Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

1 uur geleden zei Stefan.:

Laat die chagrijnige mensen maar achter je Gab, ik vond het leuke en relevante informatie! ?

Gewoon weer met het verkeerde been uit bed gestapt inderdaad. Als die bij Ajax niet draait moeten ze mijn als trainer aanstellen en scoort ie er gewoon 50 in een seizoen. Moet wel IRL een tactiekje kunnen downloaden trouwens,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vooral kippenvel als je bedenkt dat jullie "held" even later iemand doodrijdt en een ander zwaar letsel daarmee toebrengt.

Maar goed, bij jullie tellen enkel successen en wat er voor of na gebeurt wordt snel vergeten. Net als de hoogtijdagen in de jaren 70, die hand in hand gingen met doping. Maar wel wijzen naar Juve. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Rossi:

Vooral kippenvel als je bedenkt dat jullie "held" even later iemand doodrijdt en een ander zwaar letsel daarmee toebrengt.

Maar goed, bij jullie tellen enkel successen en wat er voor of na gebeurt wordt snel vergeten. Net als de hoogtijdagen in de jaren 70, die hand in hand gingen met doping. Maar wel wijzen naar Juve. 

WTF :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rossi:

Voor de gemiddelde Hagenees is dat gesneden koek voor doordeweeks toch? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Maurice':

Zit er volgens mij vaker naast.

Is dat niet iets wat al die zogenaamde transfer experts op twitter hebben? Zelfs de 'grote transfer guru' Fabrizio Romano zit er vaker naast dan dat hij het bij het recht eind heeft. Die gasten gooien de ene na het andere gerucht de wereld in om vervolgens te pronken dat ze het een keer goed hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Lazy:

Is dat niet iets wat al die zogenaamde transfer experts op twitter hebben? Zelfs de 'grote transfer guru' Fabrizio Romano zit er vaker naast dan dat hij het bij het recht eind heeft. Die gasten gooien de ene na het andere gerucht de wereld in om vervolgens te pronken dat ze het een keer goed hebben.

Oh zeker waar! Mocht het dalijk wél waar zijn, dan heb ik uiteraard niks gezegd. :classic_mellow:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zondag Ajax-PSV, ben erg benieuwd. Wat verwachten jullie? Als PSV druk gaat zetten kan in het voordeel van Ajax zijn, meer ruimte om te voetballen. Snelheid van PSV met vleugelverdedigers erbij wel echt gevaar. Hopen dat Kudus en Mazraoui weer fit zijn, ook al verwacht ik niet dat Kudus gaat starten. Mazraoui kan beter onder de druk uitvoetballen dan Klaiber. 

Heb 3-2 voorspeld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites