Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

55 minuten geleden zei Magikarp:

Als de bal tegen de scheidsrechter aankomt en het balbezit 'verandert' wordt er afgefloten inderdaad.

Ik had gemist dat de scheids de bal aanraakte. Werd niet herhaalt namelijk. Dacht vooral hands te zien.

verder: dramatisch. 2e goal is echt bijster slecht verdedigd. Dit middenveld gaat niet werken hoor. Ja het is 1 wedstrijd, maar het is allemaal teveel van hetzelfde. Dolberg aub niet meer doen ook. Gewoon maar accepteren dat het er niet meer in zit. Doet echt werkelijk waar alles verkeerd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Zeus:

Inmiddels Marin bij twee tegengoals negatief betrokken en een stoorzender in je veldspel. Dus ja, nu wel tijd om hem eraf te halen.

En had er in de eerste helft best een bal in mogen schieten.

bewerkt door Kavinos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

And so it begins. Van de beek lijkt op weg naar real, Ziyech wordt genoemd bij bayern omdat ze afhaken voor sane. Vooral van de beek opvangen gaat echt een probleem worden. Blijf ook het vertrek van schone een raar verhaal vinden. Ideale 12e man en in de eredivisie gewoon nog steeds een prima voetballer. Mag hopen dat er nog 1/2 middenvelders bij komen. Er zit nu te weinig creativiteit op het middenveld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Elsjorro1990:

And so it begins. Van de beek lijkt op weg naar real, Ziyech wordt genoemd bij bayern omdat ze afhaken voor sane. Vooral van de beek opvangen gaat echt een probleem worden. Blijf ook het vertrek van schone een raar verhaal vinden. Ideale 12e man en in de eredivisie gewoon nog steeds een prima voetballer. Mag hopen dat er nog 1/2 middenvelders bij komen. Er zit nu te weinig creativiteit op het middenveld. 

Zeker waar, maar wie gaat er een directe versterking zijn voor dit Ajax. Ik kan alleen maar met Propper in mijn hoofd komen en die heb ik een jaar lang niet zien spelen.

Ik hoop ook niet dat ze doorschakelen naar Bergwijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei La Pulga:

Zeker waar, maar wie gaat er een directe versterking zijn voor dit Ajax. Ik kan alleen maar met Propper in mijn hoofd komen en die heb ik een jaar lang niet zien spelen.

Ik hoop ook niet dat ze doorschakelen naar Bergwijn

En van Propper is het nog maar de vraag of dat de speler is die je nodig hebt op dit moment. Propper is het beste als een 6 en daar heb je nu met Blind een prima speler staan. Dat heeft het gevolg dat je naar een ander type middenvelder moet gaan zoeken. Een Odegaard bijvoorbeeld was een goede geweest. Verder heb ik weinig alternatieven. Een Nederlands alternatief sowieso niet plus er loopt nergens in de Eredivisie een speler rond die dat zou kunnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PAOK lastige ploeg om tegen te spelen. Heb het idee dat APOEL en Qarabag beide van een minder niveau zijn dan PAOK. 

Anyhoo; voor de winst gaan in Griekenland morgen.

Overigens wat een K tijd morgen weer... 1900. Pffff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pino:

Hoe weet je dat? We kunnen de Cypriotische of de Azerbeijaanse competitie toch helemaal niet volgen....

Elk weekend op Eurosport 4 zijn de live duels. Vaste klant elke week. :mmm:

Om een niveau in te schatten of in elk geval een gevoel bij te hebben hoef je niet elke week de duels tot in den treurnis te analyseren, daar kun je een beetje voetbalverstand wel voor gebruiken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Lazy:

Elk weekend op Eurosport 4 zijn de live duels. Vaste klant elke week. :mmm:

Om een niveau in te schatten of in elk geval een gevoel bij te hebben hoef je niet elke week de duels tot in den treurnis te analyseren, daar kun je een beetje voetbalverstand wel voor gebruiken. 

Ja ik zeg ook niet dat je elke wedstrijd moet kunnen zien. Maar ik neem net aan dat je dit seizoen of vorig seizoen potjes van APOEL of Qarabag hebt gezien, maar goed kan ook aan mij liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Pino:

Ja ik zeg ook niet dat je elke wedstrijd moet kunnen zien. Maar ik neem net aan dat je dit seizoen of vorig seizoen potjes van APOEL of Qarabag hebt gezien, maar goed kan ook aan mij liggen.

Qarabag heeft in de Europa League gezeten. Heb de duels tegen Chelsea gezien toen. Maar buiten dat, als je een beetje rondkijkt op het grote internet kun je al snel wat meer info vinden over het niveau. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pino:

3 uur geleden zei Pino:

Hoe weet je dat? We kunnen de Cypriotische of de Azerbeijaanse competitie toch helemaal niet volgen....

Als je toch zo moeilijk gaat doen, hij zegt nergens het feit dat hij het weet, maar alleen dat ie het idee heeft dat.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat wordt het vanavond?

Ik gok op een gelijkspel op de één of andere manier. En verwacht sowieso dat een goal gaan maken en een goal gaan tegenkrijgen. Worden altijd genoeg kansen gecreëerd, maar verdediging is nog niet genoeg op elkaar ingespeeld om alles ook tegen te houden. 1-1 of 2-2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Chiemel:

Wat wordt het vanavond?

Ik gok op een gelijkspel op de één of andere manier. En verwacht sowieso dat een goal gaan maken en een goal gaan tegenkrijgen. Worden altijd genoeg kansen gecreëerd, maar verdediging is nog niet genoeg op elkaar ingespeeld om alles ook tegen te houden. 1-1 of 2-2.

Doelpunt(en) maken is het belangrijkste vanavond. Voordeel van dit Ajax; scoren doen ze vrijwel altijd. Dus dat wordt geen onmogelijke opgave. Wel benieuwd hoe Per en Martinez zich gaan houden samen. 

Wel goed overigens dat Mazraoui lijkt te gaan spelen in plaats van Marin. Die is toch iets krachtiger in zijn spel en is ietwat defensiever ingesteld en dat ga je denk ik wel nodig hebben vanavond. Samen met Blind een blok op het middenveld om die counters eruit te halen van PAOK, omdat die Jaba, Agpom en Biseswar  normaliter allemaal de brommer mee het veld in nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites