Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

12 minuten geleden zei Gert:

Tering. Die shirts van Ajax en Kreta. Of mijn scherm is kut of ik ben kleurenblind. Maar kijkt echt vervelend die op elkaar lijkende shirts.

Ik ben kleurenblind en zie het verschil dus totaal niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag was het niet best. Marin en Promes maken een slechte indruk op mij deze voorbereiding. Middenveld met Eiting, Marin en VD Beek is te statisch. Zou weer met 1 "6" gaan spelen en een heel andere middenveld.  Blind gewoon vaste "6" maken, en Martinez, Alvarez en Schuurs laten concurreren voor de centrale verdediger posities.

--Neres--------Dolberg---------Tadic---
----------Ziyech-------VD Beek----------
-------------------Blind---------------------

-Tagliafico-Martinez-Alvarez-Mazraoui-

-------------------Onana----------------------

Op deze manier renderen Dolberg, VD Beek en Blind veel beter en spelen ze meer in hun kracht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei RogerGarcia:

Vandaag was het niet best. Marin en Promes maken een slechte indruk op mij deze voorbereiding. Middenveld met Eiting, Marin en VD Beek is te statisch. Zou weer met 1 "6" gaan spelen en een heel andere middenveld.  Blind gewoon vaste "6" maken, en Martinez, Alvarez en Schuurs laten concurreren voor de centrale verdediger posities.

--Neres--------Dolberg---------Tadic---
----------Ziyech-------VD Beek----------
-------------------Blind---------------------

-Tagliafico-Martinez-Alvarez-Mazraoui-

-------------------Onana----------------------

Op deze manier renderen Dolberg, VD Beek en Blind veel beter en spelen ze meer in hun kracht. 

Ten Hag moet maar in de leer bij jou!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ajax was gisteren niet best. Slecht in balbezit, weinig druk. Dolberg lijkt alweer vergeten te zijn dat het alles of niks is voor hem en liep op z'n Spurs druk te zetten. Donny was gevaarlijker in de spits dan Dolberg. Was ook nog eens aantal keer ongelukkig met oa. een bal op zijn hak en een aantal ballen die van zijn voet schoten. Tadic op de vleugel werkte ook niet echt lekker. Het was eigenlijk net te warm je er druk over te maken, maar was allemaal nog net niet.

Om positief te eindigen: Nous zal dit seizoen hele seizoen op scherp moeten staan, want Dest komt er aan. Hele voorbereiding genoten van die jongen. Drive naar voren, inzet, vol de duels in. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was enorm stroperig inderdaad. Heb alleen de eerste helft gezien, dat was erg slordig. Eiting zoekende, Marin die een aantal keer stom in de fout ging en Promes die meer ruzie met de bal had dan daadwerkelijk iets kon laten zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Kavinos:

Om positief te eindigen: Nous zal dit seizoen hele seizoen op scherp moeten staan, want Dest komt er aan. Hele voorbereiding genoten van die jongen. Drive naar voren, inzet, vol de duels in. 

Deet is toch linksback? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Pino:

Deet is toch linksback? 

Staat nu op links omdat Nico er nog niet bij is en blijkbaar beter geacht wordt dan Pierie en Martinez (begrijpelijk, want dat zijn geen echte backs en al helemaal niet op de manier die Ten Hag een back wil gebruiken). Beetje net als Mazraoui kan je 'm op meerdere plekken neerzetten.

Niks gezien, maar hoop dat er voor het middenveld een oplossing gevonden kan worden. Denk dat het misschien een beetje onwennig is, want Eiting, Marin en Van de Beek is misschien wel minder dan Frenkie, Schone en Van de Beek, maar het is absoluut niet slecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Rogier.:

Staat nu op links omdat Nico er nog niet bij is en blijkbaar beter geacht wordt dan Pierie en Martinez (begrijpelijk, want dat zijn geen echte backs en al helemaal niet op de manier die Ten Hag een back wil gebruiken). Beetje net als Mazraoui kan je 'm op meerdere plekken neerzetten.

Niks gezien, maar hoop dat er voor het middenveld een oplossing gevonden kan worden. Denk dat het misschien een beetje onwennig is, want Eiting, Marin en Van de Beek is misschien wel minder dan Frenkie, Schone en Van de Beek, maar het is absoluut niet slecht.

Martinez was geblesseerd, gisteren weer zijn rentree gemaakt. Dest is idd ''gewoon'' een rechtsback.   Al zal die tegen PSV ook linksback staan aangezien Ten Hag geen risico wil nemen met Martinez. Dat is wel echt luxe he, Nous en Dest op rechts en Nico en Martinez op links.  Ik heb echt heel veel vertrouwen in dit seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Kavinos:

Laten we wel proberen te waken voor te hoge verwachtingen. Kampioenschap ok, maar Europees gezien dan vooral. 

Oh die zijn der al, ook al zegt vrijwel iedereen dat een herhaling van vorig seizoen een utopie is. 

Ikzelf verwacht in elk geval de titel, maar hoop stiekem dat ze in staat zijn om de nationale dominantie te tonen en gewoon de treble pakken. Europees gezien is groepsfase CL halen al prachtig, vervolgens is overwinteren het doel. Liefst CL, maar als het EL wordt zou ik er niet enorm om rouwen.

Maar als ik heel eerlijk ben hoop ik eigenlijk gewoon dat we - ongeacht de prestaties - weer van die mooie avonden kunnen beleven als afgelopen seizoen. Dat je trots kunt zijn dat jouw cluppie in staat is om applaus en complimenten te krijgen van de complete voetbalwereld, dat vond ik toch wel enorm gaaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap niet dat mensen Eiting nog steeds een kans willen geven.  Is gewoon niet veel en gaat het ook niet zijn. Was in de A1 een tijdje een hele goede 3 jaar terug geloof ik, maar heeft zich nooit verder ontwikkeld.  Hartstikke leuk en sympathiek ventje, maar daar heb je in het veld niet veel aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Regis:

Snap niet dat mensen Eiting nog steeds een kans willen geven.  Is gewoon niet veel en gaat het ook niet zijn. Was in de A1 een tijdje een hele goede 3 jaar terug geloof ik, maar heeft zich nooit verder ontwikkeld.  Hartstikke leuk en sympathiek ventje, maar daar heb je in het veld niet veel aan.

Die is er toch ook gewoon net een heel jaar uit geweest? Gewoon nog ff toekijken. Ik hemel hem niet op, maar hem afschrijven vind ik ook wat te vroeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites