Nom de Guerre Geplaatst 12 maart 2021 Share Geplaatst 12 maart 2021 Leuk leesvoer de afgelopen pagina. Ergens kan ik me wel vinden in wat Zeus zegt. My 2 cents, for what it's worth, het veldspel was zeker in de eerste helft traag, stroperig en voorspelbaar. Dat je de tegenstander uitschakelt is fijn, dat je er zelf 3 maakt ook, maar dat maakt met name de eerste helft nog steeds niet heel denderend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 Hebben we nog een annuleringsverzekering op Haller? Wat een vreselijke vent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 Mooi doelpunt. :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 Kan nog een mooie zondag worden - resultaat wise - met de puntendeling in Eindhoven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 7 minuten geleden zei Lazy: Kan nog een mooie zondag worden - resultaat wise - met de puntendeling in Eindhoven. Titel is nu sowieso voor jullie, tenzij je nog weggeeft aan AZ.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 9 minuten geleden zei Kyrill: Titel is nu sowieso voor jullie, tenzij je nog weggeeft aan AZ.... Daar mag je inmiddels wel vanuit gaan ja. Kampioen met Pasen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 Matige pot. Maar wel lekker om met weinig met krachten te hoeven smijten met de Europese potjes die er ook nog aankomen. Titel was al zo goed als in de tas. Nog even plaatsen voor kwartfinale EL en volgende week ADO slopen en we gaan heel lekker de interlandbreak en daarna de laatste fase van het seizoen in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 Schuurs en haller waren erg matig vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 Het lijkt op exit voor onze Perr Hopelijk wel een mooie transfer dan, liefst voor veel centjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 (bewerkt) Zat nog even naar ons schema te kijken. Ook voor eventuele inhaaldatum van Ajax-Utrecht. Als ik het zo zie en de data van EL kloppen kunnen we tussen de bekerfinale (18 april) en Ajax-AZ (24 april) dat toch prima inhalen? Vreemd dat de KNVB dat nog niet bedacht heeft. Perr inderdaad wel klaar. Misschien wel een leuke optie voor FC Utrecht ofzo, maar voor ons is het echt tekort. 14 maart 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 Ik hoop eigenlijk op een leuke transfer naar het buitenland, voor veel centjes. Middenmoot Bundesliga of Premier League ofzo. Fortuna heeft namelijk recht op een percentage van de volgende transfer, vandaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 6 minuten geleden zei Nom de Guerre: Ik hoop eigenlijk op een leuke transfer naar het buitenland, voor veel centjes. Middenmoot Bundesliga of Premier League ofzo. Fortuna heeft namelijk recht op een percentage van de volgende transfer, vandaar. Dat laatste dacht ik al. Prima ook. Bij Ajax lijkt het mij wel echt einde verhaal na vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 Normaal vallen alle gebreken van Haller op als je de hele wedstrijd bekijkt, maar nu valt het zelfs al in de samenvatting op. Wel pijnlijk voor een internationale topspits die net zo goed mee kan voetballen als Giroud (cynisch, pardon). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 2 uur geleden zei Zeus: Normaal vallen alle gebreken van Haller op als je de hele wedstrijd bekijkt, maar nu valt het zelfs al in de samenvatting op. Wel pijnlijk voor een internationale topspits die net zo goed mee kan voetballen als Giroud (cynisch, pardon). Toch is Giroud best onderschat. Ja oke hij had WK lang geen goals gemaakt ofzo, maar toch. 44 goals bij Frankrijk in 105 duels is niet heel slecht en 73 bij Arsenal in 180 duels was tot voor kort iig, best wel on par met Lacazette bij Arsenal. En 33 goals bij Montpellier in 73 duels is ook niet heel slecht. Maar ik ben met je eens dat hij niet heel goed mee kan voetballen , maar wou even wat perspectief bieden over Giroud Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 Iemand anders zei dat volgens mij ooit. Giroud kan juist wel best aardig meevoetballen. Haller kan alleen kaatsen door zijn fysiek te gebruiken, maar heeft harde lompe poten en geen fatsoenlijke pass. Giroud veel meer, dus vandaar is het een slechte vergelijking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart 2021 Share Geplaatst 14 maart 2021 4 minuten geleden zei Zeus: Iemand anders zei dat volgens mij ooit. Giroud kan juist wel best aardig meevoetballen. Haller kan alleen kaatsen door zijn fysiek te gebruiken, maar heeft harde lompe poten en geen fatsoenlijke pass. Giroud veel meer, dus vandaar is het een slechte vergelijking. Hebt helemaal gelijk idd. Zag vandaag bij ESPN tijdens PSV - Feyenoord in beeld: Goals in ED sinds 2018 /2019 Tadic 51 Berghuis 42 Malen 34(of 36) Wat een beest die Tadic in ED.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 Easy win. 60% inzet. Kampionschap veiliger dan dat het al was. Prima zondag (ongekende luxe). Begin me wel erg aan de intensiteit van Haller te ergeren. Wat inspiratieloos oogt dat zeg. Dat banken doet Perr duidelijk geen goed. Vond hem dit seizoen in die oefenpotten foutloos en overtuigend. Eerste potten slopen er al wat foutjes in. En werd helaas steeds minder. Hoop voor hem een Botman scenario. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 GEIT Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 Citaat Schema Ajax 18 maart Young Boys – Ajax 21 maart Ajax- ADO Interlands 4 April Heerenveen- Ajax 8 April – Kwartfinale 1 EL 11 april RKC- Ajax 15 April kwartfinale 2 EL 18 April Ajax-Vitesse, Bekerfinale 24 april Ajax- AZ 29 april Halve finale 1 EL 2 mei. Ajax -Emmen 6 mei – Halve finale 2 EL 9 mei Feyenoord- Ajax 13 mei – Ajax- VVV-Venlo 16 mei Vitesse – Ajax 26 mei ; Finale EL Lekker schemaatje hoor. Mochten we Europees ook zo ver komen natuurlijk. Echt zo'n opsteker in deze tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 2 uur geleden zei Thierryvane: GEIT #tenhagout Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 4 uur geleden zei Hwb: #tenhagout Is Nederland, resultaat is voor vele mensen, bijna irrelevant zowat... Moet "mooi" spel zijn.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 Ouwe logo terug? Daley nog een jaar. Mooi nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 maart 2021 Share Geplaatst 17 maart 2021 Timber er opnieuw niet bij donderdag. Benieuwd naar wat Ten Hag gaat doen, met name nu Kudus weer fit is en afgelopen zondag maar 20 minuutjes heeft gemaakt. Verwacht hem nog wel op de bank eigenlijk, met Blind op het middenveld. Steek Rensch - Alvarez - Martinez - Tagliafico Gravenberch - Klaassen - Blind Antony - Tadic - Neres Zal wel continu een 3-4-3 zijn in balbezit met Blind die terugzakt, kan mooi tegen die 2 aanvallers van hen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 17 maart 2021 Share Geplaatst 17 maart 2021 Op 15-3-2021 om 21:32 zei Regis: Ouwe logo terug? Daley nog een jaar. Mooi nieuws. De hints wijzen wel op het oude logo. Zelf weet niet zo wat ik ervan moet vinden. Je moet toch ook in staat zijn om met de tijd mee te gaan en iets moderns durven te gebruiken (behalve dat logo van Juventus.. dat is echt schrikbarend lelijk). Ik ken Ajax niet anders dan met het 'nieuwe' logo dus het is vooral de oude garde denk ik die er om vraagt. Wat mij betreft houden ze gewoon het 'nieuwe' logo, daar zit voor mij genoeg historie aan. 25 minuten geleden zei Rogier.: Timber er opnieuw niet bij donderdag. Benieuwd naar wat Ten Hag gaat doen, met name nu Kudus weer fit is en afgelopen zondag maar 20 minuutjes heeft gemaakt. Verwacht hem nog wel op de bank eigenlijk, met Blind op het middenveld. Steek Rensch - Alvarez - Martinez - Tagliafico Gravenberch - Klaassen - Blind Antony - Tadic - Neres Zal wel continu een 3-4-3 zijn in balbezit met Blind die terugzakt, kan mooi tegen die 2 aanvallers van hen. Gokte ook op deze opstelling. Wat vind jij van Rensch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 maart 2021 Share Geplaatst 17 maart 2021 (bewerkt) Die Timber heeft zich zo stabiel in het elftal gespeeld dat je hem nu al echt denkt te gaan missen. Knap van die gozer. 17 maart 2021 bewerkt door NicoHaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten