Chiemel Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 Vanavond waarschijnlijk weer met Alvarez. Ik zou na die vorige wedstrijd toch wat meer voetballend vermogen er neerzetten. Dat ene kopballetje van hem weegt niet echt op tegen het totale gebrek aan kansen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 10 minuten geleden zei Chiemel: Vanavond waarschijnlijk weer met Alvarez. Hoe kom je hier bij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 2 minuten geleden zei Pino: Hoe kom je hier bij? Voetbalzone, Voetbalprimeur, AD waarschijnlijk.. Doorgaans niet de best ingelichte bronnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 Als Ten Hag Neres durft te passeren voor Alvarez, mag hij van mij de eerste beste trein naar Munchen pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 Vraag me wel af of hij dat aandurft hoor. Erg aanvallend ingesteld middenveld natuurlijk. Zou wel fantastisch zijn om te zien, dat wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 3 minuten geleden zei Rogier.: Vraag me wel af of hij dat aandurft hoor. Erg aanvallend ingesteld middenveld natuurlijk. Zou wel fantastisch zijn om te zien, dat wel. Maar wat is dan het plan met Alvarez? Wij moeten het toch van het voetbal hebben van achteruit? Als Alvarez de bal op het middenveld krijgt dan stokt de aanval. Daarnaast zorgt hij voor schijnzekerheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 16 minuten geleden zei RogerGarcia: Maar wat is dan het plan met Alvarez? Wij moeten het toch van het voetbal hebben van achteruit? Als Alvarez de bal op het middenveld krijgt dan stokt de aanval. Daarnaast zorgt hij voor schijnzekerheid. Schijnzekerheid ben ik niet helemaal mee eens. Zijn positionering in defensief opzicht is simpelweg beter dan die van Donny, tenzij Ten Hag Donny specifiek meegeeft minder diep te gaan en hij daar ook daadwerkelijk op let (dat is nog een tweede namelijk). In dat geval ben ik zeker voorstander van dat middenveld hoor, maar ik zie het gewoon niet gebeuren eerlijk gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 51 minuten geleden zei Rogier.: Schijnzekerheid ben ik niet helemaal mee eens. Zijn positionering in defensief opzicht is simpelweg beter dan die van Donny, tenzij Ten Hag Donny specifiek meegeeft minder diep te gaan en hij daar ook daadwerkelijk op let (dat is nog een tweede namelijk). In dat geval ben ik zeker voorstander van dat middenveld hoor, maar ik zie het gewoon niet gebeuren eerlijk gezegd. Als je niet durft om met een middenveld Martinez, VD Beek en Ziyech te spelen, moet je je echt afvragen of je de juiste trainer voor Ajax bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 Alvarez kan ook gewoon niet mee in het tempo van Chelsea. En je zag vorige keer hoe hij telkens naliet te voetballen. Je moet voetballend iets brengen vanavond, anders ga je sowieso ten onder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 38 minuten geleden zei Zeus: Alvarez kan ook gewoon niet mee in het tempo van Chelsea. En je zag vorige keer hoe hij telkens naliet te voetballen. Je moet voetballend iets brengen vanavond, anders ga je sowieso ten onder. Exact. Indien Erik met Alvarez begint, laat hij zien niks van de vorige wedstrijd te hebben geleerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 Wat is hier altijd precies de bedoeling van, eigenlijk? Soort van reverse jinx zo van 'Als Ten Hag dit en dit doet, dan kan-ie echt niet meer, of dan ga je echt kansloos zijn' En dan soort van hopen dat dit gebeurt om je gelijk halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 3 minuten geleden zei Karlo: Wat is hier altijd precies de bedoeling van, eigenlijk? Soort van reverse jinx zo van 'Als Ten Hag dit en dit doet, dan kan-ie echt niet meer, of dan ga je echt kansloos zijn' En dan soort van hopen dat dit gebeurt om je gelijk halen? Hoezo? Ik geef gewoon mijn mening over het analyserend vermogen van Ten Hag indien hij met een bepaalde opstelling gaat beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 Nou jongens, jullie krijgen jullie zin. Ben heel benieuwd wat het gaat worden. Kan allebei de kanten opvallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 Erik Bazen opstelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 Wát een opstelling, echt blij mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 Lekker 90 minuten met de broek op de enkels voetbal kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 7 minuten geleden zei Pino: Lekker 90 minuten met de broek op de enkels voetbal kijken. Jij gaat masturberen op Mazraoui die staat de slapen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 Keuze voor Mazraoui kan nauwelijks defensief zijn. Ik heb het vermoeden dat Ten Hag gewoon echt in balbezit wil zijn en wil proberen te domineren. Desnoods balbezit als defensief middel inzetten. Mazraoui is beter in het combinatievoetbal en het ondersteunen van het middenveld, Dest is toch meer een teruggeschoven rechtsbuiten die liefst vooruit wil op de flank. Grilliger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 Wat dom weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 Ff een ouderwets Veltmannetje net. Promes die is echt dodelijk joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 10 uur geleden zei Pino: Dat programma bestaat niet meer. Ik zie het. Goedemorgen eredivisie nu dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 Ja dit is wel genieten ja. Veltman wel weer oerdom zeg. Centrale duo allebei een gele kaart, tricky. Hopelijk kunnen ze dit door zetten, Chelsea toch wel een paar keer dreigend geweest waar ze de eindpass net niet goed gaven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 Fantastisch. Ten Hag heeft eindelijk naar me geluisterd en het gaat lopen. Dit is geen toeval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Chiemel: Jij gaat masturberen op Mazraoui die staat de slapen? Nee op Ziyech. Overigens speelt Mazraoui gewoon goed hoor. 5 november 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 Nous speelt ook erg sterk tot dus ver trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten