MetalMichael Geplaatst 25 mei 2019 Share Geplaatst 25 mei 2019 Afspraak was, naar aanleiding van de gebeurtenissen die je opnoemt, om alleen familie en vrienden toe te laten. Dat is in het geval van Ajax duidelijk niet gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 mei 2019 Share Geplaatst 25 mei 2019 1 uur geleden zei MetalMichael: Is er toevallig iemand op de Toekomst bij de o19 klassieker die ff de trommel(s) kan vernielen? B.v.d. Ik weet wel een forumlid die daar aanwezig is, maar ik denk niet dat hij in die gelegenheid is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 25 mei 2019 Share Geplaatst 25 mei 2019 Uhuhuhu. Ja want die jongens komen echt nergens... Zat Feyenoorders die na swift ook riepen dat ze nu ook wel even langs zouden komen. Totaal kansloze actie dit, maar ook wel lekker gestoord, om na Feyenoord uit van paar weken terug en Swift 1 tribune te gebruiken voor de Feyenoorders en Ajax harde kern en überhaupt deze pot niet achter gesloten deuren af te werken. Dacht er besproken was alleen familie en vrienden van spelers. Of zijn al deze stoere jongens verwant aan een van de ajaxspelers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 mei 2019 Share Geplaatst 25 mei 2019 (bewerkt) Kennen we de man in het streepjesshirt niet ergens van? 25 mei 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 mei 2019 Share Geplaatst 25 mei 2019 Zojuist zei MetalMichael: Afspraak was, naar aanleiding van de gebeurtenissen die je opnoemt, om alleen familie en vrienden toe te laten. Dat is in het geval van Ajax duidelijk niet gebeurd. Ja las dit net. Ook helemaal niets van meegekregen vanuit Ajax hun kanalen ofzo. Was bijna nog heen gegaan. Vreemd allemaal. Definitief gestaakt nu ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 mei 2019 Share Geplaatst 25 mei 2019 1 minuut geleden zei MetalMichael: Kennen we de man in het streepjesshirt niet ergens van? Is dat niet Jeffrey? Zou wel erg triest zijn zeg. Vond het altijd een prima vent hier. Maar wellicht een ongelukkige foto @Rossi jij bent wel de laatste die het over “ stoere jongens “ mag hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 mei 2019 Share Geplaatst 25 mei 2019 Zojuist zei Elsjorro1990: Is dat niet Jeffrey? Zou wel erg triest zijn zeg. Vond het altijd een prima vent hier. Maar wellicht een ongelukkige foto @Rossi jij bent wel de laatste die het over “ stoere jongens “ mag hebben. Nee, dit is die gozer die die Telegraafverslaggever een klap gaf volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 25 mei 2019 Share Geplaatst 25 mei 2019 Is dat niet Jeffrey? Zou wel erg triest zijn zeg. Vond het altijd een prima vent hier. Maar wellicht een ongelukkige foto [mention=5005]Rossi[/mention] jij bent wel de laatste die het over “ stoere jongens “ mag hebben.Want? Ik val geen familieleden van spelers aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 mei 2019 Share Geplaatst 25 mei 2019 14 minuten geleden zei MetalMichael: Nee, dit is die gozer die die Telegraafverslaggever een klap gaf volgens mij. Was ook mijn eerste gedachte inderdaad. Wat een leip gedoe weer zeg, onbegrijpelijk dat er geen uitsupporters worden toegelaten bij het 1e elftal... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 mei 2019 Share Geplaatst 25 mei 2019 Kuyt neergestoken? Tenminste dat wordt her en der gezegt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 mei 2019 Share Geplaatst 25 mei 2019 Zojuist zei komodo25: Kuyt neergestoken? Tenminste dat wordt her en der gezegt Komt van een paar lolbroeken op de Youtube-stream die proberen leuk te doen, is niet waar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 mei 2019 Share Geplaatst 25 mei 2019 (bewerkt) Het trieste is dat je de afgelopen tijd een aantal incidenten hebt gehad, dus de argumenten van Halsema en Aboutaleb om uitsupporters bij de klassiekers te weren stapelen zich op. 25 mei 2019 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 mei 2019 Share Geplaatst 25 mei 2019 Ik schaam me kapot als Ajacied, ik hoop dat die gasten allemaal een levenslang stadionverbod krijgen. Optiefen met die mongolen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 mei 2019 Share Geplaatst 25 mei 2019 21 minuten geleden zei MetalMichael: Nee, dit is die gozer die die Telegraafverslaggever een klap gaf volgens mij. Zag op Facebook ook al berichten over hem inderdaad. 'Kennen we die niet van London' etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 mei 2019 Share Geplaatst 25 mei 2019 6 minuten geleden zei Rogier.: Komt van een paar lolbroeken op de Youtube-stream die proberen leuk te doen, is niet waar. Ah gelukkig. Zou wel heel triest zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 mei 2019 Share Geplaatst 25 mei 2019 Dus ook gewoon een groepje Feyenoorders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 mei 2019 Share Geplaatst 25 mei 2019 (bewerkt) 14 minuten geleden zei Regis: Dus ook gewoon een groepje Feyenoorders. Geheel neutrale en betrouwbare bron zo te zien. Maar je hebt gelijk, als er geprovoceerd wordt door een man of 10-15 is het heel normaal om ten aanval te trekken. 25 mei 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 mei 2019 Share Geplaatst 25 mei 2019 Geplaatst om half 8 vanochtend...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 mei 2019 Share Geplaatst 25 mei 2019 12 minuten geleden zei Pino: Geplaatst om half 8 vanochtend...... Ik denk dat de tijdsinstelling verkeerd was van degene die de foto heeft gemaakt, want bericht is geplaatst om half 5 vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 mei 2019 Share Geplaatst 25 mei 2019 24 minuten geleden zei MetalMichael: Geheel neutrale en betrouwbare bron zo te zien. Maar je hebt gelijk, als er geprovoceerd wordt door een man of 10-15 is het heel normaal om ten aanval te trekken. Gewoon iemand die er bij was. Maar zeg nergens dat het normaal is verder, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 mei 2019 Share Geplaatst 25 mei 2019 Dit wordt gezegd door een verslaggever van RTV Rijnmond: Verslaggever Frank Stout van RTV Rijnmond was er bij en zag dat de familieleden vrijwel naast de F-Side van Ajax zaten. "Twee mensen in het Feyenoord-vak maakten een gebaar naar de Ajacieden. Ze zwaaiden, een lichte provocatie. Maar de Ajax-supporters reageerden daar weer zo heftig op door met een mannetje of vijftig door de beveiliging heen te stormen richting het Feyenoord-vak."Mede doordat de beveiliging erg matig was vielen er rake klappen. "Het waren veel dames en oudere mannen. Dat was niet goed ingeschat door Ajax, als je het mij vraagt.. In één moment sloeg het om. Het was een totaal onveilige situatie. Ik ben bang dat de Mini-Klassiekers in de toekomst helemaal niet meer met publiek gespeeld kunnen worden", aldus Stout tot slot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 25 mei 2019 Share Geplaatst 25 mei 2019 14 minuten geleden zei Kelvin: Dit wordt gezegd door een verslaggever van RTV Rijnmond: Verslaggever Frank Stout van RTV Rijnmond was er bij en zag dat de familieleden vrijwel naast de F-Side van Ajax zaten. "Twee mensen in het Feyenoord-vak maakten een gebaar naar de Ajacieden. Ze zwaaiden, een lichte provocatie. Maar de Ajax-supporters reageerden daar weer zo heftig op door met een mannetje of vijftig door de beveiliging heen te stormen richting het Feyenoord-vak."Mede doordat de beveiliging erg matig was vielen er rake klappen. "Het waren veel dames en oudere mannen. Dat was niet goed ingeschat door Ajax, als je het mij vraagt.. In één moment sloeg het om. Het was een totaal onveilige situatie. Ik ben bang dat de Mini-Klassiekers in de toekomst helemaal niet meer met publiek gespeeld kunnen worden", aldus Stout tot slot. Echt een reden om deze mensen aan te vallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 25 mei 2019 Share Geplaatst 25 mei 2019 Ligt eraan waar die 2 mensen mee zwaaiden natuurlijk ? Zonder dollen: typisch weer. Wat een stel kansloze randdebielen weer. Gelukkig staan er een paar mooi op de foto zo te zien ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 mei 2019 Share Geplaatst 25 mei 2019 Hahaha echt he, wat the fuck bezield je dan? Nou doei klassieker met uitfans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 mei 2019 Share Geplaatst 25 mei 2019 (bewerkt) Jongens jongen jongens toch, wat een zielige figuren zijn het toch. Zullen wel weer doorgesnoven gasten zijn. 25 mei 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten