Lazy Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 Das gewoon met Pasen kampioen Donderdag blij dat ze eerst thuis spelen. Dat is bij Ajax vaak beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 23 minuten geleden zei Rogier.: Feyenoord - Ajax pas 32e speelronde (9 mei), nog maar ff een paar keer verliezen dan 30e en 31e 2 thuiswedstrijden, 1 tegen AZ en 1 tegen Emmen. Voor de agenda's; 24/25 april & 2 mei. Tegen AZ thuis is ook wel lekker hoor. Zeker na afgelopen zomer. Feyenoord liever een keer in een volle kuip. Met type spelers als Dusan en Huntelaar. Van die bloedzuigers. Maar dit kan serieus toch niet meer mis? Tenzij we echt een complete meltdown krijgen. Maar daar ziet het momenteel ook niet echt naar uit. Oogt allemaal redelijk stabiel Ook wel leuk om dit soort modellen af en toe te checken. Die kijken er toch zonder emotie naar. https://www.euroclubindex.com/league-odds/ https://projects.fivethirtyeight.com/soccer-predictions/eredivisie/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 Gisteren eindelijk weer de Neres gezien die we willen zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 Ja Neres was vrij. Echt top om te zien. Kudus oogde ook vrijer en minder ongelukkig in de passing. HALLER WAS KUT. Verder echt dik tevreden met het spel gisteren. Was bij vlagen vermakelijk om te zien en je geeft vooral de eerste helft bijna niks weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 14 minuten geleden zei NicoHaak: Ja Neres was vrij. Echt top om te zien. Kudus oogde ook vrijer en minder ongelukkig in de passing. HALLER WAS KUT. Verder echt dik tevreden met het spel gisteren. Was bij vlagen vermakelijk om te zien en je geeft vooral de eerste helft bijna niks weg. Ja die was niet echt lekker bezig hè. Jezus. Was er iets met brobbey trouwens dat die op de tribune zat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 34 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ja die was niet echt lekker bezig hè. Jezus. Was er iets met brobbey trouwens dat die op de tribune zat? Was er tegen Heerenveen niet bij omdat hij een tik had gehad op de training waar hij wat last van had. Misschien dat ze gewoon nu het extra risico niet wilde nemen. Net als met Blind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 51 minuten geleden zei Regis: Was er tegen Heerenveen niet bij omdat hij een tik had gehad op de training waar hij wat last van had. Misschien dat ze gewoon nu het extra risico niet wilde nemen. Net als met Blind. Gaat hij bijtekenen denk je? Ik heb nog steeds hoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 maart 2021 Share Geplaatst 9 maart 2021 Timber is zo vreselijk goed. Dit seizoen gaat crescendo, ik vind dat we alleen sneller moeten zijn met contract verlengingen. Maar goed, wellicht zijn ze daar al mee bezig achter de schermen. Hieronder een groep spelers waarvan ik toch wel denk, daar moet je niet lang mee wachten. 2021 Kasanwirjo Brobbey 2022 Onana Blind Mazraoui Traore Raatsie Reiziger Regeer 2023 Martinez Rensch Gravenberch Neres Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 9 maart 2021 Share Geplaatst 9 maart 2021 3 minuten geleden zei cimbomcu: Traore Lijkt me toch dat die aankomende zomer op zoek mag naar een nieuwe club. Komt echt totaal niet in de plannen voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 maart 2021 Share Geplaatst 9 maart 2021 Reiziger, ja? Echt totaal geen bijzondere keepert. Lekker laten gaan joh. Zijn wel al lang bezig met het verlengen iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 maart 2021 Share Geplaatst 9 maart 2021 3 minuten geleden zei Regis: Reiziger, ja? Echt totaal geen bijzondere keepert. Lekker laten gaan joh. Zijn wel al lang bezig met het verlengen iig. Nee precies. Raatsie is een stuk beter. Maar iig duidelijkheid scheppen, ook voor de Jong keepers. Scherpen en Kotarski gaan natuurlijk niet nog een jaar Jong doen straks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 maart 2021 Share Geplaatst 9 maart 2021 10 minuten geleden zei Tim': Lijkt me toch dat die aankomende zomer op zoek mag naar een nieuwe club. Komt echt totaal niet in de plannen voor. Voorlopig heb je wel alleen Haller staan voor na de zomer. Oja, en Danilo maar goed weet niet of dat voldoende is. Hoop zelf op jongens als Hansen die eens gaan vlammen. En natuurlijk dat Brobbey verlengt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 maart 2021 Share Geplaatst 9 maart 2021 Kasanwirjo????? Dat is echt niks man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 maart 2021 Share Geplaatst 10 maart 2021 Blind er niet bij morgen, dus opstelling haast bekend; Steek Rensch - Timber - Martinez - Tagliafico Alvarez - Klaassen - Gravenberch Antony - Tadic - Neres Vrij veel vertrouwen in. Als ze goed aan de bal kunnen blijven, verwacht ik dat ze er echt overheen lopen. Kan natuurlijk misgaan, maar aan de hand van wat ik gezien heb over hun spel en dergelijke verwacht ik 3-0 of 4-1 of iets dergelijks. Beetje PSV light. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 maart 2021 Share Geplaatst 10 maart 2021 Hm met de druk van ze was Blind wel erg belangrijk geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 maart 2021 Share Geplaatst 10 maart 2021 Hoop dat Kudus de voorkeur gaat krijgen boven houten Klaassen. Verder moeten we ook zonder Blind ons onder dat ren je rot show voetbal uit kunnen voetballen. Hebben gewoon weg veel meer kwaliteit dan die gasten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 maart 2021 Share Geplaatst 10 maart 2021 (bewerkt) Zetten die gasten veel druk? Want dan kan je beter Alvarez op de tribune zetten. Scheelt al dat je zonder die Franse lantaarnpaal mag aantreden. 10 maart 2021 bewerkt door Zeus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 maart 2021 Share Geplaatst 10 maart 2021 10 minuten geleden zei Zeus: Zetten die gasten veel druk? Want dan kan je beter Alvarez op de tribune zetten. Scheelt al dat je zonder die Franse lantaarnpaal mag aantreden. Ja beetje red bull achtige qua speelstijl als je de analyses mag geloven. Linkje na video van Pieter Zwart hieronder. Al kan ik mij voorstellen dat je niet graag naar hem luistert. Sam Planting heeft voor het Parool ook nog een analyse geschreven. https://www.vi.nl/video/analyse-waarom-ajax-moet-opletten-tegen-het-razendsnelle-young-boys Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 maart 2021 Share Geplaatst 10 maart 2021 (bewerkt) 28 minuten geleden zei Regis: Ja beetje red bull achtige qua speelstijl als je de analyses mag geloven. Linkje na video van Pieter Zwart hieronder. Al kan ik mij voorstellen dat je niet graag naar hem luistert. Sam Planting heeft voor het Parool ook nog een analyse geschreven. https://www.vi.nl/video/analyse-waarom-ajax-moet-opletten-tegen-het-razendsnelle-young-boys Enige is dat ze dat druk zetten niet echt beheersen tegen een 3-mansverdediging. En laat Ajax nou net altijd met 3+1 voetballen vanuit de opbouw. Dat kunnen ze met wat voorbereiding vast verbeteren, maar lijkt me dat er vanzelf genoeg gaten gaan ontstaan, zeker als Gravenberch terugzakt. In dat opzicht ontzettend jammer dat je Blind mist, die was perfect geweest voor die rol. Zoals Pieter ook al aangeeft, Midtjylland kennen we nog goed qua speelstijl en die rolden Young Boys met 3-0 op. Met Alvarez op het middenveld is Ajax minder kwetsbaar voor counters, de reden (naast individuele fouten) waardoor YB zoveel kon scoren tegen Leverkusen, waarvan we weten dat Bosz de trainer is. Die houdt nog wel eens open huis, hebben we ook gezien toen hij Ajax trainde. 10 maart 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 maart 2021 Share Geplaatst 10 maart 2021 Gerry Hamstra gaat technisch manager worden bij Ajax. Oud-TD van Heerenveen en HJO van Vitesse gaat de schakel worden tussen Overmars en de jeugdopleiding. Niet verassend gezien de verhalen die naar buiten kwamen rondom Rijkhoff dat ze oa lange tijd niets hoorde van Ajax. Op basis van zijn ervaring als TD en HJO lijkt mij dit een uitermate geschikt persoon en ook als je wil groeien als club een belangrijke stap(vele Europese subtop en top clubs hebben een grote technische afdeling). Benieuwd dan ook of ze dit de komende tijd ook verder gaat uitbouwen. Zowel AD als VI hebben het verhaal zojuist naar buiten gebracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 maart 2021 Share Geplaatst 11 maart 2021 MATCHDAY XXX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 maart 2021 Share Geplaatst 11 maart 2021 19 uur geleden zei Zeus: Zetten die gasten veel druk? Want dan kan je beter Alvarez op de tribune zetten. Scheelt al dat je zonder die Franse lantaarnpaal mag aantreden. Huh geen admin meer? Zonde :/ Ja heb wel een goed gevoel over vandaag. Maar misschien komt dat ook doordat ik Young Boys niet heb zien spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 11 maart 2021 Share Geplaatst 11 maart 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 maart 2021 Share Geplaatst 11 maart 2021 Vanavond maar weer zijn shirtje aan. Prachtige kerel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 maart 2021 Share Geplaatst 11 maart 2021 Op 10-3-2021 om 13:03 zei Rogier.: Steek Rensch - Timber - Martinez - Tagliafico Alvarez - Klaassen - Gravenberch Antony - Tadic - Neres Let's go! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten