Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Geen Tadic, Klaassen en Onana morgen. Nou lekker dan.  Dat was het Europese avontuur.

Selectie
Scherpen
Schuurs
Mazraoui
Blind
Martínez 
Tagliafico
Klaiber
Timber
Álvarez
Ekkelenkamp
Neres
Antony
Promes
Traoré
Huntelaar
Brobbey
Jensen

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Blijkt dat Onana en Gravenberch iig niet besmet zijn. Kwam uit de persco, denk ik.  . Maar die mogen net als bij PSV vorige week het land niet in.  Gaat iig om hun want zij hebben het sowieso gehad. Bij Klaassen en Tadic ben ik daar niet zeker van

Hebben we goede hoop dat er een ''aantal'' alsnog invliegen morgen.

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Chiemel:

Tadic schijnt met Onana en Gravenberch mee te vliegen. Als zowel Onana en Stekelenburg niet mogen, heb je nog maar één keeper over. Stel hij valt uit, gaat de wedstrijd gewoon door als je geen keeper kan opstellen? 

Ja. Beetje vervelend die regels, want ze mogen nu wel Denemarken in, maar het is nog niet duidelijk of ze mogen spelen ;e 

In ieder geval wel benieuwd wat Erik gaat doen morgen. Hoop dat Blind doorgeschoven wordt en we Martinez weer op LCV te zien krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mazraoui vermoedelijk op het middenveld. Goede keuze? Ben zelf geen fan van hem. Ongeacht de keuzes (Blind, Mazraoui, Alvarez), je moet niet zo gaan spelen dst er te veel afhangt van de omschakeling van het middenveld, daar lag al een zwakte, maar nu helemaal. Misschien verstandig als Ajax meer op de counter gaat spelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Rogier.:

Ja. Beetje vervelend die regels, want ze mogen nu wel Denemarken in, maar het is nog niet duidelijk of ze mogen spelen ;e 

In ieder geval wel benieuwd wat Erik gaat doen morgen. Hoop dat Blind doorgeschoven wordt en we Martinez weer op LCV te zien krijgen.

Ja, heeft te maken met het feit dat Ajax via een private instelling test en Denemarken wil een resultaat via een door de staat goed gekeurd instituut. Vaag allemaal of een beetje laks van Ajax dat ze hier niet even op geanticipeerd hebben. Hopelijk mogen ze vanavond allen meedoen.

Scherpen heeft zich bij JA trouwens echt goed ontwikkelt. Nog steeds vreemd dat hij matig is bij hoge ballen met zijn 4 meter 85 en aan de bal is hij niet echt betrouwbaar, maar zijn stappen hebben mij best verbaasd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Regis:

Ja, heeft te maken met het feit dat Ajax via een private instelling test en Denemarken wil een resultaat via een door de staat goed gekeurd instituut. Vaag allemaal of een beetje laks van Ajax dat ze hier niet even op geanticipeerd hebben. Hopelijk mogen ze vanavond allen meedoen.

Scherpen heeft zich bij JA trouwens echt goed ontwikkelt. Nog steeds vreemd dat hij matig is bij hoge ballen met zijn 4 meter 85 en aan de bal is hij niet echt betrouwbaar, maar zijn stappen hebben mij best verbaasd. 

Als Scherpen daarin nog matig is, waarin heeft hij zich wel ontwikkeld dan? 

En dat lengte niet alles zegt, blijkt ook wel uit het feit dat Tagliafico (1.72) misschien je beste kopper en Gravenberch (1.90) je slechtste. Andere situatie, maar toch. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Regis:

Ik vind hem juist in het meevoetballen echt gigantische stappen gemaakt hebben. Maar dat kan ook liggen aan het feit dat hij daar echt geen kloten van kon. Ballen tegenhouden kon die wel al gelukkig. Ik hoop het nog steeds voor hem, is ook wel een vriendelijke gozer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ik vind hem juist in het meevoetballen echt gigantische stappen gemaakt hebben. Maar dat kan ook liggen aan het feit dat hij daar echt geen kloten van kon. Ballen tegenhouden kon die wel al gelukkig. Ik hoop het nog steeds voor hem, is ook wel een vriendelijke gozer.

Oh hij zal zeker stappen hebben gemaakt. Oogt af en toe nog wat nerveus en onzeker. Maar wel leuk dat hij zich zo ontwikkelt iig. Was totaal geen fan van deze transfer, omdat we toen ook al een aantal talentvolle jongens in de jeugd hadden, maar hij is momenteel Kotarski al voorbij gestreefd wat mij betreft. Hoop ook van harte dat hij het gaat maken en mijn ongelijk bewijst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites