Rogier. Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 https://twitter.com/AFCAjax/status/1349666756210647041 Hmm, tweets lijken niet meer automatisch embed te worden. In ieder geval, Schöne gaat tijdelijk meetrainen in Amsterdam. Als die 't goed doet, krijgt 'ie straks nog een contract aangeboden ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 Wel hoor @Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 (bewerkt) Edit: hij doet het nu ook ineens wel bij mij @Erwin., vreemd. Misschien kleine hapering van internet oid 14 januari 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 Staat hem nog altijd goed dat shirt. Paar jaar voetballen in Denemarken en daarna terug als trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 Of je bent een echte digibeet ;p Verwacht niet en hoop het ook niet dat ze hem een contract als speler aan gaan bieden. Kan gewoon niet meer mee in het niveau wat je bij Ajax mag verwachten, al hebben we daar wel een hoop meer speler van. Vanavond weer Twente. Wat verwachten we ervan? Denk uiteindeljk een vrij simpele overwinning. Laten ons toch niet twee keer verassen door Ron Jans (). Onderstaand opstelling lijkt mij het meest voor de hand liggen, maar wellicht nog Promes ipv Labyad. Onana Maz-Schuurs-Blind-Nicoo Grav- Klaassen Antony- Labyad- Tadic Haller Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 Las btw geruchten over Van Aanholt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 5 minuten geleden zei Hwb: Las btw geruchten over Van Aanholt. Zou tamelijk kansloos zijn. Tagliafico is een stuk beter, zelfs in zijn huidige (mindere) vorm. Als back-up mogen ze eens iemand gaan zoeken die wat jonger is. Mooi dat Schöne mee mag trainen, maar laten we hopen dat het daarbij blijft. In dit elftal en op dit middenveld is hij gedoemd te verzuipen en het team defensief nóg kwetsbaarder te maken. @Regis Heb echt geen zin in wéér Labyad. Kan Kudus niet al beginnen? En anders: liever Tadic op tien met Promes op links. Maar goed, Ten Hag kennende gaat of Labyad of Promes op tien beginnen, helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 10 minuten geleden zei Hwb: Las btw geruchten over Van Aanholt. Ja, die is zelf ook al een tijdje flink aan het 'solliciteren' via de social media kanalen. Hoop toch dat ze voor een ander kaliber speler gaan. Al blijft de centrale plek achterin de hoogste prioriteit hebben imo. @Zeus Denk nog niet dat hij klaar is om te starten nee. Vond hem tegen PSV ook matig invallen. Denk dat hij vandaag hooguit een helft mee zou kunnen doen en dan zondag starten tegen Feyenoord. En ja ik zie het ook liever anders, maar Ten Hag zal sneller kiezen voor Promes of Labyad inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 Ik verwacht Ekkelenkamp eigenlijk vanavond, op 10 @Zeus @Regis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 (bewerkt) Citaat Welke aanvallende spelprincipes zijn belangrijk? ‘Ik word gek van ballen langs de lijn van de rechtsback op de rechtsbuiten. Die kan niets met zijn rug naar de tegenstander toe en krijgt alleen maar schoppen. Dat levert negen van de tien keer balverlies op. Dan ben je ook nog eens twee spelers kwijt die aan de zijkant staan en niet meteen druk kunnen geven.’ Dus mogen de back en buitenspeler bij Leverkusen niet in dezelfde lijn staan? ‘Precies. Ik wil dat die diagonaal staan ten opzichte van elkaar. Dan is de veldbezetting beter. Stukje uit een interview met Peter Bosz. Mag hopen dat Ten Hag hier iets van leert, want dit is 1 van de dingen die je bij ons structureel fout ziet gaan. Sowieso compleet kansloos om je buitenspelers op 40 a 50 meter van het doel aan te spelen. 14 januari 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 Gelijk daarna geruchten uit Brazilië dat Ajax rond zou zijn met Brenner. Die volgen ze al langere tijd, maar zou het wel vreemd vinden als je nu nog een spits gaat halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 Zuur voor hem en vooral ook voor Huddersfield. Was een belangrijke spil daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 Ja idd. Was vd week (ik meen op VI) een mooi artikel over hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 2 uur geleden zei Regis: Gelijk daarna geruchten uit Brazilië dat Ajax rond zou zijn met Brenner. Die volgen ze al langere tijd, maar zou het wel vreemd vinden als je nu nog een spits gaat halen. Kan me niet voorstellen dat ze na haller nog een spits gaan halen. Dan liever een CV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 1 uur geleden zei Urbeto: Zuur voor hem en vooral ook voor Huddersfield. Was een belangrijke spil daar. Die jongen kan hoe hard het ook is beter stoppen met voetballen. Zoveel fysieke problemen. oa met kraakbeen en zal na tal van operatie ook wel behoorlijk wat littekens op weefsel etc hebben. Leuk ventje maar heeft gewoon niet het lichaam om topsport te bedrijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 2 uur geleden zei Regis: Gelijk daarna geruchten uit Brazilië dat Ajax rond zou zijn met Brenner. Die volgen ze al langere tijd, maar zou het wel vreemd vinden als je nu nog een spits gaat halen. Misschien is dit het vertrek waar Overmars op hintte? Ipv een mogelijk vertrek van Brobbey/Traoré. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 17 minuten geleden zei Regis: Die jongen kan hoe hard het ook is beter stoppen met voetballen. Zoveel fysieke problemen. oa met kraakbeen en zal na tal van operatie ook wel behoorlijk wat littekens op weefsel etc hebben. Leuk ventje maar heeft gewoon niet het lichaam om topsport te bedrijven. Volg hem eigenlijk pas sinds dit seizoen doordat hij naar Huddersfield trok, maar daar deed hij het wel zeer goed. Werd nog uitverkozen tot speler van de maand in november. Sneu voor hem, leuke speler om naar te kijken door zijn korte manier van draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Urbeto: Volg hem eigenlijk pas sinds dit seizoen doordat hij naar Huddersfield trok, maar daar deed hij het wel zeer goed. Werd nog uitverkozen tot speler van de maand in november. Sneu voor hem, leuke speler om naar te kijken door zijn korte manier van draaien. Ja ken hem al lang. Heeft in de Ajax jeugd ook vaak met blessure na blessure te maken, vooral met zijn knieën. Nooit gedacht dat hij het zou gaan maken bij Ajax, miste imo echt handelingssnelheid daarvoor. Zijn prestaties bij Huddersfield verbaasde mij dan ook wel. al zijn ze daar natuurlijk wel snel blij met een speler die een bal over 5 meter goed kan passen Jongen beschikt wel over een goed stel hersens en was ook al bezig met de trainerscursus, hoop dat hij iig verder kan gaan zetten bij Ajax. 14 januari 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 3 minuten geleden zei Regis: Ja ken hem al lang. Heeft in de Ajax jeugd ook vaak met blessure na blessure te maken, vooral met zijn knieën. Nooit gedacht dat hij het zou gaan maken bij Ajax, miste imo echt handelingssnelheid daarvoor. Zijn prestaties bij Huddersfield verbaasde mij dan ook wel. al zijn ze daar natuurlijk wel snel blij met een speler die een bal over 5 meter goed kan passen Jongen beschikt wel over een goed stel hersens en was ook al bezig met de trainerscursus, hoop dat hij iig verder kan gaan zetten bij Ajax. Ik doe even alsof ik die denigrerende woorden over de mooiste club van Engeland niet gehoord heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 Opstelling voor vanavond Onana Mazraoui- Timber-Blind- Tagliafico Grav-Klaassen Antony- Promes- Tadic Haller Kan natuurlijk ook nog dat Tadic en Promes wisselen van plek. Opvallend: Kudus niet bij de selectie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 (bewerkt) Benieuwd naar Timber. Zou me niet verbazen als hij die plek vasthoudt richting einde seizoen. Kudus zal wel klaargestoomd worden voor zondag. Helpt niet voor je fitheid, 3 kwartier spelen, 3 kwartier bankzitten in de avondkou in Enschede, met ook nog eens veel reistijd en late terugkomsttijd in Amsterdam. Zal wel minuut of 60/75 kunnen maken tegen Feyenoord zondag, mits die niet thuisgelaten is omdat die niet fit is. Edit: wat ontzettend zuur voor Eiting trouwens. Had echt verwacht dat hij een basisplaats kon veroveren volgend jaar, maar deze zoveelste blessure lijkt me einde verhaal voor hem bij Ajax. Heel jammer, prachtige voetballer. 14 januari 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 Dit willen we verdomme zien: Antony op Haller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 3 uur geleden zei Urbeto: Ik doe even alsof ik die denigrerende woorden over de mooiste club van Engeland niet gehoord heb Waarom vriend als ik vragen mag. Vind je het de mooiste club van Engeland ;)? En hoevaak ben je er geweest? 0-1 voor Ajax, jullie hebben natuurlijk nog een peer te schillen met Twente... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 Verder is het niet heel denderend @Kyrill. Behoorlijk slordig en weinig voetbal door het midden. Kijk uit naar het moment dat Kudus weer op 10 kan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten