Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

7 minuten geleden zei cimbomcu:

Ik vind het een beetje gek. Het is een goede trainer maar absoluut niet in de Ajax stijl. Had Moniz wel leuk gevonden, die eist veel van die jongens en speelt super aanvallend met veel druk naar voren.

Echt ja? Tegen tien man (!) van RKC stelselmatig alle voetballers vervangen door boomstammen om lange ballen te gaan geven. Koolwijk, de beste voetballer van Exca, uit de basis gehaald. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei PJHoutman:

Echt ja? Tegen tien man (!) van RKC stelselmatig alle voetballers vervangen door boomstammen om lange ballen te gaan geven. Koolwijk, de beste voetballer van Exca, uit de basis gehaald. 

Ja druk doet gekke dingen met een mens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei cimbomcu:

Ik vind het een beetje gek. Het is een goede trainer maar absoluut niet in de Ajax stijl. Had Moniz wel leuk gevonden, die eist veel van die jongens en speelt super aanvallend met veel druk naar voren.

Tactisch vind ik hem erg vaardig en zal zeker bij Ajax ook gewoon aanvallend voetbal (willen/moeten) gaan spelen. Erik ten Hag stond bij FC Utrecht ook niet bekend als de superaanvallende trainer die hij nu is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei cimbomcu:

Nee maar wel aanvallender dan wat hij deed. Staat gewoon bekend als een echte Portugese trainer.

Excelsior speelde toch best aanvallend voor een degradatiekandidaat en met Eindhoven speelde hij ook leuk voetbal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei cimbomcu:

Nee maar wel aanvallender dan wat hij deed. Staat gewoon bekend als een echte Portugese trainer.

Je roept zelf ook om die debiel van een Moniz.   Dat basseer je zelf ook op 2 potjes van Trencin en paar van Excelsior, waarmee die zelfs is gedegradeerd. Moet ook heel veel mis zijn met die vent. Heeft nergens nog langdurig gezeten als trainer.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moniz? Das denk ik de laatste die ze aan hadden moeten stellen. Overal waar die komt zorgt hij voor onrust en vertrekt hij binnen no-time door de achterdeur. Zo’n cowboy wil je niet als verantwoordelijke voor je talenten hebben. 

Van der Gaag is geen spectaculaire trainer, maar lijkt me wel iemand die zo’n jonge  groep goed kan begeleiden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Regis:

Je roept zelf ook om die debiel van een Moniz.   Dat basseer je zelf ook op 2 potjes van Trencin en paar van Excelsior, waarmee die zelfs is gedegradeerd. Moet ook heel veel mis zijn met die vent. Heeft nergens nog langdurig gezeten als trainer.  

Nee hele jaar Eindhoven vriendje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk wel dat we niet rouwig moeten zijn om elk "toptalent" dat zo vroeg vertrekt. Allereerst moeten ze altijd nog maar hun belofte inlossen, en daarnaast zijn dat denk ik eerder de spelers die anders de rotte appels in een selectie zouden zijn bij weinig speeltijd. 

Overigens iets dat ik nog niemand heb horen zeggen; ben heel benieuwd naar Labyad volgend jaar. Is echt geen slechte speler, maar er dit seizoen gewoon amper aan te pas gekomen omdat Ziyech en Tadic er bijna altijd stonden. Was er een wissel nodig, ging het om een ander type speler. Zou me niet verbazena ls hij aankomend seizoen regelmatig minuten pakt en regelmatig uitblinkt. Als hij er gewoon hard voor werkt is het echt geen slechte speler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei MetalMichael:

Is er toevallig iemand op de Toekomst bij de o19 klassieker die ff de trommel(s) kan vernielen? B.v.d.

De Ajax-supporterts vallen nu familie van spelers, en officiële gasten van Feyenoord aan. Tja...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Rossi:

Zal straks wel weer aan het Feyenoord-kamp liggen...

Laten we eerlijk zijn, werd het in Rotterdam gespeeld: zouden er ook Feyenoorders zijn met dit gedrag... Het gebeurt bij ELKE club als het erop aan komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei MrMHB:

Laten we eerlijk zijn, werd het in Rotterdam gespeeld: zouden er ook Feyenoorders zijn met dit gedrag... Het gebeurt bij ELKE club als het erop aan komt.

Het gaat om nu, niet als als als. Maar goed het is Ajax daar mag geen kwaad woord over gezegd worden. Alles is de schuld van de anderen. Huilen, demonstreren en smeken om uitkaarten maar het overal zelf weer verpesten. Stoere jongens om familieleden etc aan te vallen. Ga dan naar Rotterdam zoals zij laatst bij Swift waren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Rossi:

Het gaat om nu, niet als als als. Maar goed het is Ajax daar mag geen kwaad woord over gezegd worden. Alles is de schuld van de anderen. Huilen, demonstreren en smeken om uitkaarten maar het overal zelf weer verpesten. Stoere jongens om familieleden etc aan te vallen. Ga dan naar Rotterdam zoals zij laatst bij Swift waren.

Ik ben het absoluut met je eens, maar dit soort taferelen plus andere bijzaken zijn voor mij de hoofdzaak om zelfs niet eens meer naar een jeugdmatch te gaan... Tekenen van deze tijd, tja... En van mij mag er wel slecht over Ajax gesproken worden, voor het geval je het niet weet: ik ben nog altijd Feyenoord-sympathisant (supporten doe je actief, en dat is niet zo...dus).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei MrMHB:

Ik ben het absoluut met je eens, maar dit soort taferelen plus andere bijzaken zijn voor mij de hoofdzaak om zelfs niet eens meer naar een jeugdmatch te gaan... Tekenen van deze tijd, tja... En van mij mag er wel slecht over Ajax gesproken worden, voor het geval je het niet weet: ik ben nog altijd Feyenoord-sympathisant (supporten doe je actief, en dat is niet zo...dus).

Het meest kansloze is dat dit ook op zaterdagochtenden bij amateur jeugdvoetbal gebeurd. Kleinere schaal maar de gebeurtenissen van dezelfde aard. Een reden waarom ik geen jeugdteams meer train.

Bijna alle supporters hebben het over normalisatie en willen die kant op. Dan dit soort debielen die alles verkloten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Rossi:

Uhuhuhu. Ja want die jongens komen echt nergens...  Zat Feyenoorders die na swift ook riepen dat ze nu ook wel even langs zouden komen. 

Totaal kansloze actie dit, maar ook wel lekker gestoord, om na Feyenoord uit van paar weken terug en Swift 1 tribune te gebruiken voor de Feyenoorders en Ajax harde kern en überhaupt deze pot niet achter gesloten deuren af te werken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites