Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Eerste helft slordig, tweede helft op 1 kans na strak gespeeld. Alvarez op 6 was een verademing ten opzichte van Mazraoui, die wederom door het ijs zakt als middenvelder.. 

Goal Promes inmiddels uit het bekende boekje en hij blijft ze zo scoren. ?  Lang viel ook goed in, toonde tenminste wat lef ten opzichte van Labyad, die toch erg nerveus oogde. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welgeteld 2 minuten gekeken, in die 2 minuten scoorde Promes toevallig. Ik lees dat Mazraoui op het middenveld weer niet slaagde, hopelijk stopt men daarmee ook al kan ik de keuze best begrijpen. 

Wel echt zonde dat Valencia en Chelsea gelijkspelen, anders was je al veel zekerder geweest. Voordeel is wel dat Valencia én Chelsea beiden moeten winnen volgende ronde. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei cimbomcu:

Was wel blij met het inbrengen van Lang, was al bang dat Huntelaar ging invallen. Al gaat die nu waarschijnlijk wel spelen tegen Twente of Willem 2 als compensatie.

Lekker voetballertje man. Lijkt goed te weten wanneer wel de actie te maken en wanneer af te spelen. Kan wel wat worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verwacht er niet teveel van eerlijk gezegd.  Als Real en PSG zich ook gaan mengen om Reinier zullen bedragen toch al snel rii de 40 miljoen gaan. Dat zie ik Ajax niet beletten, risico is dan veel te groot.  Palacios scheen ook al wel ver te zijn met Bayern 04. Wel mooi om te lezen dat we eindelijk in deze vijver van talenten gaan vissen.  De groep daaronder kan je namelijk zelf wel opleiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Regis:

Wel mooi om te lezen dat we eindelijk in deze vijver van talenten gaan vissen.  De groep daaronder kan je namelijk zelf wel opleiden.

Dit dus inderdaad. Het zijn wel échte toptalenten die wereldwijd hoog aangeschreven staan. Leverkussen zou een bod van zo'n 15 miljoen hebben uitgebracht, of die al geaccepteerd is en of ze al met contractonderhandelingen bezig zijn weet ik niet. Ajax moet toch zeker met Leverkussen kunnen concurreren op het moment? 

Reinier schijnt inderdaad wel veel te duur te zijn en inderdaad ook bij de topclubs op de lijstjes staan maar vooralsnog is er nog niemand concreet geworden. Pavlovic heb ik ook wel een hoge pet van op, al een paar wedstrijdjes van gezien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gek eigenlijk dat Ajax nu op zo'n niveau zit dat je bij een 2-0 achterstand niet eens nerveus wordt. Had geen moment het idee dat het fout zou kunnen gaan, ze scoren immers altijd wel. 

Inmiddels 13 punten voor op PSV, ook wel eens lekker. Nu belangrijke weken in aantocht met Willem II, Valencia en AZ. Als we die winnen kan de champagne tijdens de winterstop ontkurkt worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet nerveus? Ik dacht wel even dat als ze zo ongeconcentreerd zouden blijven, het zomaar 3-0 had kunnen worden en blijven. Wel vertrouwen dat het goed zou komen, maar niet nerveus is een beetje overdreven ;c

alencia en AZ zijn wel de 2 belangrijkste ja. Vind AZ eng goed dit jaar en die zouden het zomaar eens lang vol kunnen houden. Liever gisteren op afstand zetten dan vandaag. En die CL knockout binnenharken volgende week dinsdag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Rogier.:

Niet nerveus? Ik dacht wel even dat als ze zo ongeconcentreerd zouden blijven, het zomaar 3-0 had kunnen worden en blijven. Wel vertrouwen dat het goed zou komen, maar niet nerveus is een beetje overdreven ;c

Ik dus totaal niet :cab: 

Had wel ff een momentje toen Promes uitviel.. Dacht daar gaat 'de voorzet van ZIyech vanaf rechts naar de 2e paal en een intikker voor Promes goal'. 

Maar verder eigenlijk geen moment gevreesd dat het anders zou lopen, helemaal toen de 2-1 nog voor de rust viel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volledig op het conto van Ten Hag te schrijven deze nederlaag. Steeds terugvallen op Huntelaar in de spits en ook gewoon niet ingrijpen in de rust en daarna nog eens die kansloze Siem de Jong brengen. Echt ongekend de domheid van Erik vandaag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites