Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

3 uur geleden zei Pino:

Neres dodelijk voor de goal, ja dat hebben we in Londen gezien :-D

Als je in 69 wedstrijden 25 goals hebt gemaakt, en van die 69 zijn er ook nog een heleboel als invaller kun je dat minstens zien als uitstekend rendement . Maar goed, jij kijkt liever naar 1 pot dus.

@Regis

Promes heeft dat diepgang niet zo.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pino:

Neres heeft wel vaker grote kans gemist. In Madrid bv ook.

Ik heb Messi ook wel eens een kans zien missen, man wat is die man slecht voor de goal. Dit is toch redenatie van een zak stront? Neres heeft gewoon hele goede statistieken voor een buiten speler. Veel

belangrijke goals gemaakt afgelopen seizoen, jaar daarvoor waren het er nog meer in minder minuten. En dan ga jij proberen een punt te maken adhv 1 of 2 voorbeeldjes? Dat is lekker beargumenteerd pik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei RogerGarcia:

Ik zou ervoor kiezen om nog één topinvestering te doen op de verdedigend middenveld positie en dat is door Stanislav Lobotka op te pikken bij Celta de Vigo. Is een soortgelijke speler als dat Frenkie de Jong is. Brengt creativiteit en snelheid (op de eerste meters). Dat is toch een beetje wat we missen met het huidige middenveld. 

Die heeft een jaar bij Ajax rondgelopen jaren terug. Die heeft zich wel prima ontwikkelt dus?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hakim is back :<

Vandaag ook de laatste 2 oefenwedstrijden. Tegen Kreta om 2 uur, te zien op Youtube kanaal van Ajax en om 19.00 tegen Panathinaikos te zien op Ziggo.

We moeten tegen voor CL tegen PAOK straks, alweer een Griekse club na al de afgelopen 3 jaar tegen PAOK, Panathinaikos en Athene te hebben gespeeld wordt dit de 4de jaar op rij en weer tegen PAOK. Word je ook moe van :D  

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei cimbomcu:

We moeten tegen voor CL tegen PAOK straks, alweer een Griekse club na al de afgelopen 3 jaar tegen PAOK, Panathinaikos en Athene te hebben gespeeld wordt dit de 4de jaar op rij en weer tegen PAOK. Word je ook moe van :D  

Je zou bijna zeggen dat het door de Griekse naam komt dat we telkens verbonden worden aan Griekenland :P

Ik las nu alweer: waken voor de hel in Saloniki. :mmm: 

Uiteindelijk moet je die gasten over 2 duels de baas zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PAOK is denk ik meer een verdedigende ploeg, zeker tegen Ajax. Vorig seizoen wel 80 punten gehaald in de Griekse competitie in 30 wedstrijden. De moeilijkst mogelijke tegenstander denk ik deze ronde. Dat gezegd hebbende hoort Ajax inderdaad gewoon te winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei himan:

PAOK is denk ik meer een verdedigende ploeg, zeker tegen Ajax. Vorig seizoen wel 80 punten gehaald in de Griekse competitie in 30 wedstrijden. De moeilijkst mogelijke tegenstander denk ik deze ronde. Dat gezegd hebbende hoort Ajax inderdaad gewoon te winnen.

Eigenlijk 82 punten. Ze hadden namelijk een straf gekregen van 2 punten in mindering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites