Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Op 2-12-2019 om 08:23 zei Lazy:

Gek eigenlijk dat Ajax nu op zo'n niveau zit dat je bij een 2-0 achterstand niet eens nerveus wordt. Had geen moment het idee dat het fout zou kunnen gaan, ze scoren immers altijd wel. 

Kan me niet voorstellen dat je dat gevoel vandaag ook had.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wedstrijd niet gezien, maar ik begrijp sowieso ook niet waarom die Van de Beek niet naar 10 schoof en Ziyech rechts. Gewoon Marin of Alvarez naast Martinez. Desnoods Gravenberch. Moet prima kunnen. Tadic naar de zijkant heeft nooit echt zin, en Huntelaar kan het eigenlijk alleen nog maar als supersub die de ruimte pakt in een later deel van de wedstrijd. Verwacht dan ook zeker Alvarez dinsdag als Promes er nog niet bij is. Gaat sowieso nog een zware dobber worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onana en Promes twijfelgevallen, Neres nog geblesseerd. Ten Hag ook uit vorm. Hopelijk tegen Valencia en AZ wat geluk. En dan snel winterstop. 

Edit: Promes er niet bij, Onana wel. Eigenlijk mis je nu iemand maar op één positie, want Promes en Neres speelden bijna nooit samen. Nu hopen dat Noa Lang een goede dag heeft. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Chiemel:

Onana en Promes twijfelgevallen, Neres nog geblesseerd. Ten Hag ook uit vorm. Hopelijk tegen Valencia en AZ wat geluk. En dan snel winterstop. 

Edit: Promes er niet bij, Onana wel. Eigenlijk mis je nu iemand maar op één positie, want Promes en Neres speelden bijna nooit samen. Nu hopen dat Noa Lang een goede dag heeft. 

Liep juist steeds beter toen die samen speelden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zolang Huntelaar maar niet start. Lang, Tadic en Ziyech inderdaad het meest logisch. Ten Hag inschattende dan met Mazraoui naast Martinez. Heel misschien Alvarez.

Ik zou zelf Marin verkiezen boven Mazraoui en Alvarez voor de positie naast Martinez. Die zie ik eerder in het hoge tempo meekomen op het middenveld dan de andere twee. 

Overigens was Traoré afwezig bij JA vanavond. Wellicht dat Ten Hag gaat stunten met hem in de spits en dan Tadic en Lang op de vleugels. Wie weet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weinig mensen in mijn omgeving vertrouwen, of bluffen dat het gewoon 2-0 wordt inderdaad. 

Hmm, mijn gevoel was dat je niet snel met 0-1 achter moest komen. Gebeurt dus wel, dus tjaaaaaa. 

Veltman bij de goal 2 behoorlijke fouten, daarvoor ook al 2 momenten. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Chiemel:

Weinig mensen in mijn omgeving vertrouwen, of bluffen dat het gewoon 2-0 wordt inderdaad. 

Hmm, mijn gevoel was dat je niet snel met 0-1 achter moest komen. Gebeurt dus wel, dus tjaaaaaa. 

Veltman bij de goal 2 behoorlijke fouten, daarvoor ook al 2 momenten. 

Ik zeg vlak voor de wedstrijd nog tegen een maat van me die psv supporter is: eigenlijk kan het niet dat je als Ajax zijnde het zo uitspeelt dat je bijna een heel seizoen met veltman als cv moet voetballen. En zie, meneer heft daar even buitenspel op. Wat een dromer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites