Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

3 minuten geleden zei Rogier.:

Vraag me wel af of hij dat aandurft hoor. Erg aanvallend ingesteld middenveld natuurlijk. Zou wel fantastisch zijn om te zien, dat wel.

Maar wat is dan het plan met Alvarez? Wij moeten het toch van het voetbal hebben van achteruit? Als Alvarez de bal op het middenveld krijgt dan stokt de aanval. Daarnaast zorgt hij voor schijnzekerheid. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei RogerGarcia:

Maar wat is dan het plan met Alvarez? Wij moeten het toch van het voetbal hebben van achteruit? Als Alvarez de bal op het middenveld krijgt dan stokt de aanval. Daarnaast zorgt hij voor schijnzekerheid. 

Schijnzekerheid ben ik niet helemaal mee eens. Zijn positionering in defensief opzicht is simpelweg beter dan die van Donny, tenzij Ten Hag Donny specifiek meegeeft minder diep te gaan en hij daar ook daadwerkelijk op let (dat is nog een tweede namelijk). In dat geval ben ik zeker voorstander van dat middenveld hoor, maar ik zie het gewoon niet gebeuren eerlijk gezegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Rogier.:

Schijnzekerheid ben ik niet helemaal mee eens. Zijn positionering in defensief opzicht is simpelweg beter dan die van Donny, tenzij Ten Hag Donny specifiek meegeeft minder diep te gaan en hij daar ook daadwerkelijk op let (dat is nog een tweede namelijk). In dat geval ben ik zeker voorstander van dat middenveld hoor, maar ik zie het gewoon niet gebeuren eerlijk gezegd.

Als je niet durft om met een middenveld Martinez, VD Beek en Ziyech te spelen, moet je je echt afvragen of je de juiste trainer voor Ajax bent. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Zeus:

Alvarez kan ook gewoon niet mee in het tempo van Chelsea. En je zag vorige keer hoe hij telkens naliet te voetballen. Je moet voetballend iets brengen vanavond, anders ga je sowieso ten onder.

Exact. Indien Erik met Alvarez begint, laat hij zien niks van de vorige wedstrijd te hebben geleerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Karlo:

Wat is hier altijd precies de bedoeling van, eigenlijk? Soort van reverse jinx zo van 'Als Ten Hag dit en dit doet, dan kan-ie echt niet meer, of dan ga je echt kansloos zijn'

En dan soort van hopen dat dit gebeurt om je gelijk halen?

Hoezo? Ik geef gewoon mijn mening over het analyserend vermogen van Ten Hag indien hij met een bepaalde opstelling gaat beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Keuze voor Mazraoui kan nauwelijks defensief zijn. Ik heb het vermoeden dat Ten Hag gewoon echt in balbezit wil zijn en wil proberen te domineren. Desnoods balbezit als defensief middel inzetten. Mazraoui is beter in het combinatievoetbal en het ondersteunen van het middenveld, Dest is toch meer een teruggeschoven rechtsbuiten die liefst vooruit wil op de flank. Grilliger. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites