tdogg16 Geplaatst 11 november 2019 Share Geplaatst 11 november 2019 (bewerkt) Ik heb (helaas) slechts flarden van de wedstrijd gezien gisteren. Ben wel benieuwd hoe Labyad het deed. Hoe vonden jullie hem spelen? Edit: Zojuist de samenvatting van Oranje -17 gekeken; wat komen daar weer lekkere spelertjes aan. Sontje Hansen maakt echt indruk; als je ziet hoe hij zijn eerste goal afmaakt . En al 6 goals in 5 wedstrijden. Ik begreep dat ie voor de vorige interlandperiode al een paar keer mee heeft getraind met Ajax 1. Ik zie hem (ook gezien de blessure van Neres) nog wel een keer de kans krijgen dit kalenderjaar. 11 november 2019 bewerkt door tdogg16 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 11 november 2019 Share Geplaatst 11 november 2019 1 uur geleden zei tdogg16: Ik heb (helaas) slechts flarden van de wedstrijd gezien gisteren. Ben wel benieuwd hoe Labyad het deed. Hoe vonden jullie hem spelen? Deed aardig mee, maar was niet bijzonder. Gaf een assistje bij de goal van Donny en dat deed hij goed. Verder werd hij wel nadrukkelijk gezocht en dat was wel leuk om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 november 2019 Share Geplaatst 11 november 2019 6 uur geleden zei Rogier.: Term die Ten Hag geintroduceerd heeft, hij werkt van blok naar blok waarin elke keer bepaalde stappen gezet moeten worden (een interlandperiode of andere pauze markeert het einde van een blok). Wel handig om doelen te stellen en bepaalde dingen te bereiken binnen een vastgestelde termijn, maar grappig om te zien hoe de media maar meelult. Beetje hetzelfde met die halfspaces de laatste tijd. Zit ook wel degelijk tactiek achter vanuit Ten Hag, maar tot een jaar geleden las je dat nergens. Vergeet restverdediging niet 6 uur geleden zei Gert: Wat was dit smullen gisteren. Dit team moeten we koesteren. En dat zonder Frenkie en de Ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 november 2019 Share Geplaatst 11 november 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 november 2019 Share Geplaatst 12 november 2019 Dat moet wel het meest houterige gesprek van de eeuw zijn geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 13 november 2019 Share Geplaatst 13 november 2019 Hoezo? Gewoon twee Duitsers en één reserve Duitser. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 november 2019 Share Geplaatst 13 november 2019 Flink veel lege wijnglazen. Dus het zal vast bier en tieten niveau gespreksstof zijn geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 15 november 2019 Share Geplaatst 15 november 2019 Meteen na Chelsea-uit hadden we het hier over de opstelling tegen Lille, zonder Veltman en Blind. Het centrale duo Schuurs-Martinez was toen veruit het meest populair, ook ik ging daarvan uit. Inmiddels twijfel ik of het wel slim is om het middenveld VdBeek-Ziyech-Martinez uit elkaar te halen. Ik denk eigenlijk van niet. De puzzel op het middenveld lijkt eindelijk gelegd namelijk. De vraag is dan, wat doe je dan centraal achterin? Laten we even aannemen dat Schuurs zeker is als cv, wie moet er dan naast? Alvarez is natuurlijk een mogelijkheid. In Jong zijn volgens mij niet echt opties. Pierie loopt daar natuurlijk, maar als cv (zeker naast Schuurs) is dat nu te kwetsbaar. Als er per se een linkspoot naast Schuurs zou moeten, zie ik in Tagliafico ook wel een optie. De linksback zou dan overgenomen kunnen worden door Dest/Mazraoui (of evt Pierie). Ik ben benieuwd hoe men hier (nu) over denkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 november 2019 Share Geplaatst 15 november 2019 (bewerkt) Ik las geruchten over Mazraoui centraal achterin, lijkt me niet direct een goede keus eerlijk gezegd. 15 november 2019 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 november 2019 Share Geplaatst 18 november 2019 Op 15-11-2019 om 16:06 zei Erwin.: Ik las geruchten over Mazraoui centraal achterin, lijkt me niet direct een goede keus eerlijk gezegd. Ja dat zei Freeeeek Jaaaansen in de fox sports podcast. Toen er gespeculeerd werd over wie er centraal moesten spelen. Volgens mij was dit gewoon kroegpraat en leek dat uit zijn eigen hoofd te komen. Vervolgens maakte voetbalzone er een heel artikel over. Ik hoop dat we zo gaan spelen: Onana Mous/Dest Schuurs Martinez Nico Donny Alvarez Ziyech Lang/Labyad Tadic Promessi ou het liefste Alvarez gewoon op 4 zien. Maar dit lijkt me niet direct de pot om dat te proberen. Of hij moet het eerst tegen Heracles gaan testen. Dan kan het nog wel. Maar Schuurs en Martinez hebben begin van het seizoen al wedstrijden samen gespeeld in het centrum en die vorm van vastigheid zou ik toch wel toejuichen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 18 november 2019 Share Geplaatst 18 november 2019 15 minuten geleden zei Gert: Ik hoop dat we zo gaan spelen: Onana Mous/Dest Schuurs Martinez Nico Donny Alvarez Ziyech Lang/Labyad Tadic Promessi Dit lijkt mij inderdaad het meest voor de hand liggend. Die twee heb je eerder dit seizoen al in het centrum gehad. Ben wel benieuwd hoe die twee zich gaan houden tegen de storm van Lille volgende week. Die aanvallers zijn in de omschakeling levensgevaarlijk en pijlsnel. Bleek eerder dit seizoen dat die twee best wat gaten kunnen laten vallen en de tegenstanders best vaak met veel man er doorheen kwamen. Tegen Heracles moet dat geen super groot probleem zijn, maar uit bij Lille lijkt me dat toch een risico. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 november 2019 Share Geplaatst 18 november 2019 Zojuist zei Lazy: Dit lijkt mij inderdaad het meest voor de hand liggend. Die twee heb je eerder dit seizoen al in het centrum gehad. Ben wel benieuwd hoe die twee zich gaan houden tegen de storm van Lille volgende week. Die aanvallers zijn in de omschakeling levensgevaarlijk en pijlsnel. Bleek eerder dit seizoen dat die twee best wat gaten kunnen laten vallen en de tegenstanders best vaak met veel man er doorheen kwamen. Tegen Heracles moet dat geen super groot probleem zijn, maar uit bij Lille lijkt me dat toch een risico. Ja gaat inderdaad spannend worden. Hoorde van Schuurs tijdens een fc afkicken podcast ook dat verdedigen met ruimte in de rug een groot verbeterpunt van Schuurs is waar hij aan werkt. Dat zei hij iig zelf. En van Martinez staat me bij dat hij wel veel overtredingen nodig had op die plek. Dus gaat wel spannend worden. Maar dat zal ook met elke mogelijk beschikbaar koppel achterin zijn. Laten we maar weer vertrouwen op Ten Hag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 18 november 2019 Share Geplaatst 18 november 2019 9 minuten geleden zei Gert: Ja gaat inderdaad spannend worden. Hoorde van Schuurs tijdens een fc afkicken podcast ook dat verdedigen met ruimte in de rug een groot verbeterpunt van Schuurs is waar hij aan werkt. Dat zei hij iig zelf. En van Martinez staat me bij dat hij wel veel overtredingen nodig had op die plek. Dus gaat wel spannend worden. Maar dat zal ook met elke mogelijk beschikbaar koppel achterin zijn. Laten we maar weer vertrouwen op Ten Hag In Erik we trust ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 november 2019 Share Geplaatst 18 november 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 november 2019 Share Geplaatst 18 november 2019 Ik wou zeggen: tover hem om tot keeper nu het nog kan, maar niet lang daarna zag ik ineens een immer graaiende Kjell Scherpen voor me. Misschien spits of centrale verdediger dan. In een type Fellaini heb ik niet zo'n zin, zeker niet bij Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 november 2019 Share Geplaatst 18 november 2019 (bewerkt) 15 in Nederland, 29 met 3 vrouwen en 8 kinderen in Somalië. 18 november 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 november 2019 Share Geplaatst 18 november 2019 1 minuut geleden zei Magikarp: 15 in Nederland, 29 met 3 vrouwen en 8 kinderen in Somalië. Je suggereert hier nu dat donkere mannen met een Afrikaans-uiterlijk a) er veel ouder dan gemiddeld uitzien, b) niet te vertrouwen zijn en liegen en c) er een gewoonte van maken om zich herhaaldelijk voort te planten met verscheidene vrouwen, waarmee dus het stereotype 'onbetrouwbare, willekeurig kindverwekkende zwarte man' bevestigende. Racisme ten top. Kom er maar in, links-MU en staff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 november 2019 Share Geplaatst 18 november 2019 Ik sta achter een ploeg met +- 12 nationaliteiten, dus mij aanmerken als racist is onjuist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 18 november 2019 Share Geplaatst 18 november 2019 22 minuten geleden zei Zeus: Ik wou zeggen: tover hem om tot keeper nu het nog kan, maar niet lang daarna zag ik ineens een immer graaiende Kjell Scherpen voor me. Misschien spits of centrale verdediger dan. In een type Fellaini heb ik niet zo'n zin, zeker niet bij Ajax. Verwacht wel dat ze hem om willen gaan turnen tot CV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 november 2019 Share Geplaatst 19 november 2019 11 uur geleden zei Magikarp: Ik sta achter een ploeg met +- 12 nationaliteiten, dus mij aanmerken als racist is onjuist. Je kunt natuurlijk heel goed geen racist zijn en wel een opmerking maken obv racistische vooroordelen. Er is nogal een verschil tussen een racist zijn en een racistische uitlating doen. Zeus heeft op zich wel gelijk met zijn analyse van die opmerking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 november 2019 Share Geplaatst 19 november 2019 Overigens vind ik die speler van Sparta eerder veels te klein voor zijn leeftijd dan die van Ajax te groot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 november 2019 Share Geplaatst 19 november 2019 1 uur geleden zei Hwb: Je kunt natuurlijk heel goed geen racist zijn en wel een opmerking maken obv racistische vooroordelen. Er is nogal een verschil tussen een racist zijn en een racistische uitlating doen. Zeus heeft op zich wel gelijk met zijn analyse van die opmerking. Ik ben blij dat de staff tegenwoordig overgaat in discussie ipv zonder context op de banknop rammen. Die post was een draai aan de uitspraak van de supportersvereniging oid van Den Bosch. Verder kan Zeus alles kapotanalyseren maar dat moet je bij grapjes niet doen. Lekker lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 november 2019 Share Geplaatst 19 november 2019 Haha @Hwb zag je nou echt niet in dat het een grap was? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 november 2019 Share Geplaatst 19 november 2019 Mijn 'analyse', zoals jullie het noemen, was toch ook met een flinke knipoog (zie laatste regel). Een soort persiflage. Maar helaas kon daar dan weer niemand mee lachen. Toegegeven, de grap van Magikarp was eenvoudiger te begrijpen en zodoende meer aansluitend op het gemiddelde MU-publiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 november 2019 Share Geplaatst 19 november 2019 (bewerkt) 9 minuten geleden zei Zeus: Mijn 'analyse', zoals jullie het noemen, was toch ook met een flinke knipoog (zie laatste regel). Een soort persiflage. Maar helaas kon daar dan weer niemand mee lachen. Toegegeven, de grap van Magikarp was eenvoudiger te begrijpen en zodoende meer aansluitend op het gemiddelde MU-publiek. Ik had hem wel door, vandaar dat ik er zelf ook met een gabbetje in meeging, maar les 1: ken je publiek. 19 november 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten