Elsjorro1990 Geplaatst 11 maart 2021 Share Geplaatst 11 maart 2021 Brobbey maakt daar ook weer echt een prima spitsengoal hè? Die man staat altijd scherp. Kan ik als medespits wel van genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 11 maart 2021 Share Geplaatst 11 maart 2021 Goh, bleek dat Young Boys er toch weinig van te bakken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 maart 2021 Share Geplaatst 11 maart 2021 (bewerkt) Dit is ook wel een lekkere statistiek 11 maart 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 11 maart 2021 Share Geplaatst 11 maart 2021 58 minuten geleden zei Elsjorro1990: Brobbey maakt daar ook weer echt een prima spitsengoal hè? Die man staat altijd scherp. Kan ik als medespits wel van genieten. Het mooiste vond ik eigenlijk die bal van hem op de paal. Daar zie je dat hij doelgericht is en blind het doel weet te vinden (hoewel de eerste kans in die actie er misschien wel in moest). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 11 maart 2021 Share Geplaatst 11 maart 2021 Definitief einde Brobbey Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 12 maart 2021 Share Geplaatst 12 maart 2021 10 uur geleden zei Rogier.: Dit is ook wel een lekkere statistiek Vond het weer heerlijk om te zien en te lezen vooraf. Young Boys zou Ajax bij de keel grijpen, een ploeg die veel druk zet en zelf vonden ze ook dat ze geen ontzag hoefden te hebben voor dit Ajax. Dan is het des te lekker dat je ze in feite afdroogt zonder zelf grandioos te spelen. De controle die ze nu kunnen hebben over een wedstrijd is indrukwekkend. Nu nog wat minder slordig in de passing in de eindfase en kappen met die onzinnige voorzetten en je wint elke wedstrijd met 6-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 12 maart 2021 Share Geplaatst 12 maart 2021 Foutenfestival van Leverkusen geloof ik meteen, maar het is over 2 wedstrijden he. En Zeus, is het niet ook de verdienste van Ajax dat tegenstanders in Europa 'ongewoon matig' presteren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 maart 2021 Share Geplaatst 12 maart 2021 Nee maar dat Young Boys, wat kwamen die doen dan. Iemand passing % van die gasten? Ik snap nu waarom die Nsamé veel IF's heeft op FIFA. Die hele competitie kan d'r geen klote van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 maart 2021 Share Geplaatst 12 maart 2021 Helaas... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 maart 2021 Share Geplaatst 12 maart 2021 Gewoon weer een jongen van 15/16 bij Heracles/Heerenveen/Groiningen halen joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 maart 2021 Share Geplaatst 12 maart 2021 Die is al binnen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 maart 2021 Share Geplaatst 12 maart 2021 21 minuten geleden zei Regis: Die is al binnen hoor. Dat was de grap vermoed ik. Jammer dit. Hoop voor hem dat hij het haalt, maar hoop voor Ajax dat dit weer een voorbeeld wordt voor hoe het níét moet. We gaan het zien, hij zal genoeg mogelijkheden krijgen daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 12 maart 2021 Share Geplaatst 12 maart 2021 1 uur geleden zei E2E: Dit ja. 2014 - 2018: Nederlandse club wordt uitgeschakeld door een counterploeg. "We zijn onvolwassen, naïef, jongens tegen mannen" 2021: Goed druk zetten na balverlies, tactische overtredingen, slopers achterin opstellen: "Young Boys (/Lille) kan er niks van!" Vergeet je het verschil in leeftijd en ervaring en kwaliteit in selectie ook niet even te benoemen. 2014-2018 waren onze transfers toen niet vooral max 5 miljoen, uit eredivisie van jaartje of 22/23 ofzo. Gudelj vs Alvarez 6 vs 15 miljoen. of gudelj vs Klaassen 6 vs 11-14 miljoen. Mag het dan ook wel wat beter, en constanter zijn, dat we ploegen van dit formaat ook gewoon kansloos laten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 maart 2021 Share Geplaatst 12 maart 2021 5 minuten geleden zei Rogier.: Dat was de grap vermoed ik. Jammer dit. Hoop voor hem dat hij het haalt, maar hoop voor Ajax dat dit weer een voorbeeld wordt voor hoe het níét moet. We gaan het zien, hij zal genoeg mogelijkheden krijgen daar. Oh dat zou kunnen, ja Vrij slechte grap dan ook en de frustratie droop er vanaf. Dat Groningen/Heracles lijkt ook wel wat overbodig dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 12 maart 2021 Share Geplaatst 12 maart 2021 13 minuten geleden zei Rogier.: Dat was de grap vermoed ik. Jammer dit. Hoop voor hem dat hij het haalt, maar hoop voor Ajax dat dit weer een voorbeeld wordt voor hoe het níét moet. We gaan het zien, hij zal genoeg mogelijkheden krijgen daar. Is toch stuk gelopen op salaris eis? Het moet niet zo zin dat elke jonge knul van 18/19 jaar maar rond de miljoen moet gaan verdienen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 maart 2021 Share Geplaatst 12 maart 2021 47 minuten geleden zei Thierryvane: Helaas... Ik heb hier een ontroostbaar jongetje thuis. Die was echt fan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 maart 2021 Share Geplaatst 12 maart 2021 (bewerkt) 3 minuten geleden zei rich ruzzian: Is toch stuk gelopen op salaris eis? Het moet niet zo zin dat elke jonge knul van 18/19 jaar maar rond de miljoen moet gaan verdienen. Klopt. Eens. Daarom hoop ik eigenlijk dat hij het niet redt. Ik ken de aanbiedingen natuurlijk niet, maar Raiola kennende was de eis natuurlijk veel te hoog. Mooie tekenpremie opstrijken bij Leipzig en gaan, zo zullen ze het wel zien. 12 maart 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 maart 2021 Share Geplaatst 12 maart 2021 Mexicaanse GOAT. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 maart 2021 Share Geplaatst 12 maart 2021 18x is ook wel echt veel hè, kijkende naar dat zij vol op de counter speelden. Nu al zin in volgende week als Blind er weer bij is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 maart 2021 Share Geplaatst 12 maart 2021 4 uur geleden zei Hwb: Foutenfestival van Leverkusen geloof ik meteen, maar het is over 2 wedstrijden he. En Zeus, is het niet ook de verdienste van Ajax dat tegenstanders in Europa 'ongewoon matig' presteren? Ik had het enkel over Lille in eigen huis hè? 3 uur geleden zei E2E: Dit ja. 2014 - 2018: Nederlandse club wordt uitgeschakeld door een counterploeg. "We zijn onvolwassen, naïef, jongens tegen mannen" 2021: Goed druk zetten na balverlies, tactische overtredingen, slopers achterin opstellen: "Young Boys (/Lille) kan er niks van!" Niet gezegd dat Lille er niks van kan en in de tweede wedstrijd had je gewoon de deksel op de neus kunnen krijgen. En nog steeds kan het met dit elftal tegen een gehaaide tegenstander zomaar weer gebeuren. Wel typisch overigens die framing, maar wie staat er dan stil bij de speelwijze en opstellingen eigenlijk? Want wie zei al in de voorbereiding: Schuurs en Blind zijn te sloom en maken je kwetsbaar in de omschakeling? Wie zegt altijd: drie man achterin houden? Wie zei al: geen Promes op tien, geen Labyad in de spits? Wie opteerde al ontzettend lang voor weer Tadic in de spits met de Brazilianen op de vleugels? Juist ja. Maar hee, dat is helemaal niet interessant om te benoemen bij iemand die we niet mogen. M'n reet, stelletje framende scorebordjournalisten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 maart 2021 Share Geplaatst 12 maart 2021 1 uur geleden zei Rogier.: Klopt. Eens. Daarom hoop ik eigenlijk dat hij het niet redt. Ik ken de aanbiedingen natuurlijk niet, maar Raiola kennende was de eis natuurlijk veel te hoog. Mooie tekenpremie opstrijken bij Leipzig en gaan, zo zullen ze het wel zien. Hoop niet voor hem dat hij daar gaat wegrotten en over 5 jaar in Tilburg oid speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 maart 2021 Share Geplaatst 12 maart 2021 3 minuten geleden zei Vitesse88: Hoop niet voor hem dat hij daar gaat wegrotten en over 5 jaar in Tilburg oid speelt. Niks mis met Tilburg. pas nou op met wie je kan beledigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 maart 2021 Share Geplaatst 12 maart 2021 8 minuten geleden zei E2E: Ik had het echt oprecht niet tegen jou persoonlijk man, meer over de algehele tendens, heeft niks met jou als persoon te maken. Ook dan is het nogal simplistisch. Want ook in die mindere jaren waren tegenstanders al matig (ploegen als Steau Boekarest enzo), maar was de speelstijl inderdaad gewoon vaak té naïef. In nu twee EL-wedstrijden valt dat wel mee, Ajax speelt voorzichtiger en meer gecontroleerd. Heeft ook een beetje met kwaliteit te maken, met name op het middenveld. Klaassen en Alvarez spelen alles veilig bijvoorbeeld. En je hebt nu een defensie die een counter op kan vangen. Maar waarom mag je dan niet zeggen dat Young Boys ook wel heel slecht was? Dat Lille tegenviel in de eerste wedstrijd (en ja, deels ook heus de verdiensten van Ajax, voordat die dooddoener weer komt) en dat ze in de tweede wedstrijd eigenlijk gewoon een stuk beter waren tegen Ajax? Het had ook zomaar heel anders kunnen eindigen daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 maart 2021 Share Geplaatst 12 maart 2021 1 uur geleden zei Rogier.: Klopt. Eens. Daarom hoop ik eigenlijk dat hij het niet redt. Ik ken de aanbiedingen natuurlijk niet, maar Raiola kennende was de eis natuurlijk veel te hoog. Mooie tekenpremie opstrijken bij Leipzig en gaan, zo zullen ze het wel zien. Ach leuk voor die jongen toch? Hij heeft Haller voor zich en kiest nu voor een ander avontuur. Ik vind Leipzig ook wat anders dan de Chelsea's en City's van deze wereld. Daar wel reele kans, zou hij op termijn Sorloth niet kunnen vervangen? Denk ik wel. En hij doet het nu goed, koesteren en hopen dat je gezamenlijk nog wat prijsjes pakt om dan mooi afscheid van elkaar te nemen. Ik heb hier persoonlijk een veel beter gevoel bij dan bij al die gevallen die gratis zijn weggegaan en waar echt met ruzie en achterdeur iemand vertrok. Dan liever dit, toch een Ajax jongen uit de eigen jeugd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 maart 2021 Share Geplaatst 12 maart 2021 3 minuten geleden zei E2E: Ja de bal is rond, 11 tegen 11, je moet er eentje meer maken dan de tegenstander Zo zie je maar, om in een voetbalpodcast te komen heb je niet zoveel inhoud nodig. Gewoon een beetje simplistisch scoren en het weinig intelligente voetbalplebs trapt er met open ogen in. Leuk man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten