Gert Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 Alvarez weg en niemand erbij lijkt me. Jammer wel. Wat anders. Die Unavar bakt er echt 0,0 van bij Jong Ajax he. Had wel verwacht dat t fysiek aanpoten was, maar had hem toch voetbaltechnisch gezien veel meer zien brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 https://www.ajaxshowtime.com/article/opinie/136831/uol-esporte-noemt-ajax-juiste-club-voor-brenner Ik heb em nu 2 seizoenen in FM bij AJax, schiet alles kapot joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 In FM, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 In FM heb ik de Champions League gewonnen met Alvarez centraal achterin, geflankeerd door Schuurs of Blind. In diezelfde save knalde Linssen d'r twintig in voor Feyenoord, speelde Emmen serieus voor Europees voetbal en moest Vitesse nacompetitie spelen. FM is niet helemaal realistisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 Wow wist niet dat jullie er serieus op in zouden gaan. Ik vond het gewoon een leuk toevalletje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 25 minuten geleden zei La Pulga: Wow wist niet dat jullie er serieus op in zouden gaan. Ik vond het gewoon een leuk toevalletje. Laat die chagrijnige mensen maar achter je Gab, ik vond het leuke en relevante informatie! ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 1 uur geleden zei Stefan.: Laat die chagrijnige mensen maar achter je Gab, ik vond het leuke en relevante informatie! ? Gewoon weer met het verkeerde been uit bed gestapt inderdaad. Als die bij Ajax niet draait moeten ze mijn als trainer aanstellen en scoort ie er gewoon 50 in een seizoen. Moet wel IRL een tactiekje kunnen downloaden trouwens, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 O ja voor de haters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Zo, en dat voor 12 miljoen. Halen dan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 Oeeee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 Young Steen Olsen die @La Pulga hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 Net Ultravox - Vienna in de Top2000. Natuurlijk dit filmpje weer even kijken inclusief metersdik kippevel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 Vooral kippenvel als je bedenkt dat jullie "held" even later iemand doodrijdt en een ander zwaar letsel daarmee toebrengt. Maar goed, bij jullie tellen enkel successen en wat er voor of na gebeurt wordt snel vergeten. Net als de hoogtijdagen in de jaren 70, die hand in hand gingen met doping. Maar wel wijzen naar Juve. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 25 minuten geleden zei Rossi: Vooral kippenvel als je bedenkt dat jullie "held" even later iemand doodrijdt en een ander zwaar letsel daarmee toebrengt. Maar goed, bij jullie tellen enkel successen en wat er voor of na gebeurt wordt snel vergeten. Net als de hoogtijdagen in de jaren 70, die hand in hand gingen met doping. Maar wel wijzen naar Juve. WTF Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 Wat is dit dan voor reactie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 Haha, Rossi laat je niet zo gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 1 uur geleden zei Rossi: Vooral kippenvel als je bedenkt dat jullie "held" even later iemand doodrijdt en een ander zwaar letsel daarmee toebrengt. Maar goed, bij jullie tellen enkel successen en wat er voor of na gebeurt wordt snel vergeten. Net als de hoogtijdagen in de jaren 70, die hand in hand gingen met doping. Maar wel wijzen naar Juve. Voor de gemiddelde Hagenees is dat gesneden koek voor doordeweeks toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 3 uur geleden zei NicoHaak: Oeeee Is volgens mij dezelfde journalist die zeker wist dat Olmo naar Ajax zou gaan. Zit er volgens mij vaker naast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 8 minuten geleden zei Maurice': Zit er volgens mij vaker naast. Is dat niet iets wat al die zogenaamde transfer experts op twitter hebben? Zelfs de 'grote transfer guru' Fabrizio Romano zit er vaker naast dan dat hij het bij het recht eind heeft. Die gasten gooien de ene na het andere gerucht de wereld in om vervolgens te pronken dat ze het een keer goed hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 4 minuten geleden zei Lazy: Is dat niet iets wat al die zogenaamde transfer experts op twitter hebben? Zelfs de 'grote transfer guru' Fabrizio Romano zit er vaker naast dan dat hij het bij het recht eind heeft. Die gasten gooien de ene na het andere gerucht de wereld in om vervolgens te pronken dat ze het een keer goed hebben. Oh zeker waar! Mocht het dalijk wél waar zijn, dan heb ik uiteraard niks gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 januari 2021 Share Geplaatst 5 januari 2021 Dromen mag altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 januari 2021 Share Geplaatst 5 januari 2021 Altijd welkom ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 Zondag Ajax-PSV, ben erg benieuwd. Wat verwachten jullie? Als PSV druk gaat zetten kan in het voordeel van Ajax zijn, meer ruimte om te voetballen. Snelheid van PSV met vleugelverdedigers erbij wel echt gevaar. Hopen dat Kudus en Mazraoui weer fit zijn, ook al verwacht ik niet dat Kudus gaat starten. Mazraoui kan beter onder de druk uitvoetballen dan Klaiber. Heb 3-2 voorspeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 Traore, Brobbey én Huntelaar niet fit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten