007mark Geplaatst 8 mei 2020 Share Geplaatst 8 mei 2020 Die Bryan Smeets heeft inderdaad voor wat open wonder gezorgd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 mei 2020 Share Geplaatst 8 mei 2020 Moet zeggen dat die Smeets weinig pijn doet. Was toen vooral verbouwereerd omdat ze het zo weg gaven. Maar voetballende was het echt een verschrikkelijk seizoen wat eigenlijk voor die pot al niet heel veel voldoening gaf. Dat toen mislopen op 1 doelpunt uit bij Willem II deed veel meer pijn. Net als dat verlies tegen Spurs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 mei 2020 Share Geplaatst 8 mei 2020 8 minuten geleden zei NicoHaak: Moet zeggen dat die Smeets weinig pijn doet. Was toen vooral verbouwereerd omdat ze het zo weg gaven. Maar voetballende was het echt een verschrikkelijk seizoen wat eigenlijk voor die pot al niet heel veel voldoening gaf. Dat toen mislopen op 1 doelpunt uit bij Willem II deed veel meer pijn. Net als dat verlies tegen Spurs. Dit wel ja, al was het nog steeds wel erg pijnlijk op dat moment. Trieste vooral dat we het niet eens goed konden maken want er was nog prima tijd om er 1 te maken, maar toen werd de topscorer gewisseld. Kan daar nog steeds wel boos om worden. Maar dat we met dat voetbal 4,5 jaar lang 4x kampioen zijn geworden is echt een godswonder. Geen enkel jaar het beste elftal gehad, wekelijks naar groeiend gras kijken. Hoop toch dat we nooit terug gaan vallen op Frank de Boer of zo'n zelfde type. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 mei 2020 Share Geplaatst 8 mei 2020 Vond de eerste tijd met Eriksen en Vertonghen nog wel aardig hoor. Was vooral een verademing na het lange ballen op Suarez voetbal van Jol. Denk eerste 1,5 jaar nog wel redelijk. Daarna echt steeds matiger en voorspelbaarder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 mei 2020 Share Geplaatst 8 mei 2020 20 minuten geleden zei NicoHaak: Vond de eerste tijd met Eriksen en Vertonghen nog wel aardig hoor. Was vooral een verademing na het lange ballen op Suarez voetbal van Jol. Denk eerste 1,5 jaar nog wel redelijk. Daarna echt steeds matiger en voorspelbaarder. 19 minuten geleden zei E2E: 2011/12 was echt een waanzinnig goeie ploeg die van achteruit opbouwde en na het Ajax van Ten Hag en Bosz het beste voetbal speelde van deze eeuw, echt waar. Is ook niet raar met Vertonghen, Alderweireld, Eriksen, etc (al was het nog steeds een stuk minder materiaal dan Bosz en Ten Hag, maar toch.) Hmm misschien dat mijn beeld dan wat vertekend is. Kwalitatief was het opzich wel prima, ja. Maar voor mijn gevoel viel er toen ook gewoon meer uit te halen. Zaten naar mijn idee meer een paar potten bij die goed waren, meer uitzondering op de regel. i.t.t Bosz of het CL seizoen met Ten Hag. Het is ookal wel een tijd terug natuurlijk, dus heel goed staat zeker het eerste jaar ook weer niet op mijn netvlies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 8 mei 2020 Share Geplaatst 8 mei 2020 2016 blijft voor mij wel een zwarte plek. Stond zelf in het uitvak, keurige autocombi. Heerlijk voetbalweertje. Perfecte omstandigheden eigenlijk. Hadden ook al de bandjes gekregen voor de huldiging. Hoe anders kon het lopen... Fox vond het ook leuk om in de samenvatting wat beelden van na de wedstrijd te laten zien. Maat waarmee ik was stond huilend in de armen van z'n vriendin. Ik er naast, gelukkig met zonnebril op. Helaas vorig seizoen niet gelukt om kaartjes voor het uitvak van DGS te bemachtigen, dan was het misschien wat meer weggespoeld. Wel mooi om te zien hoeveel niet-Ajacieden met ons meeleven. Heel social media staat vol met Feyenoorders en PSV'ers die heel graag 2011, 2016 en 2019 even willen benoemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 mei 2020 Share Geplaatst 8 mei 2020 3 uur geleden zei 007mark: Die Bryan Smeets heeft inderdaad voor wat open wonder gezorgd. Lucas Moura ook hoor, maatje van me heeft zn hele hand vol met glas geslagen toen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 mei 2020 Share Geplaatst 8 mei 2020 Poeh, en dan zie ik net dat het ook nog de verjaardag is van Deyverson vandaag. Het valt niet mee voor de ajacieden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 8 mei 2020 Share Geplaatst 8 mei 2020 Spurs deden ze in mijn optiek echt zelf. Prima voorsprong en toch naïef de aanval blijven zoeken. De Ligt was meermaals doorgestoomd naar voor, beetje kinderlijk om met die mentaliteit dan de halve finale te spelen. Vriend van me zei het nog, die gaan het zometeen nog in korte tijd weggeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 8 mei 2020 Share Geplaatst 8 mei 2020 2 uur geleden zei StanleyW: 2016 blijft voor mij wel een zwarte plek. Stond zelf in het uitvak, keurige autocombi. Heerlijk voetbalweertje. Perfecte omstandigheden eigenlijk. Hadden ook al de bandjes gekregen voor de huldiging. Hoe anders kon het lopen... Fox vond het ook leuk om in de samenvatting wat beelden van na de wedstrijd te laten zien. Maat waarmee ik was stond huilend in de armen van z'n vriendin. Ik er naast, gelukkig met zonnebril op. Helaas vorig seizoen niet gelukt om kaartjes voor het uitvak van DGS te bemachtigen, dan was het misschien wat meer weggespoeld. Wel mooi om te zien hoeveel niet-Ajacieden met ons meeleven. Heel social media staat vol met Feyenoorders en PSV'ers die heel graag 2011, 2016 en 2019 even willen benoemen. Wel mooi om te zien hoeveel Ajacieden nu huilie huilie doen, terwijl ze het rest van het jaar een grote bek hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 mei 2020 Share Geplaatst 8 mei 2020 (bewerkt) 6 minuten geleden zei joostmakaay: Wel mooi om te zien hoeveel Ajacieden nu huilie huilie doen, terwijl ze het rest van het jaar een grote bek hebben. Je hebt zelf een grote bek. 8 mei 2020 bewerkt door NicoHaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 8 mei 2020 Share Geplaatst 8 mei 2020 12 minuten geleden zei joostmakaay: Wel mooi om te zien hoeveel Ajacieden nu huilie huilie doen, terwijl ze het rest van het jaar een grote bek hebben. Dat valt godverdomme wel mee ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 mei 2020 Share Geplaatst 8 mei 2020 (bewerkt) 4 uur geleden zei joostmakaay: Wel mooi om te zien hoeveel Ajacieden nu huilie huilie doen, terwijl ze het rest van het jaar een grote bek hebben. 8 mei 2020 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 mei 2020 Share Geplaatst 8 mei 2020 Neres weg, afgelopen jaar niet gezien mannen? Tuurlijk gaat die niet weg. Niet zo pessimistisch allemaal. Voorhoede Neres - Tadic - Anthony? Hopen dat onze Braziliaanse vriendjes met Giovani, Neres, Danilo en Anthony niet te veel de stad in gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 mei 2020 Share Geplaatst 9 mei 2020 (bewerkt) Je bent Promes al vergeten? Denk niet dat Antony al klaar is om gelijk te gaan starten. Verder schijnt er volgens Freek Jansen volgende week waarschijnlijk wat transfernieuws te zijn. (in en uitgaand) Ben benieuwd. Mag flink geïnvesteerd gaan worden iig Zeker als Tagliafico en Onana weg gaan. Zelfs als Erik anders gaat spelen is de selectie breed, maar kwalitatief laten de bank en reserves toch wel te wensen over. Tadic Promes Donny(?) Neres Blind Dest dit zijn imo dan de basisspelers die je nu over zal houden. Hoop ergens ook wel dat ze onder andere Marin, Alvarez en Eiting weten te slijten, maar dat is vast te mooi om waar te zijn, zeker in de huidige situatie. 12 mei 2020 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 mei 2020 Share Geplaatst 9 mei 2020 2 uur geleden zei E2E: Ik denk dat 15 - 21 miljoen voor Anthony post-Corona echt een pijnlijke hoeveelheid geld blijkt te zijn. Maar ik laat me graag verrassen. You win some, you lose some. Ziyech was ook nooit voor 40m weggegaan als dat niet rond was voor corona. Overigens denk ik dat dat mee zal vallen. Deze jongen is verder dan Neres was toen hij kwam en zal pas over 2/3 jaar verkassen, wanneer de transferwaardes vast wel weer tegen het niveau van nu aan zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 mei 2020 Share Geplaatst 11 mei 2020 Hoop aannames in je post wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 mei 2020 Share Geplaatst 11 mei 2020 Moet het nog maar zien met die Anthony. Zou lekker zijn als je dadelijk Neres - Promes - Anthony hebt staan. Tadic in de punt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 11 mei 2020 Share Geplaatst 11 mei 2020 Gravenberch Geen bal goed geraakt dit jaar en nu schijnt meneer een plan te missen bij Ajax. Joe de groeten, veel plezier in de Serie D de komende 7 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 mei 2020 Share Geplaatst 11 mei 2020 Raiola zal hem wel naar Italië willen brengen. Juventus misschien zelfs. En dan gaan de media hem bombarderen tot de nieuwe Pogba, die op jonge leeftijd echt duizendmaal meer had dan Gravenberch. Dus dat gaat dan sowieso tegenvallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 mei 2020 Share Geplaatst 12 mei 2020 Op 9-5-2020 om 11:18 zei Regis: Je bent Promes al vergeten? Denk niet dat Antony al klaar is om gelijk te gaan starten. Verder schijnt er volgens Freek Jansen volgende week waarschijnlijk wat transfernieuws te zijn. (in en uitgaand) Ben benieuwd. Mag flink geïnvesteerd gaan worden iig Zeker als Tagliafico en Onana weg gaan. Zelfs als Erik anders gaat spelen is de selectie breed, maar kwalitatief laten de bank en reserves toch wel te wensen over. Tadic Promes Donny(?) Neres Blind Dest dit zijn imo dan de basisspelers die je nu over zal houden. Hoop ergens ook wel dat ze onder andere Marin, Alvarez en Eiting weten te slijten, maar dat is vast te mooi om waar te zijn, zeker in de huidige situatie. https://www.vi.nl/nieuws/versterking-voor-vi-freek-jansen-keert-terug Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 mei 2020 Share Geplaatst 12 mei 2020 Je zou toch denken dat Gravenberch iets geleerd heeft van zijn broer, maar niet dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 12 mei 2020 Share Geplaatst 12 mei 2020 2 uur geleden zei Thierryvane: Je zou toch denken dat Gravenberch iets geleerd heeft van zijn broer, maar niet dus. Ah joh mis je niets aan. Postbode voetballer die een carrière gaat volgen als Bazoer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 mei 2020 Share Geplaatst 12 mei 2020 Snel fysiek volwassen, weinig technische vooruitgang sindsdien als ik hem zo een beetje door de jaren hier en daar een wedstrijdje zag spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 mei 2020 Share Geplaatst 12 mei 2020 Misschien moet Ajax en ook de supporters eens stoppen met het vergoddelijken van soortgelijke spelers. Ze roepen al 2 jaar dat dit de nieuwe Pogba is, dat is hij schijnbaar gaan geloven. Leer ze eens nederigheid, eerst werken dan pas oogsten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten