Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

We worden gek. 100x beter dan Tresor ndaisumebhetejenee 

Voor de mensen die hem niet kennen. Pure buitenspeler: bloedsnel, goeie versnelling, diepgang ijzersterk in de 1 vs 1. Heb hem zelf maar een paar keer aan het werk gezien, maar zijn wat andere die hem zowat wekelijks bekijken en al tijden lyrisch zijn over deze jongen.

Ook wel leuk. Hij wordt samen met een paar andere gevolgd in de Right to dream Academy. Die docu heet The First Steps of Becoming a pro. Leuk om eens te kijken, zijn een paar afleveringen. Wel heel hyped voor de eventuele komst van deze gozer.

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

17 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Geen Nico vandaag. Zal wel Martinez worden? Of gaat hij mazraoui links zetten en dan timber rechts?

Op een andere fiets: promes lijkt op weg naar Spartak. Als overmars dat voor elkaar krijgt dan mag hij wel een standbeeld krijgen hè. 

Mag ie dat Standbeeld sowieo al niet krijgen dan? Eerst jaar wat stroefjes maar erna toch gewoon goud waard voor Ajax? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-1-2021 om 13:45 zei Regis:

We worden gek. 100x beter dan Tresor ndaisumebhetejenee 

Voor de mensen die hem niet kennen. Pure buitenspeler: bloedsnel, goeie versnelling, diepgang ijzersterk in de 1 vs 1. Heb hem zelf maar een paar keer aan het werk gezien, maar zijn wat andere die hem zowat wekelijks bekijken en al tijden lyrisch zijn over deze jongen.

Ook wel leuk. Hij wordt samen met een paar andere gevolgd in de Right to dream Academy. Die docu heet The First Steps of Becoming a pro. Leuk om eens te kijken, zijn een paar afleveringen. Wel heel hyped voor de eventuele komst van deze gozer.

Vet filmpje man!

Feyenoord 2-0 voor. Vanmiddag winnen bij AZ en je hebt een geweldige maand achter de rug met geweldig slecht voetbal. (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei PJHoutman:

Bij Ajax hebben ze ondertussen het zaklopen weer ontdekt. 

Elke keer dat ze naar Ten Hag kijken zien ze een zaklopen

Vind het wel wat hebben dat er dus kennelijk bedrijven zijn die warmte zakken maken voor sporters die op de bank zitten in de kou :classic_laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja weinig mis mee. Al hadden ze er wel 2 meer mogen maken. Maar dat ligt meer aan AZ die echt waardeloos staan te voetballen dan dat Ajax nu zo denderend staat te spelen. 

Martinez erg goed. Erger me wel weer dood aan Klaassen die echt bijna elke bal in de voeten van een AZ speler speelt en tadic die weer geen bal voor het doel krijgt. Die mag wel eens een keer gaan banken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bizar dat je na deze maand al 7 punten voorsprong hebt. Had ik niet verwacht en is gezien het spel ook nog altijd wel verassend. 

Komende maand ook weer heerlijk druk en als we iig qua punten deze lijn doortrekken kunnen we eind volgende maand een genadeklap gaan uitdelen.

Citaat

Ajax-Utrecht 7 februari 12:15

Ajax-PSV 10 februari 21:00, KNVB beker

Heracles - Ajax 13 februari 21:00

Lille-Ajax, 18 februari 21:00, EL

Ajax- Sparta 21 februari 20:00

Ajax-Lille 25 februari 18:55, EL

PSV-Ajax  28 februari, 14:30

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Regis:

Idrissi op huurbasis naar Ajax. Wtf is dit voor gare transfer. :cab: Tadic die echt als linksbuiten gezien word. Heb je Neres daar nog achter. 

Ze willen de posities dubbel bezet houden. Lijkt me een prima oplossing dit. Ze willen gewoon van promes af. Het risico dat hij veroordeeld wordt en je geen euro meer vangt is best wel aanwezig lijkt me. Dan is idrissi een last minute vervanger. Wat ik er van begrijp willen ze die jongen uit Denemarken, maar dat is lastig rond te krijgen voor maandagavond. 

@cimbomcu welke wedstrijd heb jij gekeken dan? Doe je dit nou expres? Of hoe zit dit? Dit was toch verre van een " geweldig gespeelde wedstrijd"?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ze willen de posities dubbel bezet houden. Lijkt me een prima oplossing dit. Ze willen gewoon van promes af. Het risico dat hij veroordeeld wordt en je geen euro meer vangt is best wel aanwezig lijkt me. Dan is idrissi een last minute vervanger. Wat ik er van begrijp willen ze die jongen uit Denemarken, maar dat is lastig rond te krijgen voor maandagavond. 

Ja dat klopt en snap ik ook wel. Maar komt gewoon nogal vreemd over vooral uit kamp Idrissi en Sevilla om speler te verhuren aan een club waar hij vervolgens ook amper minuten zal gaan maken. Of Erikie moet hier ook een 10 inzien....  Promes wel zo goed als zeker weg geloof ik en in Rusland is de transfermarkt langer open. Alleen Idrissi is gewoon een beetje een teleurstelling als gister alle concrete verhalen over Kamaldeen door sijpelen. Schijnt vooral zo te zijn dat FCN hem nu nog niet tussentijds wil verkopen. Dus hopelijk sluit Marcie Netto volgende maand gewoon die deal met het oog op komend seizoen.

Vraag mij ook echt wel sterk af of Idrissi goed genoeg is voor Ajax. Maar goed een lantaarnpaal passeert ook meer mensen dan Promes. Dus dat moet hij ook wel kunnen.

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Regis:

Ja dat klopt en snap ik ook wel. Maar komt gewoon nogal vreemd over vooral uit kamp Idrissi en Sevilla om speler te verhuren aan een club waar hij vervolgens ook amper minuten zal gaan maken. Of Erikie moet hier ook een 10 inzien....  Promes wel zo goed als zeker weg geloof ik en in Rusland is de transfermarkt langer open. Alleen Idrissi is gewoon een beetje een teleurstelling als gister alle concrete verhalen over Kamaldeen door sijpelen. Schijnt vooral zo te zijn dat FCN hem nu nog niet tussentijds wil verkopen. Dus hopelijk sluit Marcie Netto volgende maand gewoon die deal met het oog op komend seizoen.

Vraag mij ook echt wel sterk af of Idrissi goed genoeg is voor Ajax. Maar goed een lantaarnpaal passeert ook meer mensen dan Promes. Dus dat moet hij ook wel kunnen.

Mwoah amper minuten. Ik denk dat dat nog wel meevalt. Promes heeft ook zijn minuten wel gemaakt toch? En laten we wel zijn: Het is toch ook wel lekker dat je Tadic er eens een keer naast kunt flikkeren, of eens kunt wisselen in de 60e minuut oid. Legt die bal natuurlijk weer prima neer voor Klaassen, maar voor de rest brengt hij wel echt heel erg weinig. Tot aan die bal kwam er geen voorzet van hem aan. 
Als je dan last minute met een dergelijke speler op de proppen komt, lijkt me dat prima. Geeft je mooi een half jaar de tijd om te kijken wt je wilt met die positie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Regis:

Idrissi op huurbasis naar Ajax. Wtf is dit voor gare transfer. :cab: Tadic die echt als linksbuiten gezien word. Heb je Neres daar nog achter. 

Eerlijk is eerlijk. Credit due is where credit is due. Tadic is iig in bloedvorm!

Link naar opmerking
Deel via andere websites