Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Totaal niet meegekregen dat kaartverkoop vandaag begon, wat kut :cab: 

Lees toevallig ook net het interview inderdaad, dat zal wel een gevalletje Lainez zijn. Gaat komen, tenzij er ineens een andere club 'm wegkaapt. Neres is een interessante, zal veelal ook van hem afhangen denk ik. Prijskaartje van 60 a 70 miljoen ook wel? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

1 uur geleden zei cimbomcu:

Ik geloof erin dat De Ligt naar de absolute top wil en of dat dan PSG/Barca/City/Juventus is maakt hem blijkbaar niet uit. Maar zijn zaakwaarnemer wel en daarom gaat die maar naar Juve. Dat denk ik ja, voor de rest hoeven we niet hier 100 posts aan te wijden.

Godver de godverredomme. Maakt het zijn zaakwaarnemer wel uit? Juve biedt wat De Ligt én Raiola willen. Snap je dat echt niet? Jij doet alsof het vaststaat dat ie naar Juve zou gaan,  ook als een City het gewenste salaris bood. Op grond van helemaal niks behalve je eigen emotie en vooroordelen over Raiola. 

Lekker vriend én zaakwaarnemer is dat trouwens. Ff zo een clubje leegtrekken voor 1 transfer, terwijl die voor zichzelf meer heeft aan de lange termijn en meer transfers. Denk dat ze meer aan die vriendschap hadden als De Ligt voor een salaris van 4 miljoen had getekend, niet? Gezien het louche spel dat er gespeeld qerd had ik dat wel verwacht. Verrassend. Poeh. Heeeeeel gek dat ie naar de hoogste bieder gaat zeg. Dat zaakje stinkt. Daar moet iets achter zitten. 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Rogier.:

Totaal niet meegekregen dat kaartverkoop vandaag begon, wat kut :cab: 

Lees toevallig ook net het interview inderdaad, dat zal wel een gevalletje Lainez zijn. Gaat komen, tenzij er ineens een andere club 'm wegkaapt. Neres is een interessante, zal veelal ook van hem afhangen denk ik. Prijskaartje van 60 a 70 miljoen ook wel? 

Speler wil zelf alleen maar naar Ajax. Ik denk zelfs dat de transfer al helemaal in kannen en kruiken was en dat Ajax puur op de verkoop van de Ligt heeft gewacht. Dat is nu binnen 48u rond gok ik.

@Magikarp hou er maar over man. We krijgen het niet aan zijn verstand.

bewerkt door Kavinos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Magikarp:

Godver de godverredomme. Maakt het zijn zaakwaarnemer wel uit? Juve biedt wat De Ligt én Raiola willen. Snap je dat echt niet? Jij doet alsof het vaststaat dat ie naar Juve zou gaan,  ook als een City het gewenste salaris bood. Op grond van helemaal niks behalve je eigen emotie en vooroordelen over Raiola. 

Lekker vriend én zaakwaarnemer is dat trouwens. Ff zo een clubje leegtrekken voor 1 transfer, terwijl die voor zichzelf meer heeft aan de lange termijn en meer transfers. Denk dat ze meer aan die vriendschap hadden als De Ligt voor een salaris van 4 miljoen had getekend, niet? Gezien het louche spel dat er gespeeld qerd had ik dat wel verwacht. Verrassend. Poeh. Heeeeeel gek dat ie naar de hoogste bieder gaat zeg. Dat zaakje stinkt. Daar moet iets achter zitten. 

4 miljoen? Dan is de commissie natuurlijk een stuk minder he ;)

Vind het wel komisch hoe jullie de discussie aangaan en hoe ik dat doe. 

100 keer ''SNAP JE HET NOU NIET''  of ''KRIJGEN WE NIET AAN ZIJN VERSTAND'' OF  ''GODVERDOMMEEEEE'' OF  ''JAAAA LEKKERE ZAAKWAARNEMER HE BLBALBALBLABLAL''  gaat de zaak niet veranderen en is imo ook onnodig.

Zal wel een verschil in klasse zijn. Normaal een discussie aangaan is er voor jullie blijkbaar niet bij.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei cimbomcu:

Zal wel een verschil in klasse zijn. Normaal een discussie aangaan is er voor jullie blijkbaar niet bij.

:-D :-D :-D Klasse is ook gewoon toe kunnen geven dat anderen gelijk hebben. Als meerdere mensen er hetzelfde over denken en jij niet, dan hoeft het niet altijd aan de andere partijen te liggen he.

Lekker blijven wijzen naar andere Cim. Misschien een spiegel voor je verjaardag vragen.

bewerkt door Kavinos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De keuze voor een club ligt uiteindelijk bij de speler zelf en als hij zelf geen goed gevoel had bij Juventus had hij nooit voor die club gekozen. Je moet ook niet vergeten dat De Ligt begin dit jaar tijdens de interland Italië - Nederland volledig in de watten is gelegd door Juve en dat heeft ook zeker de keuze van hem beïnvloed om uiteindelijk voor Juventus te kiezen of hen in ieder geval die boven de andere clubs in het lijstje te plaatsen.

Dat hij nu 12 miljoen krijgt vind ik alleen maar knap van Raiola. Diezelfde eis + die 10% commissie van de transfersom lag ook bij PSG, City, Barcelona en United en geen van die clubs waren bereid erin mee te gaan. Dat Juve er wel in mee gaat is hun probleem. Ze hadden ook kunnen zeggen 'doen we niet' maar zouden dan het risico lopen dat De Ligt voor een andere club zou kiezen. 

Puntje bij paaltje wil Juventus De Ligt dusdanig graag dat ze al maanden met hem bezig zijn en bereid zijn om all the way te gaan en dat is niet omdat ze vriendjes zijn met Raiola. Als die pizzabakker De Ligt had aangeboden bij Juventus had ik je gelijk kunnen geven @cimbomcu maar dat is in dit geval niet zo geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kavinos:

:-D :-D :-D Klasse is ook gewoon toe kunnen geven dat anderen gelijk hebben. Als meerdere mensen er hetzelfde over denken en jij niet, dan hoeft het niet altijd aan de andere partijen te liggen he.

Lekker blijven wijzen naar andere Cim. Misschien een spiegel voor je verjaardag vragen.

Ah kijk, je hebt een opmerking over mij en begint al met :-D:-D:-D Getuigt alweer van klasse.  

Hoezo hebben anderen gelijk? Dit is helemaal geen issue van gelijk hebben ja of nee. Dit is een eigen interpretatie, eigen mening. En die van mij is anders dan die van jullie, dat jullie dat niet kunnen accepteren is niet mijn probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het grootste probleem bij dit soort dingen is dat clubs (direct) de zaakwaarnemer moeten betalen. Als ik iemand aanstel om namens mij te onderhandelen, dan hoor ik die toch te betalen? Ik begrijp dat het werkt zoals het werkt, en waarom het niet verandert, maar heb het altijd enorm vreemd gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei cimbomcu:

Ah kijk, je hebt een opmerking over mij en begint al met :-D:-D:-D Getuigt alweer van klasse.  

Hoezo hebben anderen gelijk? Dit is helemaal geen issue van gelijk hebben ja of nee. Dit is een eigen interpretatie, eigen mening. En die van mij is anders dan die van jullie, dat jullie dat niet kunnen accepteren is niet mijn probleem.

Mensen betichten dat ze geen klasse hebben is toch weinig klasse hebben Cim. Ik mag daar toch om lachen? 

Het probleem is dat het bij jouw geen mening is, maar gepresenteerd wordt als een feit. Jouw mening is dat wat telt, wat anderen er van vinden is eigenlijk zinloos om te posten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal eens met cimmie hoor, er zijn weinig mensen met wie je zo goed kan discussieren als hij. Zonde dat klasseloze mensen als Kavinos en Magikarp dat niveau kunnen aantikken. Ik weet precies hoe je je voelt cimmie, helemaal alleen op eenzame hoogte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Kavinos:

Mensen betichten dat ze geen klasse hebben is toch weinig klasse hebben Cim. Ik mag daar toch om lachen? 

Het probleem is dat het bij jouw geen mening is, maar gepresenteerd wordt als een feit. Jouw mening is dat wat telt, wat anderen er van vinden is eigenlijk zinloos om te posten. 

Nee nee nee. Ho. Stop. Hier ga ik je corrigeren. Je gaf mij wijs advies om de discussie niet meer te voeren. Maar een meta-discussie voeren met Cim is je eigen graf nog dieper graven. Echt. Uiteindelijk word je meegenomen in dat lage niveau en daar voelt ie zich als een vis in het water. Laat gaan. Laat je niet verleiden. 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijkend naar de laatste oefenwedstrijd tegen Basaksehir viel op dat Eiting en Schuurs in de eerste helft speelden met het 'basiselftal' (in de wetenschap dat de halve basis nog afwezig is) en Schöne en Magallan in de tweede helft met de reserves.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Magikarp:

Nee nee nee. Ho. Stop. Hier ga ik je corrigeren. Je gaf mij wijs advies om de discussie niet meer te voeren. Maar een meta-discussie voeren met Cim is je eigen graf nog dieper graven. Echt. Uiteindelijk word je meegenomen in dat lage niveau en daar voelt ie zich als een vis in het water. Laat gaan. Laat je niet verleiden. 

Marianne Zwagerman heeft het account van Magikarp gehackt, nee nee verdomme man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na het roemloos onderuit gaan van het fenomenale trio JanVertonghen, Kokkie en Magikarp is er een nieuwe eenheid ontstaan tussen Kavinos, Pino en Magikarp. Heeft Magikarp geleerd van zijn fouten en nu gekozen voor de degelijke Kavinos en de vermoeiende Pino als handlangers? Alles wijst er op dat dit trio het langer uithoudt dan de voormalige Skypeboys. Of is dit allemaal schijn en vertrekken ze binnenkort net als de Skypeboys als sneeuw voor de zon? Dit allemaal, en nog meer in de volgende aflevering van ''Met z'n allen op Cim'' kijken dus!

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk persoonlijk een discussie tussen Magikarp (8000 woorden) en Cimbomcu (Twents voicebericht) en mogelijk Kavinos (namens de vedettes). Het zou me ook niet verbazen als Nom de Guerre en E2E samen een tactisch betoog houden waarbij de gewone mens afhaakt, of Gert een grapje maakt. Arsène wellicht nog met een enigszins geforceerd komische toevoeging, Pino met een enorme dooddoener, Hwb 'in alle ernst' en we zijn weer helemaal in 2010! Mooi topic hoor de laatste 4 pagina's, alsof de tijd heeft stil gestaan :checkit:

Link naar opmerking
Deel via andere websites