Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei Zeus:

Mijn 'analyse', zoals jullie het noemen, was toch ook met een flinke knipoog (zie laatste regel). Een soort persiflage. Maar helaas kon daar dan weer niemand mee lachen. 

Toegegeven, de grap van Magikarp was eenvoudiger te begrijpen en zodoende meer aansluitend op het gemiddelde MU-publiek. 

Of hij was gewoon niet grappig :sorry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Ja dat snap ik. Maar ze hebben allemaal 7 punten, waarbij Chelsea een beter onderling resultaat heeft tegen Ajax, Ajax op zijn beurt een beter onderling resultaat tegen Valencia en Valencia een beter onderling resultaat heeft tegen Ajax ?

Chelsea of Valencia kan zich plaatsen. Voor Ajax zijn er een hele hoop scenario's denkbaar, sommige 'gunstig' andere heel ongunstig.

Zie: https://www.ad.nl/europees-voetbal/waarom-voor-ajax-vanavond-niet-bijster-veel-op-het-spel-staat~a6a98bf7/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lazy:

Ja dat snap ik. Maar ze hebben allemaal 7 punten, waarbij Chelsea een beter onderling resultaat heeft tegen Ajax, Ajax op zijn beurt een beter onderling resultaat tegen Valencia en Valencia een beter onderling resultaat heeft tegen Ajax ?

Da ken nie. ;)  Die laatste bedoel je Chelsea denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lazy:

Chelsea of Valencia kan zich plaatsen. Voor Ajax zijn er een hele hoop scenario's denkbaar, sommige 'gunstig' andere heel ongunstig.

Zie: https://www.ad.nl/europees-voetbal/waarom-voor-ajax-vanavond-niet-bijster-veel-op-het-spel-staat~a6a98bf7/

maar ik neem aan dat winnen toch wel handig is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Erwin.:

Da ken nie. ;)  Die laatste bedoel je Chelsea denk ik.

Haha je hebt gelijk :P

41 minuten geleden zei ErikEagles:

maar ik neem aan dat winnen toch wel handig is

Tuurlijk, winnen is het beste dat je kunt doen. Dan heb je het ongeacht het resultaat bij Chelski & Valencia zelf in de hand. 

Beste resultaat is volgens mij Ajax en Valencia winnen. Dan hebben beide aan een salonremise voldoende en gaat het eigenlijk alleen om de groepswinst. Gezien de staat van het huidige Valencia kan ik me niet voorstellen dat zij dan alles op alles gaan zetten om groepswinnaar te worden... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lazy:

Haha je hebt gelijk :P

Tuurlijk, winnen is het beste dat je kunt doen. Dan heb je het ongeacht het resultaat bij Chelski & Valencia zelf in de hand. 

Beste resultaat is volgens mij Ajax en Valencia winnen. Dan hebben beide aan een salonremise voldoende en gaat het eigenlijk alleen om de groepswinst. Gezien de staat van het huidige Valencia kan ik me niet voorstellen dat zij dan alles op alles gaan zetten om groepswinnaar te worden... 

Alsjeblieft dat laatste niet. Zie het dan wel weer gebeuren dat Ajax dan wordt genaaid in de laatste minuut ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Zeus:

Weer eens het bewijs dat Mazraoui helemaal niet zo goed is op het middenveld. Slordig in de kleine ruimte, gebrek aan handelingssnelheid, positioneel vaak niet goed.. Moet dat compenseren, niet de eerste keer.

Mag Brych op z'n blote knieën danken dat hij geen rood kreeg. Had hij dik verdiend namelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites