Chiemel Geplaatst 6 december 2019 Share Geplaatst 6 december 2019 Siem ook echt geen één bal goed geraakt, ook verder helemaal geen drive ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 december 2019 Share Geplaatst 6 december 2019 Op 2-12-2019 om 08:23 zei Lazy: Gek eigenlijk dat Ajax nu op zo'n niveau zit dat je bij een 2-0 achterstand niet eens nerveus wordt. Had geen moment het idee dat het fout zou kunnen gaan, ze scoren immers altijd wel. Kan me niet voorstellen dat je dat gevoel vandaag ook had.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 december 2019 Share Geplaatst 7 december 2019 Met Tadic in de spits en desnoods een vleugelspelertje van JA (Kühn ofzo) moet je toch ook gewoon leuk kunnen voetballen tegen Willem II in eigen huis. En tja, Siem de Jong.. Doe dan Marin, Gravenberch, Ekkelenkamp, Taylor.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 december 2019 Share Geplaatst 7 december 2019 Huntelaar kan gewoon niet meer jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 7 december 2019 Share Geplaatst 7 december 2019 Prima dat we een keer verliezen, zet de boel weer even op scherp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 7 december 2019 Share Geplaatst 7 december 2019 Huntelaar is ok voor de laatste 20 minuten, als je iets moet forceren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 7 december 2019 Share Geplaatst 7 december 2019 (bewerkt) Vergeet niet dat Willem II het nieuwe PSV en Feijenoord is, ze staan 3e 7 december 2019 bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 7 december 2019 Share Geplaatst 7 december 2019 Ik denk vooral dat je Tadic niet uit de as moet halen. Is aan de flank eigenlijk steeds stukken minder. Zou eerder met Tadic op 10 en Ziyech op rechts spelen dan andersom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Buffell Geplaatst 7 december 2019 Share Geplaatst 7 december 2019 Erik had een weddenschap verloren, dat kon niet anders. Anders pak je deze pot niet zo naief aan. Huntelaar vanaf de aftrap en dan ook nog Siem later erbij brengen. Niet van Erik verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 december 2019 Share Geplaatst 7 december 2019 Wedstrijd niet gezien, maar ik begrijp sowieso ook niet waarom die Van de Beek niet naar 10 schoof en Ziyech rechts. Gewoon Marin of Alvarez naast Martinez. Desnoods Gravenberch. Moet prima kunnen. Tadic naar de zijkant heeft nooit echt zin, en Huntelaar kan het eigenlijk alleen nog maar als supersub die de ruimte pakt in een later deel van de wedstrijd. Verwacht dan ook zeker Alvarez dinsdag als Promes er nog niet bij is. Gaat sowieso nog een zware dobber worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 december 2019 Share Geplaatst 9 december 2019 (bewerkt) Onana en Promes twijfelgevallen, Neres nog geblesseerd. Ten Hag ook uit vorm. Hopelijk tegen Valencia en AZ wat geluk. En dan snel winterstop. Edit: Promes er niet bij, Onana wel. Eigenlijk mis je nu iemand maar op één positie, want Promes en Neres speelden bijna nooit samen. Nu hopen dat Noa Lang een goede dag heeft. 9 december 2019 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 december 2019 Share Geplaatst 9 december 2019 12 uur geleden zei Chiemel: Onana en Promes twijfelgevallen, Neres nog geblesseerd. Ten Hag ook uit vorm. Hopelijk tegen Valencia en AZ wat geluk. En dan snel winterstop. Edit: Promes er niet bij, Onana wel. Eigenlijk mis je nu iemand maar op één positie, want Promes en Neres speelden bijna nooit samen. Nu hopen dat Noa Lang een goede dag heeft. Liep juist steeds beter toen die samen speelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 december 2019 Share Geplaatst 9 december 2019 Zolang Huntelaar maar niet start. Lang, Tadic en Ziyech inderdaad het meest logisch. Ten Hag inschattende dan met Mazraoui naast Martinez. Heel misschien Alvarez. Ik zou zelf Marin verkiezen boven Mazraoui en Alvarez voor de positie naast Martinez. Die zie ik eerder in het hoge tempo meekomen op het middenveld dan de andere twee. Overigens was Traoré afwezig bij JA vanavond. Wellicht dat Ten Hag gaat stunten met hem in de spits en dan Tadic en Lang op de vleugels. Wie weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 december 2019 Share Geplaatst 10 december 2019 Ik verwacht ook Alvarez op het middenveld voor net wat meer controle. Mazraoui pakte niet helemaal lekker uit vorige keer. Ook Tadic op de flank gaat hij niet meer doen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 december 2019 Share Geplaatst 10 december 2019 Hoeveel snelheid heeft die Traore trouwens? Ik wil graag snelheid zien op die linkerflank. Bande al fit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 10 december 2019 Share Geplaatst 10 december 2019 Op 6-12-2019 om 22:09 zei Chiemel: Kan me niet voorstellen dat je dat gevoel vandaag ook had.. Had vrijdag een ander gevoel inderdaad. Nu was het gevoel dat ze 100 uur konden voetballen en nog niet zouden scoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 december 2019 Share Geplaatst 10 december 2019 (bewerkt) 4 uur geleden zei Chiemel: Hoeveel snelheid heeft die Traore trouwens? Ik wil graag snelheid zien op die linkerflank. Bande al fit? Is niet echt een buitenspeler, en Bande gaat 'm hoogstwaarschijnlijk niet meer worden. 10 december 2019 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Buffell Geplaatst 10 december 2019 Share Geplaatst 10 december 2019 Sontje Hansen speelt niet bij Future Cup.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 10 december 2019 Share Geplaatst 10 december 2019 Dan ben je vandaag volop met werk bezig en eigenlijk totaal nog niet met de wedstrijd. Kom je net thuis, ga je ff op instagram en komt weer zo’n geweldige video voorbij van Ajax. En dan BAM, zenuwen op niveau 9000. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 10 december 2019 Share Geplaatst 10 december 2019 Goed filmpje inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 december 2019 Share Geplaatst 10 december 2019 6 uur geleden zei Buffell: Sontje Hansen speelt niet bij Future Cup.... Krijgt gewoon rust. Zal dit weekend bij jong Ajax aansluiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 december 2019 Share Geplaatst 10 december 2019 Bijna jongens. Spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 december 2019 Share Geplaatst 10 december 2019 (bewerkt) Weinig mensen in mijn omgeving vertrouwen, of bluffen dat het gewoon 2-0 wordt inderdaad. Hmm, mijn gevoel was dat je niet snel met 0-1 achter moest komen. Gebeurt dus wel, dus tjaaaaaa. Veltman bij de goal 2 behoorlijke fouten, daarvoor ook al 2 momenten. 10 december 2019 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 10 december 2019 Share Geplaatst 10 december 2019 3 veltmannetjes in een minuut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 10 december 2019 Share Geplaatst 10 december 2019 27 minuten geleden zei Chiemel: Weinig mensen in mijn omgeving vertrouwen, of bluffen dat het gewoon 2-0 wordt inderdaad. Hmm, mijn gevoel was dat je niet snel met 0-1 achter moest komen. Gebeurt dus wel, dus tjaaaaaa. Veltman bij de goal 2 behoorlijke fouten, daarvoor ook al 2 momenten. Ik zeg vlak voor de wedstrijd nog tegen een maat van me die psv supporter is: eigenlijk kan het niet dat je als Ajax zijnde het zo uitspeelt dat je bijna een heel seizoen met veltman als cv moet voetballen. En zie, meneer heft daar even buitenspel op. Wat een dromer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten