Isco22 Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 (bewerkt) Gaat er bij een transfer van Bergwijn naar Ajax eigenlijk een deel vd transfersom af vanwege de opleidingsvergoeding? 21 mei 2019 bewerkt door Isco22 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 Pavón vind ik niet technisch genoeg voor Ajax, heeft ook een heel slecht jaar achter de rug. Heeft ruimte nodig en kan te weinig forceren in de kleine ruimte. Bergwijn is hetzelfde, maar vind ik beter in de kleine ruimte en nog wat sneller technischer. Bovendien Nederlands, bekend met de Ajax-cultuur en Nederland. Bovendien international van Nederland, met potentie om zich te ontwikkelen. Ik zou ook graag zien dat we Tadic vanaf volgend seizoen vast in de spits gaan zien. Niet meer de flank, maar gewoon als hangende spits, en dat we weer met een "6" gaan spelen (Blind). Huntelaar dan als back-up, samen met Traoré, die zijn minuten kan maken bij Ajax. Dolberg zou ik een jaar verhuren. Verkopen -Frenkie de Jong: 86 miljoen -Mathijs de Ligt: +- 85 miljoen -Hakim Ziyech: +- 35 miljoen -Daley Sinkgraven: +- 6 miljoen (Heeft talent, maar te fragiel en te blessuregevoelig) -Vaclav Cerny: +- 1 miljoen met terugkoopclausule -Kristensen, Labyad, Van Leer, Dani de Wit, Siem de Jong, Orejuela, Cassierra, Johnsen: +- 7 miljoen Totaal: +-220 miljoen Verhuur -Dolberg -SchuursAankopen -Bergwijn: +- 30 miljoen -Alderweireld: 28 miljoen -Ödegaard: +- 20 miljoen -Antony: +- 20 miljoen -Marin: 12 miljoen -Martinez: 7 miljoen -Bizot: 5 miljoen -Pierie: 4 miljoen -Juan-Familia Castillo: Transfervrij Totaal: +- 126 miljoen Basis ------Bergwijn----------Tadic------------Neres-------- -------------Ödegaard----------VD Beek--------------- ---------------------------Blind---------------------------- -Tagliafico--Martinez----Alderweireld--Mazraoui- ------------------------Onana----------------------------- Back-ups: Bizot; Veltman, Magallan, Pierie, Castillo; Eiting, Schöne, Marin; Antony, Huntelaar, Bandé Zo zou ik het doen als ik Overmars was, zo staat er een enorm gebalanceerd team dat kwalitatief zeker niet minder is dan dit jaar. Marin en Antony zitten als dure aankopen in eerste instantie op de bank, maar ik ben er voor om af en toe te rouleren, net als dit jaar met VD Beek en Neres. Wordt iedereen beter van. Daarnaast ben ik er voorstander van om wat meer snelheid op de flanken te hebben. Dat kwamen we tekort in dit CL-jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 long time no see RG. Vind het een vrij onrealistisch plaatje. Los van het feit dat zowat elke speler die je noemt een versterking is (alleen wie is Castillo?), PSV gaat meer dan 30 miljoen willen voor Bergwijn en ook Alderweireld gaat denk ik niet komen. Daarnaast is denk ik dit middenveld niet echt in balans en behoorlijk veel renovatie. Niet al die spelers hoeven meteen weg.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 4 minuten geleden zei Rogier.: long time no see RG. Vind het een vrij onrealistisch plaatje. Los van het feit dat zowat elke speler die je noemt een versterking is (alleen wie is Castillo?), PSV gaat meer dan 30 miljoen willen voor Bergwijn en ook Alderweireld gaat denk ik niet komen. Daarnaast is denk ik dit middenveld niet echt in balans en behoorlijk veel renovatie. Niet al die spelers hoeven meteen weg.. Oud jegugdspeler van Ajax. Nu Chelsea en zijn contract loopt dus af. Was altijd 1 van onze grootste talenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 Waarom willen zoveel Ajacieden Bergwijn er zo graag bij hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 3 minuten geleden zei Kavinos: Waarom willen zoveel Ajacieden Bergwijn er zo graag bij hebben? Waan van het moment oid gok ik. Nederlands, weten dat 'ie wat kan en PSV haar spelers wegkopen à la Bayern. Vind 'm zelf iig sowieso te duur, relatief gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 10 minuten geleden zei Rogier.: Waan van het moment oid gok ik. Nederlands, weten dat 'ie wat kan en PSV haar spelers wegkopen à la Bayern. Vind 'm zelf iig sowieso te duur, relatief gezien. PSV speelt heel ander spelletje. Bergwijn acht ik niet vaardig genoeg om te spelen als Ziyech, Tadic en Neres. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 Daar ben ik het met mee eens. Bergwijn, wat moet je ermee joh. Haha kijk allemaal effe naar Vitesse - Groningen. Odegaard is weergaloos, zo snel mogelijk proberen te kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 Ik hoop dat Marc morgen direct naar Madrid belt. Past zich moeiteloos aan gok ik. Die 30 of 40 miljoen voor Bergwijn lekker storten op de rekening van Madrid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 Niet vergeten dat we dat ook dachten van Sulejmani. Desalniettemin sowieso de gok waard. Enige probleem is wel dat Neres' favoriete kant juist rechts is, waar Odegaard nu ook speelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei Rogier.: long time no see RG. Vind het een vrij onrealistisch plaatje. Los van het feit dat zowat elke speler die je noemt een versterking is (alleen wie is Castillo?), PSV gaat meer dan 30 miljoen willen voor Bergwijn en ook Alderweireld gaat denk ik niet komen. Daarnaast is denk ik dit middenveld niet echt in balans en behoorlijk veel renovatie. Niet al die spelers hoeven meteen weg.. Waarom zou het onrealistisch zijn? Alderweireld en Bergwijn hebben min of meer aangegeven graag naar Ajax te willen. En Ajax heeft reserves van 80 miljoen op de bank, waarbij de CL gelden en de transfersommen van Frenkie, De Ligt en Ziyech nog niet bijkomen. Bergwijn zie ik uiteindelijk niet voor meer dan 35 miljoen weg gaan. Buitenlandse clubs gaan sowieso niet meer dan dat betalen. En wat als Bergwijn graag naar Ajax wil? Tussen de regels door lijkt het wel zo. Voor 30 zou ik het doen. Indien het niet doorgaat, zou Pavon wellicht een goed alternatief zijn. Alternatief voor Alderweireld zou ik zo niet weten, wellicht Alvarez, maar dan vind ik de verdediging te onervaren. En waarom is een middenveld met Odegaard, Blind en VD Beek niet complementair? En over Neres, die heeft juist zijn hoogste niveau aangetikt vanaf links. 21 mei 2019 bewerkt door RogerGarcia Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 Wat gaat Bergwijn extra toevoegen aan Ajax @RogerGarcia ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 37 minuten geleden zei Kavinos: Wat gaat Bergwijn extra toevoegen aan Ajax @RogerGarcia ? Snelheid, diepgang en gegarandeerd 10-15 goals en 10-15 assists voor een buitenspeler. Daarnaast Nederlands, waardoor het niet een heel vreemdelingenlegioen wordt. Daarnaast nog erg jong en daardoor erg veel restwaarde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 13 minuten geleden zei RogerGarcia: Snelheid, diepgang en gegarandeerd 10-15 goals en 10-15 assists voor een buitenspeler. Daarnaast Nederlands, waardoor het niet een heel vreemdelingenlegioen wordt. Daarnaast nog erg jong en daardoor erg veel restwaarde. Maar Ajax heeft toch, in tegenstelling tot PSV, veel meer de bal en speelt veel minder reactievoetbal (Europees daargelaten). Heel ander spelletje dus. Ik vraag me af of Bergwijn daar geschikt voor is. Daarbij lijkt het me mentaal niet de meest stabiele. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 30 miljoen voor Bergwijn nog steeds te veel. Koop dan 2 a 3 Brazilianen erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Hahaha nou RG is ook back hoor. Kunnen dus wel constateren dat het tegenovergestelde gebeur. Alderweireld voor 28 mil. Wat heb je gesnoven de afgelopen tijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Elsjorro1990: Hahaha nou RG is ook back hoor. Kunnen dus wel constateren dat het tegenovergestelde gebeur. Alderweireld voor 28 mil. Wat heb je gesnoven de afgelopen tijd? Alderweireld heeft onlangs zijn contract bij Spurs verlengd, waarmee er een clausule geactiveerd werd dat hij voor 28 miljoen komende zomer naar een andere club kan transfereren. Die 28 miljoen komt dus niet uit de lucht vallen, maar ik verwacht niet dat hij naar Ajax komt. 22 mei 2019 bewerkt door ROEMM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 (bewerkt) Hij heeft wel een punt qua vreemdelingen legioen toch? Stonden nu vaak 5-6 NLers in de basis. Mazra / De Ligt - Blind - De Jong - Donny - Ziyech. Is opzich nog wel redelijk ok, maar het moet niet minder worden. En qua jeugd/aankoopverhouding: zou het toch wel erg jammer vinden als Ajax in het spoor van Barca treedt qua jeugd. Mazra - De Ligt - Donny - Frenkie - Dolberg. Allemaal CL halve finalisten en allemaal uit de jeugd. Moet je niet alleen met aankopen vervangen. Bewonder het juist zo dat de basis eigen jeugd is + een paar sterke aankopen. 22 mei 2019 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 1 uur geleden zei ROEMM: Alderweireld heeft onlangs zijn contract bij Spurs verlengd, waarmee er een clausule geactiveerd werd dat hij voor 28 miljoen komende zomer naar een andere club kan transfereren. Die 28 miljoen komt dus niet uit de lucht vallen, maar ik verwacht niet dat hij naar Ajax komt. Die Pavon heeft een clausule van 50, evenals die Antony. Je bent compleet gek als je een dergelijk bedrag gaat neerleggen voor alderweireld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 42 minuten geleden zei Niels: Hij heeft wel een punt qua vreemdelingen legioen toch? Stonden nu vaak 5-6 NLers in de basis. Mazra / De Ligt - Blind - De Jong - Donny - Ziyech. Is opzich nog wel redelijk ok, maar het moet niet minder worden. En qua jeugd/aankoopverhouding: zou het toch wel erg jammer vinden als Ajax in het spoor van Barca treedt qua jeugd. Mazra - De Ligt - Donny - Frenkie - Dolberg. Allemaal CL halve finalisten en allemaal uit de jeugd. Moet je niet alleen met aankopen vervangen. Bewonder het juist zo dat de basis eigen jeugd is + een paar sterke aankopen. Punt is vooral dat de lichting die nu het dichtst bij het eerste zit niet heel talentvol is daaronder juist weer wel, maar om nu om 3 17 jarige te gaan gokken is ook wel beetje extreem. 22 minuten geleden zei Elsjorro1990: Die Pavon heeft een clausule van 50, evenals die Antony. Je bent compleet gek als je een dergelijk bedrag gaat neerleggen voor alderweireld. Clausules zeggen daar niet zoveel. Doen ze puur om te zorgen dat niet al hun talenten al op hun 16de richting Europa trekken. Die jongens zijn echt voor minder op te halen. Al zie ik het in PAvon ook niet zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 6 minuten geleden zei Regis: Punt is vooral dat de lichting die nu het dichtst bij het eerste zit niet heel talentvol is daaronder juist weer wel, maar om nu om 3 17 jarige te gaan gokken is ook wel beetje extreem. Clausules zeggen daar niet zoveel. Doen ze puur om te zorgen dat niet al hun talenten al op hun 16de richting Europa trekken. Die jongens zijn echt voor minder op te halen. Al zie ik het in PAvon ook niet zitten. Ja dat snap ik. Daarom haal ik het ook aan. Die pavon is geblesseerd geweest en sindsdien valt het wat tegen. Maar die jongen heeft daarvoor laten zien echt wel te kunnen ballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Die Pavon heeft een clausule van 50, evenals die Antony. Je bent compleet gek als je een dergelijk bedrag gaat neerleggen voor alderweireld. 28 miljoen voor Toby vind jij te veel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 38 minuten geleden zei Kavinos: 28 miljoen voor Toby vind jij te veel? Ja dat vind ik veel te veel ja. Zou ik een belachelijk bedrag vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 1 uur geleden zei E2E: Vooral het idee 'Bayern München van Nederland' worden spreekt veel mensen aan. Wat mensen niet doorhebben is dat dat niet kan, omdat Bayern München wereldtop is, en dus ook de beste spelers van andere Bundesligaclubs transvervrij kan halen. Als je Bergwijn voor 30 miljoen oppikt, maak je PSV op de lange termijn niet wezenlijk zwakker. Dat deed Bayern wel met Dortmund, door de beste spelers transfervrij op te halen. Mwah. Niet helemaal eens. Bergwijn is natuurlijk een enorme versterking als je hem haalt gezien het oog op Europees 'succes.' Je kunt wel half Zuid - Amerika blijven kopen, maar je moet een Nederlands gezicht hebben. Ik vind Bergwijn echt een enorme versterking, zeker omdat hij diepte meebrengt. Eén van de grootste manco's in het Ajax spel buiten Neres. Daarbij zie ik niet heel veel versterkingen in Nederland rondlopen. Dus maak het onrealistische, maar realistisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 2 uur geleden zei Kavinos: 28 miljoen voor Toby vind jij te veel? Ja, omdat hij over een jaar transfervrij is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten