Regis Geplaatst 2 november 2020 Share Geplaatst 2 november 2020 (bewerkt) Geen Tadic, Klaassen en Onana morgen. Nou lekker dan. Dat was het Europese avontuur. Selectie Scherpen Schuurs Mazraoui Blind Martínez Tagliafico Klaiber Timber Álvarez Ekkelenkamp Neres Antony Promes Traoré Huntelaar Brobbey Jensen 2 november 2020 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 november 2020 Share Geplaatst 2 november 2020 En dat was de Champions League... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 november 2020 Share Geplaatst 2 november 2020 Goh, wat een drama. Dan had ik het nog over gebrek aan creativiteit op het middenveld met Gravenberch en Klaassen. Nu zijn zelfs zij er niet bij. Zou dan maar zoiets doen. Scherpen; Klaiber, Schuurs, Martinez, Tagliafico; Blind (6), Ekkelenkamp, Mazraoui; Anthony, Traoré, Neres. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 2 november 2020 Share Geplaatst 2 november 2020 Wel bijzonder, zowel Onana als Gravenberch hebben het beide ookal eerder gehad en de kans op 2de besmetting is vrij klein. Hopen op een vals positieve testen en dat ze alsnog allen of iig 2 ingevlogen kunnen gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nigel_ Geplaatst 2 november 2020 Share Geplaatst 2 november 2020 Met de selectie die er nog staat verwacht ik dat Ajax nog steeds genoeg kwaliteit heeft om te winnen. Toch wel zuur, zag het bij m'n club PSV ook al snel oplopen. Blijft een rare tijd om door te voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 2 november 2020 Share Geplaatst 2 november 2020 (bewerkt) Blijkt dat Onana en Gravenberch iig niet besmet zijn. Kwam uit de persco, denk ik. . Maar die mogen net als bij PSV vorige week het land niet in. Gaat iig om hun want zij hebben het sowieso gehad. Bij Klaassen en Tadic ben ik daar niet zeker van Hebben we goede hoop dat er een ''aantal'' alsnog invliegen morgen. 2 november 2020 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 november 2020 Share Geplaatst 2 november 2020 Tadic schijnt met Onana en Gravenberch mee te vliegen. Als zowel Onana en Stekelenburg niet mogen, heb je nog maar één keeper over. Stel hij valt uit, gaat de wedstrijd gewoon door als je geen keeper kan opstellen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 november 2020 Share Geplaatst 2 november 2020 Alvarez is een multifunctionele speler, dus dat zit wel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 november 2020 Share Geplaatst 2 november 2020 20 minuten geleden zei Chiemel: Tadic schijnt met Onana en Gravenberch mee te vliegen. Als zowel Onana en Stekelenburg niet mogen, heb je nog maar één keeper over. Stel hij valt uit, gaat de wedstrijd gewoon door als je geen keeper kan opstellen? Ja. Beetje vervelend die regels, want ze mogen nu wel Denemarken in, maar het is nog niet duidelijk of ze mogen spelen In ieder geval wel benieuwd wat Erik gaat doen morgen. Hoop dat Blind doorgeschoven wordt en we Martinez weer op LCV te zien krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 3 november 2020 Share Geplaatst 3 november 2020 8 uur geleden zei Chiemel: Stel hij valt uit, gaat de wedstrijd gewoon door als je geen keeper kan opstellen? Dan komt Sar ff van de tribune Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 november 2020 Share Geplaatst 3 november 2020 Mazraoui vermoedelijk op het middenveld. Goede keuze? Ben zelf geen fan van hem. Ongeacht de keuzes (Blind, Mazraoui, Alvarez), je moet niet zo gaan spelen dst er te veel afhangt van de omschakeling van het middenveld, daar lag al een zwakte, maar nu helemaal. Misschien verstandig als Ajax meer op de counter gaat spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 november 2020 Share Geplaatst 3 november 2020 Laten we hopen dat het drietal Tadic, Onana en Gravenberch gewoon mogen spelen. Zo niet gun ik Scherpen echt een wereldpot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 november 2020 Share Geplaatst 3 november 2020 10 uur geleden zei Rogier.: Ja. Beetje vervelend die regels, want ze mogen nu wel Denemarken in, maar het is nog niet duidelijk of ze mogen spelen In ieder geval wel benieuwd wat Erik gaat doen morgen. Hoop dat Blind doorgeschoven wordt en we Martinez weer op LCV te zien krijgen. Ja, heeft te maken met het feit dat Ajax via een private instelling test en Denemarken wil een resultaat via een door de staat goed gekeurd instituut. Vaag allemaal of een beetje laks van Ajax dat ze hier niet even op geanticipeerd hebben. Hopelijk mogen ze vanavond allen meedoen. Scherpen heeft zich bij JA trouwens echt goed ontwikkelt. Nog steeds vreemd dat hij matig is bij hoge ballen met zijn 4 meter 85 en aan de bal is hij niet echt betrouwbaar, maar zijn stappen hebben mij best verbaasd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 november 2020 Share Geplaatst 3 november 2020 Duimen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 november 2020 Share Geplaatst 3 november 2020 Jammer dat Klaassen er niet bij kan zijn, straks spelen we vanavond weer met Alvarez... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 november 2020 Share Geplaatst 3 november 2020 3 uur geleden zei Regis: Ja, heeft te maken met het feit dat Ajax via een private instelling test en Denemarken wil een resultaat via een door de staat goed gekeurd instituut. Vaag allemaal of een beetje laks van Ajax dat ze hier niet even op geanticipeerd hebben. Hopelijk mogen ze vanavond allen meedoen. Scherpen heeft zich bij JA trouwens echt goed ontwikkelt. Nog steeds vreemd dat hij matig is bij hoge ballen met zijn 4 meter 85 en aan de bal is hij niet echt betrouwbaar, maar zijn stappen hebben mij best verbaasd. Als Scherpen daarin nog matig is, waarin heeft hij zich wel ontwikkeld dan? En dat lengte niet alles zegt, blijkt ook wel uit het feit dat Tagliafico (1.72) misschien je beste kopper en Gravenberch (1.90) je slechtste. Andere situatie, maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 november 2020 Share Geplaatst 3 november 2020 Ballen tegenhouden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 3 november 2020 Share Geplaatst 3 november 2020 5 uur geleden zei Regis: Ja, heeft te maken met het feit dat Ajax via een private instelling test en Denemarken wil een resultaat via een door de staat goed gekeurd instituut. Vaag allemaal of een beetje laks van Ajax dat ze hier niet even op geanticipeerd hebben. Hopelijk mogen ze vanavond allen meedoen. Scherpen heeft zich bij JA trouwens echt goed ontwikkelt. Nog steeds vreemd dat hij matig is bij hoge ballen met zijn 4 meter 85 en aan de bal is hij niet echt betrouwbaar, maar zijn stappen hebben mij best verbaasd. Ik vind hem juist in het meevoetballen echt gigantische stappen gemaakt hebben. Maar dat kan ook liggen aan het feit dat hij daar echt geen kloten van kon. Ballen tegenhouden kon die wel al gelukkig. Ik hoop het nog steeds voor hem, is ook wel een vriendelijke gozer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 november 2020 Share Geplaatst 3 november 2020 7 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ik vind hem juist in het meevoetballen echt gigantische stappen gemaakt hebben. Maar dat kan ook liggen aan het feit dat hij daar echt geen kloten van kon. Ballen tegenhouden kon die wel al gelukkig. Ik hoop het nog steeds voor hem, is ook wel een vriendelijke gozer. Oh hij zal zeker stappen hebben gemaakt. Oogt af en toe nog wat nerveus en onzeker. Maar wel leuk dat hij zich zo ontwikkelt iig. Was totaal geen fan van deze transfer, omdat we toen ook al een aantal talentvolle jongens in de jeugd hadden, maar hij is momenteel Kotarski al voorbij gestreefd wat mij betreft. Hoop ook van harte dat hij het gaat maken en mijn ongelijk bewijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 november 2020 Share Geplaatst 3 november 2020 Kotarski vind ik zelf beter, in de pikorde staat hij ook voor op Scherpen. Al heeft Scherpen idd zich goed ontwikkelt, maar goed dat meevoetballen blijft een probleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 3 november 2020 Share Geplaatst 3 november 2020 Prima start! Ondanks dat het spel nog niet bijzonder is toch een fijne positie zo met 0-2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 3 november 2020 Share Geplaatst 3 november 2020 Heb ze toch al veel en makkelijk zien combineren. Mooie driehoekjes ook enzo. Niet voortdurend, wel geregeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 november 2020 Share Geplaatst 3 november 2020 Weer die omschakeling. Communicatiefout tussen Martinez en Tagliafico wel. Ben niet onder de indruk van Midtjylland. Aan de bal zijn ze oke, maar verdedigend laat het te wensen over. Verwacht nog wel een goal van Midtjylland, 2-4 uiteindelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 november 2020 Share Geplaatst 3 november 2020 Die omschakeling Leren zullen we het nooit he. Bizar. Geven op het middenveld veel te veel ruimte weg en dan kunnen zelfs matige ploegen voetballend aardig lijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 november 2020 Share Geplaatst 3 november 2020 Verdediging is wankel zeg, ga eens even het serieus nemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten