Regis Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 Daar gaan we het slotoffensief van onze geniale tacticus ballen pompen in de 16 zonder 1 fatsoenlijke kopper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 Zie Ajax deze wedstrijd niet meer met de 3 punten aan de haal gaan in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 (bewerkt) Eind februari spelen we niet meer Europees, liggen we uit de beker en staan we mijlenver achter op PSV. oh en het bestuur laat Ten Hag gewoon nog zitten. 23 december 2020 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 14 minuten geleden zei Regis: Daar gaan we het slotoffensief van onze geniale tacticus ballen pompen in de 16 zonder 1 fatsoenlijke kopper. Slotoffensief was nog wel oké, alleen de 88 minuten ervoor niet. Wat een zaadpot. Tadic matig, Schuurs matig, Onana matig. Spel zat geen idee achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 3 minuten geleden zei Regis: in februari spelen we niet meer Europees, liggen we uit de beker en staan we mijlenver achter op PSV. oh en het bestuur laat Ten Hag gewoon nog zitten. Hij maakt wel vaak vreemde keuzes maar is dit op te lossen door Ten Hag eruit te gooien? Het elftal van vandaag is toch ook behoorlijk middelmatig, meer is er momenteel ook niet beschikbaar... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 (bewerkt) 13 minuten geleden zei misterhille: Hij maakt wel vaak vreemde keuzes maar is dit op te lossen door Ten Hag eruit te gooien? Het elftal van vandaag is toch ook behoorlijk middelmatig, meer is er momenteel ook niet beschikbaar... Alles is op te lossen door die kale mongool eruit te gooien. Het is structureel zo verschrikkelijk slecht. Veel uitslagen die dat met name een beetje verbloemen, omdat je in een g-competitie speelt. Maar het slaat al dik een jaar nergens op wat we laten zien. Dat het elftal niet denderend is ben ik deels met je eens, maar dan nog moet je met speels gemak over Willem focking 2 heen walsen. Is er ook iemand die ziet wat Klaassen precies toevoegt? Van de laatste 63 wedstrijden (start 19/20) tot nu. 21x niet weten te winnen. maar wat een topper is ons Erik he. 23 december 2020 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 december 2020 Share Geplaatst 24 december 2020 Het was zwaar onder de maat. Maar het was ook wel echt een intensieve tijd deze laatste maanden. En dan ook nog die Nations League waarin bijv Blind veel minuten heeft moeten maken. De koek is gewoon even op bij een aantal spelers. Zorgelijk wel met wat er voor programma gaat komen in Januari. Als je Alvarez weg laat gaan dan worden je mogelijkheden wel stuk krapper. Ben zeker geen fan, maar hij kan wel op veel plekken spelen en je zult hoe dan ook wat wedstrijden flink moeten gaan rouleren. Zou als clubleiding toch serieus nadenken om wat erbij te halen. Desnoods een half jaar huur. Normaal geen fan van maar in deze corona tijd nog best een optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 24 december 2020 Share Geplaatst 24 december 2020 Eriksen op de transferlijst bij Inter. Marc, doe je ding Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 december 2020 Share Geplaatst 24 december 2020 1+1= Eriksen huren. Mag van mij. Huren nu op zich geen slechte oplossing nee. Normaal gesproken geen fan van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 december 2020 Share Geplaatst 24 december 2020 Dat zou inderdaad wel lekker zijn. Marcie zal in ieder geval vast een kijkje nemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 december 2020 Share Geplaatst 24 december 2020 Ja huren ja, als je hem gaat kopen kan je gelijk weer je salaris plafond verhogen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 24 december 2020 Share Geplaatst 24 december 2020 35 minuten geleden zei Kyrill: Ja huren ja, als je hem gaat kopen kan je gelijk weer je salaris plafond verhogen Niks voor Ajax deze speler. Spelen niet met een 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 december 2020 Share Geplaatst 24 december 2020 Zojuist zei Dansmeister: Niks voor Ajax deze speler. Spelen niet met een 10. Hahaaha goede grap maatje. Fijne kerst! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 december 2020 Share Geplaatst 24 december 2020 Eriksen mag dan wel aan zijn conditie en scherpte gaan werken. In die paar momenten dat ik hem heb zien spelen bij Inter was het alsof zijn opa op het veld stond. Als we het dan toch hebben over overbodige middenvelders in de Serie A kan Ajax beter eens kijken naar Demme. Die pakt tenminste nog een bal af en kan nog een beetje verdedigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 december 2020 Share Geplaatst 24 december 2020 1 uur geleden zei Zeus: Eriksen mag dan wel aan zijn conditie en scherpte gaan werken. In die paar momenten dat ik hem heb zien spelen bij Inter was het alsof zijn opa op het veld stond. Als we het dan toch hebben over overbodige middenvelders in de Serie A kan Ajax beter eens kijken naar Demme. Die pakt tenminste nog een bal af en kan nog een beetje verdedigen. Niet te vergelijken. Diego Demme is een defensieve middenvelder, dus heeft niks te maken met Eriksen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 december 2020 Share Geplaatst 24 december 2020 Goh, zou je denken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 december 2020 Share Geplaatst 24 december 2020 Goed opgezocht op Transfermarkt, Kyrill. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 december 2020 Share Geplaatst 24 december 2020 Eriksen terughalen zou puur op sentiment zijn. Jongen presteert al 2,5 jaar niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 december 2020 Share Geplaatst 24 december 2020 1 uur geleden zei Regis: Eriksen terughalen zou puur op sentiment zijn. Jongen presteert al 2,5 jaar niets. Ik heb wel liever Eriksen dan Promes of Labyad daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 december 2020 Share Geplaatst 25 december 2020 15 uur geleden zei Zeus: Goh, zou je denken? 15 uur geleden zei Zeus: Goh, zou je denken? Ja, maar jij hebt er hier handje van spelers over hun verkeerde positie te zetten/te beschrijven.. Dus ik zeg het toch maar even. Maar het is je vergeven, de Ajax coaches doen het ook al jaren. 13 uur geleden zei 007mark: Goed opgezocht op Transfermarkt, Kyrill. Thnx Mark. Ik wist het al maar om het 100% zeker te weten, opgezocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 december 2020 Share Geplaatst 25 december 2020 Je raaskalt nu maar wat, Kyrill. Ik heb er een handje van om spelers op een verkeerde positie te zetten? Integendeel juist, maar goed. En je hebt duidelijk dat bericht niet begrepen. Nergens zeg ik dat Demme een tien is. De enige vergelijking zat hem in 'over overbodige Serie A-middenvelders gesproken', waarna ik aangeef dat Demme nog een beetje kan verdedigen. In jip en janneke-taal: ik heb mijn twijfels over Eriksen en als we dan toch een overbodige middenvelder uit de Serie A halen, dan liever ééntje die kan verdedigen (Demme). En ja, zo'n iemand zet je vaak niet op tien en, inderdaad, dan heb ik het over een defensieve middenvelder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 december 2020 Share Geplaatst 25 december 2020 Golven van 10 meter lang en golven van 2 meter lang, er zijn verschillende golflengtes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 Ben erg benieuwd wat Ajax komende winter gaat doen. Ze willen sowieso kampioen worden en je wil volgend seizoen ook een elftal klaar hebben staan. Als je dat echt wil, zou er behoorlijk veel moeten gebeuren. Dan zou je sowieso nog een CV en middenvelder moeten willen. Ook de combinatie van Traore, Brobbey én Huntelaar moet je iets mee doen. Eigenlijk had EtH Alvarez op CV vaker geprobeerd moeten hebben om daar iets over te kunnen zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 Ik hoop op twee behoorlijke beukers. Doe je ding Overmars. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten