Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Gelukkig was de aanvoerder van PAOK tot aan zijn wissel dramatisch haha, maar verder is het achterin en vooral in de omschakeling nog een zootje ongeregeld. Genoeg situaties gezien die keihard waren afgestraft door een topclub. Nog ff die 2-1 maken, anders gaat het nog verkeerd. En toch serieus overwegen om Tadic op het middenveld te zetten. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Chiemel:

Gelukkig was de aanvoerder van PAOK tot aan zijn wissel dramatisch haha, maar verder is het achterin en vooral in de omschakeling nog een zootje ongeregeld. Genoeg situaties gezien die keihard waren afgestraft door een topclub. Nog ff die 2-1 maken, anders gaat het nog verkeerd. En toch serieus overwegen om Tadic op het middenveld te zetten. 

Krijgt toch aardige mogelijkheden, zal niet lang duren

edit: op moment van posten dus

bewerkt door Rossi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oioioi, 3 penalty's. Ben er nog steeds niet gerust op, laten die 5 minuten maar snel over zijn. Bij 3-3 is het geen verlenging meer, maar lig je eruit.

Edit: Wat een gestoorde gekken die Grieken. Ongelofelijk. Gelukkig viel hun 2e pas laat, zag je ook al aankomen tegen het einde. Helaas nu tegen APOEL en niet tegen Qarabag, maar die zijn nog steeds echt een stuk minder (gevaarlijk) dan PAOK.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Chiemel:

Hebben de scheids ook niet tegen vandaag ;). Zijn best wel scheidsrechters die niet al die penalties hadden gegeven. 

serieus dit? Waren toch 1 voor 1 zuivere penal? Misscchien heb ik het gemist trouwens, maar geen VAR? Want die actie bij de zijlijn op tadic was echt donkerrood zeg. Gestrekt been ff over de bal heen op de enkel. 

Voor de rest: zelfde verhaal als de eerste 3 wedstrijden. Er moet serieus een middenvelder bij, want dit loopt gewoon niet zo. En dan dat wisselbeleid weer van ten hag. Die de wit zit gewoon compleet mis bij die 3-2. Dat is toch geen Ajax materiaal? Kom op zeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan de andere kant had de gemiste penalty opnieuw gemoeten (keeper stond toch echt voor z'n lijn) en had 'ie al bij een eerdere corner op de stip gekund richting het einde. Inderdaad ook die actie nadat al was gefloten bij Tadic had niet donkerrood moeten zijn, maar echt ongelofelijk donkerpaars, bizarre overtreding.

Biseswar gaat nooit naar dit Feyenoord komen denk ik. Een van de beste spelers aan hun kant, en is nog altijd 'maar' 31. Feyenoord kan 'm vast ook niet genoeg salaris bieden. Zie 'm nog wel vertrekken volgend jaar naar een ploeg die met wat geluk CL speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Chiemel:

Die hands al had niet iedere scheids gegeven en die laatste was ook gewoon maar hutjemutje. 

Biseswar was trouwens wel leker bezig, zou een versterking zijn voor Feyenoord. Fysiek ook behoorlijk sterker geworden of niet? 

Die handsbal is toch duidelijk? Arm niet langs het lichaam. Die 3e penal hutjemutje noemen, dat was toch gewoon 2x ippong? Dat die matos bleef liggen was niet omdat hij pijn had, maar hij wist gewoon dat hij fout zat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Kavinos:

Ik vond overigens Veltman prima pot spelen gisteren.

Ja, al vond ik die 1-0 van Biseswar ook een fout van hem (naast Mazraoui die weer eens niets dekte). Daar zag je toen direct het verschil met De Ligt. Die zou door zijn gestapt op Biseswar om het schot te blokkeren, terwijl Veltman afhield en zo juist de ruimte gaf.

Buiten dat zaadpot waarbij je ziet dat er nog veel werk te verzetten is. Gelukkig is het seizoen ook pas net begonnen en kan er nog een hoop verbeterd worden. 

Anyhoo; op naar Cyprus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat er anders ook aantal keer goed tussen. Won redelijk wat duels op de middenlijn en had wat goede intercepties. Maar laten we lekker blijven bashen omdat het Veltman is :classic_blink:

Ik snap ook wel dat het geen de Ligt is, maar hij deed het zeker niet onverdienstelijk. Ga er ook maar aan staan, om op die plek te gaan spelen met zo'n voorganger. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Kavinos:

Zat er anders ook aantal keer goed tussen. Won redelijk wat duels op de middenlijn en had wat goede intercepties. Maar laten we lekker blijven bashen omdat het Veltman is :classic_blink:

Ik snap ook wel dat het geen de Ligt is, maar hij deed het zeker niet onverdienstelijk. Ga er ook maar aan staan, om op die plek te gaan spelen met zo'n voorganger. 

Dat doe ik toch helemaal niet? Of mogen we nu geen kritiek meer leveren op Veltman?

Ik vond hem in de eerste helft vrij zwak, paar keer zat hij totaal mis (zowel aanvallend als verdedigend). In de 2e helft herpakte hij zich. Voordeel voor hem was wel dat die spits, die aanvoerder, er niet zo veel van kon.

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kavinos:

Heb wel het idee dat het allemaal net wat erger is, omdat het Veltman is.

Bij mij in ieder geval niet, ik vond hem in de vorige wedstrijd bv wel heel goed spelen.

En ben ook blij dat ze hem willen behouden, want we hebben hem nodig dit seizoen.

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites