Pino Geplaatst 19 november 2019 Share Geplaatst 19 november 2019 15 minuten geleden zei Zeus: Mijn 'analyse', zoals jullie het noemen, was toch ook met een flinke knipoog (zie laatste regel). Een soort persiflage. Maar helaas kon daar dan weer niemand mee lachen. Toegegeven, de grap van Magikarp was eenvoudiger te begrijpen en zodoende meer aansluitend op het gemiddelde MU-publiek. Of hij was gewoon niet grappig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 november 2019 Share Geplaatst 19 november 2019 48 minuten geleden zei Pino: Of hij was gewoon niet grappig Onder het motto “ it takes one to know one”. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 november 2019 Share Geplaatst 19 november 2019 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: Onder het motto “ it takes one to know one”. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 19 november 2019 Share Geplaatst 19 november 2019 Over twee jaar speelt ie bij lucky ajax maak je niet zo druk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 23 november 2019 Share Geplaatst 23 november 2019 Die Promes scoort 95% van zijn doelpunten op exact dezelfde manier ? Ziyech voorzet vanaf rechts; Promes inlopen 2e paal en hangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 november 2019 Share Geplaatst 23 november 2019 48 minuten geleden zei Lazy: Die Promes scoort 95% van zijn doelpunten op exact dezelfde manier ? Ziyech voorzet vanaf rechts; Promes inlopen 2e paal en hangen. Moet inmiddels geen verrassing zijn bij de tegenstanders inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 23 november 2019 Share Geplaatst 23 november 2019 Jammer van het slippertje op het einde. Verder controle en prima overwinning. Op naar Lille! ?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 november 2019 Share Geplaatst 23 november 2019 Kak, Ajax moet woensdagavond voetballen. Dan ben ik aan het werk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 november 2019 Share Geplaatst 23 november 2019 Wat erg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 Pohhhhhhhh wat een mooie club is dit toch jongens. Zin in morgenavond. Tres puntos! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 Verwacht wel plaatsing vanavond. We gaan 1-3 winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 Ben benieuwd wie het centrum gaan vormen! Veel zin in vanavond, hopen op een strak spelend Ajax ☺️ @Kavinos is officiele plaatsing al mogelijk vanavond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 1 uur geleden zei Lazy: Is officiele plaatsing al mogelijk vanavond? Zal afhangen ook van Chelsea - Valencia natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 Ja dat snap ik. Maar ze hebben allemaal 7 punten, waarbij Chelsea een beter onderling resultaat heeft tegen Ajax, Ajax op zijn beurt een beter onderling resultaat tegen Valencia en Valencia een beter onderling resultaat heeft tegen Ajax ? Chelsea of Valencia kan zich plaatsen. Voor Ajax zijn er een hele hoop scenario's denkbaar, sommige 'gunstig' andere heel ongunstig. Zie: https://www.ad.nl/europees-voetbal/waarom-voor-ajax-vanavond-niet-bijster-veel-op-het-spel-staat~a6a98bf7/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 1 uur geleden zei Lazy: Ja dat snap ik. Maar ze hebben allemaal 7 punten, waarbij Chelsea een beter onderling resultaat heeft tegen Ajax, Ajax op zijn beurt een beter onderling resultaat tegen Valencia en Valencia een beter onderling resultaat heeft tegen Ajax ? Da ken nie. Die laatste bedoel je Chelsea denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 1 uur geleden zei Lazy: Ja dat snap ik. Maar ze hebben allemaal 7 punten, waarbij Chelsea een beter onderling resultaat heeft tegen Ajax, Ajax op zijn beurt een beter onderling resultaat tegen Valencia en Valencia een beter onderling resultaat heeft tegen Ajax ? Chelsea of Valencia kan zich plaatsen. Voor Ajax zijn er een hele hoop scenario's denkbaar, sommige 'gunstig' andere heel ongunstig. Zie: https://www.ad.nl/europees-voetbal/waarom-voor-ajax-vanavond-niet-bijster-veel-op-het-spel-staat~a6a98bf7/ maar ik neem aan dat winnen toch wel handig is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 38 minuten geleden zei ErikEagles: maar ik neem aan dat winnen toch wel handig is Uiteraard. Als je tegen Valencia wint, ben je sowieso door trouwens. Ongeacht wat er vanavond gebeurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 1 uur geleden zei Erwin.: Da ken nie. Die laatste bedoel je Chelsea denk ik. Haha je hebt gelijk 41 minuten geleden zei ErikEagles: maar ik neem aan dat winnen toch wel handig is Tuurlijk, winnen is het beste dat je kunt doen. Dan heb je het ongeacht het resultaat bij Chelski & Valencia zelf in de hand. Beste resultaat is volgens mij Ajax en Valencia winnen. Dan hebben beide aan een salonremise voldoende en gaat het eigenlijk alleen om de groepswinst. Gezien de staat van het huidige Valencia kan ik me niet voorstellen dat zij dan alles op alles gaan zetten om groepswinnaar te worden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 Ajax heeft het zelfs ongeacht de uitslagen van vanavond zelf in de hand. Winnen van Valencia is voldoende, ook als zij van Chelsea winnen en Ajax van Lille verliest. Dus tot de laatste speelronde heeft Ajax sowieso plaatsing zelf in de hand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 Voor de liefhebbers: Ajax speelt met Lille... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 1 uur geleden zei Lazy: Haha je hebt gelijk Tuurlijk, winnen is het beste dat je kunt doen. Dan heb je het ongeacht het resultaat bij Chelski & Valencia zelf in de hand. Beste resultaat is volgens mij Ajax en Valencia winnen. Dan hebben beide aan een salonremise voldoende en gaat het eigenlijk alleen om de groepswinst. Gezien de staat van het huidige Valencia kan ik me niet voorstellen dat zij dan alles op alles gaan zetten om groepswinnaar te worden... Alsjeblieft dat laatste niet. Zie het dan wel weer gebeuren dat Ajax dan wordt genaaid in de laatste minuut ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 2-2 daar. 1ste worden ook in eigen hand als het vandaag goed gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 Weer eens het bewijs dat Mazraoui helemaal niet zo goed is op het middenveld. Slordig in de kleine ruimte, gebrek aan handelingssnelheid, positioneel vaak niet goed.. Moet dat compenseren, niet de eerste keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 Slechtste wedstrijd in de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 5 minuten geleden zei Zeus: Weer eens het bewijs dat Mazraoui helemaal niet zo goed is op het middenveld. Slordig in de kleine ruimte, gebrek aan handelingssnelheid, positioneel vaak niet goed.. Moet dat compenseren, niet de eerste keer. Mag Brych op z'n blote knieën danken dat hij geen rood kreeg. Had hij dik verdiend namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten