marcie vanavond in Denemarken op Kamaldeen Schjelderup te bekijken. Lekker hoor. :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Op 6-5-2021 om 14:22 zei Kyrill:

https://decorrespondent.nl/9061/toptrainer-peter-bosz-verloor-met-ajax-de-belangrijkste-wedstrijd-in-zn-carriere-toch-zou-hij-het-weer-zo-aanpakken/800160283065-52e63555

Misschien helpt dit/is dit wat voor jullie en deze discussie?

@Karlo @E2E @Elsjorro1990 @Hwb

Ik ben geen lid meer daar sinds maart, maar als goed is kan je het gewoon lezen of anders met andere manier omzeilen :)

Dat was die analyse waar ik het over had. Was dus bij De Corrie ipv VI PRO.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Thierryvane:

Gister een stukje gezien van die pot, live via Unibet. Bizar hoe snel die Kamaldeen is. Met en zonder bal.

Is hij voetballend en in de combinatie ook goed of is het een veredelde Lukoki? (voor zover je dat kan beoordelen op het stuk dat je hebt gezien)

Ik zag laatst trouwens toevallig nog oude beelden van Lukoki, heerlijke actie die ik al vergeten was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei FlyD:

Is hij voetballend en in de combinatie ook goed of is het een veredelde Lukoki? (voor zover je dat kan beoordelen op het stuk dat je hebt gezien)

Ik zag laatst trouwens toevallig nog oude beelden van Lukoki, heerlijke actie die ik al vergeten was.

De bal is wel uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei MNie:

Mooi gebaar van Ajax om alle seizoenkaarthouders een stukje van de schaal op te sturen.

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=388256

alleen weer heel jammer dat de mens een gegeven paard weer in de bek schijt. Wat een treurigheid dat ze weer massaal die dingen op marktplaats zetten voor belachelijke bedragen. Las gisteren al dat verzamelaars dik 2000 over hebben voor zo’n ster. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon even achterhalen wie die 'supporters' zijn en netjes een mail sturen dat hun seizoenskaart per direct beëindigd is. Staan vast nog wel mensen op een wachtlijst voor een seizoenskaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Lazy:

alleen weer heel jammer dat de mens een gegeven paard weer in de bek schijt. Wat een treurigheid dat ze weer massaal die dingen op marktplaats zetten voor belachelijke bedragen. Las gisteren al dat verzamelaars dik 2000 over hebben voor zo’n ster. 

Als je er zelf niets mee doet en iemand anders blij mee kan maken dan kan het wel toch? Het is dan uiteindelijk wat de gek er voor geeft. Kan me alleen niet voorstellen dat je wel een seizoenskaart neemt, maar zoiets niet wilt hebben. Maar geld praat he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-5-2021 om 09:35 zei MNie:

Mooi gebaar van Ajax om alle seizoenkaarthouders een stukje van de schaal op te sturen.

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=388256

Ziek dik erug tof en vet gek! Lijkt trailer van netflix serie narco's nederland :D

Heel gaaf, vraag me alleen af hoe ze lege straten hebben kunnen filmen! Gaaf hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje straten afzetten, lijkt mij. Filmpje blijf bizar. Qua mediateam en marketing echt de beste in de wereld. Nu op het veld nog ;p 

Benieuwd naar de opstelling straks. Verwacht wel mannen als Taylor, Idrissi.

Taylor alsnog bankie, helaas. Hoop dat hij minsten een helft mag mee gaan doen. Ekkel wordt even in de etalage gezet zo te zien

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het wel eens eerder gezegd, maar ik kan me niet voorstellen dat er geen mogelijkheden zijn om dat contract te laten ontbinden. Vergelijk het bijvoorbeeld met een contract dat je tekent bij een werkgever. Daar zit normaal gesproken een proefperiode op, waardoor het contract met wederzijdse (of eenzijdig) instemming opgezegd kan worden. Ik denk dat Ten Hag en Overmars twijfel proeven bij Brobbey, en nu er een nieuwe leiding zit bij Leipzig, lijkt het me dat ze aan het polsen zijn of Leipzig ervoor openstaat de deal af te blazen zodat die nieuwe trainert bijvoorbeeld Daka van Salzburg mee kan nemen. Dan zou je eigenlijk alleen de makelaarskosten en misschien een zacht onkostenprijsje aan Leipzig moeten betalen, maar dat is misschien wel de minst slechte optie van alle die op tafel ligt.

Of je het echt moet willen is een tweede. Dit schept een slecht precedent voor andere jeugdspelers die weg willen, en Brobbey kan dit over een paar jaar zomaar nog eens flikken. Daarnaast zie ik niet helemaal in waarom we per se een dure 2e spits nodig hebben. Persoonlijk zie ik het nog zitten in Traoré, en dan hebben we ook nog Danilo die je wel nog moet zien te 'slijten'. Snap in ieder geval de gedachte wel, en lijkt me dat ze daar ook echt mee bezig zijn. Verder is het natuurlijk wel een beetje stemmingmakerij.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan er met mijn verstand niet bij dat Brobbey zou twijfelen om naar Leipzig te gaan. Je hebt met je volle verstand een contract getekend bij een club, dan laat je je keuze toch niet beïnvloeden door passanten? Het is niet zo dat die hele club ineens instort. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites