Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

7 minuten geleden zei Buffell:

Mag ik overigens #FREETRAORE de wereld in gooien? Huntelaar laat ook werkelijk niets zien vanaf de aftrap, slechter kan het niet.

Komt na de winterstop wel goed joh. Dan laat Traore het even zien op het trainingskamp en gaat hij steeds meer minuten maken. Past ook veel beter. Huntelaar heb je nodig voor de vechtwedstrijden zoals tegen Groningen vorig jaar, al gaat hij dat natuurlijk ook steeds minder goed kunnen inderdaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Rogier.:

Komt na de winterstop wel goed joh. Dan laat Traore het even zien op het trainingskamp en gaat hij steeds meer minuten maken. Past ook veel beter. Huntelaar heb je nodig voor de vechtwedstrijden zoals tegen Groningen vorig jaar, al gaat hij dat natuurlijk ook steeds minder goed kunnen inderdaad.

Vind EtH toch echt veel te koppig om dit te geloven. Een coach met een beetje ballen had hem nu ook al de kans gegeven. Hem vervolgens in 90+2 nog even in laten vallen is schandalig. Ook tegen Valencia had hij veel meer minuten mogen maken van mij want Huntelaar is simpelweg op geen enkele manier een betere optie. Ik zeg niet dat Traore meteen de pannen van het dak gaat spelen maar hij gaat gegarandeerd meer kunnen brengen dan een 36-jarige Huntelaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Buffell:

Mag ik overigens #FREETRAORE de wereld in gooien? Huntelaar laat ook werkelijk niets zien vanaf de aftrap, slechter kan het niet.

Doet u maar ja. Snap ook niet dat zo’n jongen niet een keer de kans krijgt. Eens met wat @Rogier. zegt. Lang heeft nu 2x een wedstrijd basis gestaan, 1 keer goed, 1 keer slecht en hop weer terug naar de bank. Vreemd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Elsjorro1990:

Doet u maar ja. Snap ook niet dat zo’n jongen niet een keer de kans krijgt. Eens met wat @Rogier. zegt. Lang heeft nu 2x een wedstrijd basis gestaan, 1 keer goed, 1 keer slecht en hop weer terug naar de bank. Vreemd. 

Wat ik van Traore zie bij Jong Ajax is ook gewoon prima. Je zou zeggen, geef hem eens een halfuur in een pot tegen WillemII of AZ, als je toch al met de opgebrande, stuntelende Huntelaar staat. Niet 15 seconden. Mag hopen dat Traore tegen Telstar gewoon basis staat. Net als Lang. En Gravenberch mag ook wel eens een kansje krijgen.

bewerkt door Buffell
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jezus wat was dit slecht :-D   Gelukkig zijn we door, maar Lang en Gravenberch hebben we even een statement afgegeven dat ze voorlopig nog in jong thuishoren. Vraag me ook nog steeds af wat ze bij Ajax in Ekkelenkamp zien. Kan er echt helemaal niks van.   Kan niet wachten op zondagmiddag 14 uur. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Rafael van der Vaart vertrok in 2005 bij Ajax en beëindigde na avonturen bij onder meer Hamburger SV, Real Madrid en Tottenham Hotspur zijn carrière vorig jaar in Denemarken. Bij een theatercollege, eerder deze week in Amsterdam, gaf hij antwoord op de vraag waarom hij nooit is teruggekeerd op het oude nest.

In 2015 was een overstap naar Ajax dichtbij na een belletje van Frank de Boer, aldus Menno Pot. De columnist van Het Parool was dinsdagavond aanwezig in het theater. "Hij wilde me wel hebben, maar alleen als spits. Hij zei: als middenvelder vind ik je niet goed genoeg meer. Ik kreeg een ­contract voor één seizoen aangeboden. Daar sprak niet echt veel vertrouwen uit", memoreert de 109-voudig international.

Een zomer later kreeg Van der Vaart weer een belletje uit Amsterdam. Edwin van der Sar aan de lijn. "Ik dacht: nu gaat het gebeuren, maar het eerste wat hij zei was: ik bel niet voor jou. Nou, lekker dan, dacht ik. Heiko Westermann, zei de Ajax-directeur, is dat wat? Ik zei: meteen nemen", lachte Van der Vaart. 'Het was de wraak van Van der Vaart', aldus Pot.

Van der Vaart speelde bij HSV samen met Westermann. In de zomer van 2016 maakte de ervaren Duitser de overstap naar Ajax, maar dat was geen succes. Westermann flopte volledig en vertrok na één seizoen weer.

Bron: Voetbalprimeur.

Mooi verhaal :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Chiemel:

Blind hartspierontsteking. :classic_sad: Iemand enig idee hoelang zoiets duurt? 

Hangt heel erg af van de mate van ernstigheid (volgens internet in ieder geval 2 maanden lang 2-wekelijkse controle om daarna weer het sporten op te pakken). Om weer op niveau te komen, moeten we waarschijnlijk aan april gaan denken, zeker omdat Ajax 0 risico zal willen nemen vanwege Nouri. Martinez - Schuurs dus de komende maanden, plus een aankoop voor het middenveld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Rogier.:

Hangt heel erg af van de mate van ernstigheid (volgens internet in ieder geval 2 maanden lang 2-wekelijkse controle om daarna weer het sporten op te pakken). Om weer op niveau te komen, moeten we waarschijnlijk aan april gaan denken, zeker omdat Ajax 0 risico zal willen nemen vanwege Nouri. Martinez - Schuurs dus de komende maanden, plus een aankoop voor het middenveld. 

Dat hebben ze al gedaan door hem tegen Valencia gewoon door te laten voetballen. Weet natuurlijk waar die beslissing op gebaseerd was, Blind zal daar zelf ook een rol in hebben gespeeld, maar ik vond het toen al erg opvallend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites