Chiemel Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 Over Neres kwamen ook allemaal zulke berichten naar voren. En die heeft in zijn eerste half jaar bij Ajax ook weinig betekend. Ik wacht nog even af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 1 uur geleden zei Chiemel: Over Neres kwamen ook allemaal zulke berichten naar voren. En die heeft in zijn eerste half jaar bij Ajax ook weinig betekend. Ik wacht nog even af. Klopt, maar die berichten is mij altijd onduidelijk waar het op gebaseerd is. Hiervan weet ik dat de bron iemand is die de Argentijnse én de Nederlandse competitie goed kent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 3 uur geleden zei Chiemel: Over Neres kwamen ook allemaal zulke berichten naar voren. En die heeft in zijn eerste half jaar bij Ajax ook weinig betekend. Ik wacht nog even af. Mwoah dat viel toch wel mee? Je bedoeld als in dat ze in Brazilië niet snapten dat Ajax hem haalde? Stond daar toch juist bekend als een groot talent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 (bewerkt) Aan hem werd ook getwijfeld, die heeft zich hier ook ijzersterk ontwikkeld trouwens. Was toch beetje een speeltuin voetballer. Leuk dat Wober er ook bij was bij het kampioensfeest. 20 mei 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 19 minuten geleden zei cimbomcu: Aan hem werd ook getwijfeld, die heeft zich hier ook ijzersterk ontwikkeld trouwens. Was toch beetje een speeltuin voetballer. Leuk dat Wober er ook bij was bij het kampioensfeest. Mwoah was dat niet meer een beetje adhv dat hij gewoon wat tijd nodig had om te acclimatiseren? Ik geef het je maar te doen op je 18e/19e naar de andere kant van de wereld verhuizen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 (bewerkt) Die Martinez schijnt volgens de Argentijnen ook niet zo bijzonder veel te kunnen. http://www.fcupdate.nl/ajaxbetaaltteveel 20 mei 2019 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 3 minuten geleden zei Chiemel: Die Martinez schijnt volgens de Argentijnen ook niet zo bijzonder veel te kunnen. http://www.fcupdate.nl/ajaxbetaaltteveel Link doet het niet. Naja tot nu toe waren het louter positieve berichten volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 De Ligt naar Barça meldt Sky Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 Als we zo doorgaan wordt het nog Ajax Juniors ☺️???? Next up Pavon? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 2 minuten geleden zei Lazy: Als we zo doorgaan wordt het nog Ajax Juniors ☺️???? Next up Pavon? Zou stuk liever Vargas of Anthony zien komen. Wel blij met de Argentijnse en Oost blok invloeden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 2 uur geleden zei Elsjorro1990: Link doet het niet. Naja tot nu toe waren het louter positieve berichten volgens mij. Was een trolletje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 8 uur geleden zei Lazy: Next up Pavon? Denk ik wel ja. De eerder dat rond is, de eerder we afzijn van de geruchten over Bergwijn of, nog erger, Berghuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 1 uur geleden zei Kavinos: Denk ik wel ja. De eerder dat rond is, de eerder we afzijn van de geruchten over Bergwijn of, nog erger, Berghuis. Mag toch hopen dat we meer ambitie hebben dan Berghuis... ? wel maf dat die Pavon vorig seizoen 50 moest kosten en Boca inmiddels blij moet zijn met 15... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 10 minuten geleden zei Lazy: Mag toch hopen dat we meer ambitie hebben dan Berghuis... ? wel maf dat die Pavon vorig seizoen 50 moest kosten en Boca inmiddels blij moet zijn met 15... Contractjaar minder en misschien ook wel bepaalde afspraak met Boca zoals een Ziyech met Ajax heeft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 11 minuten geleden zei Kavinos: Contractjaar minder en misschien ook wel bepaalde afspraak met Boca zoals een Ziyech met Ajax heeft? Ik heb gelezen dat hij veel geblesseerd is geweest en inmiddels geen basisplek meer heeft bij Boca. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 1 uur geleden zei Lazy: Mag toch hopen dat we meer ambitie hebben dan Berghuis... ? wel maf dat die Pavon vorig seizoen 50 moest kosten en Boca inmiddels blij moet zijn met 15... Geen basisspeler meer en als ie wel speelt doet hij het ook vrij matig. Is ook allang niet meer het talent dat hij ooit was. Niet voor niets zit hij nog altijd in Argentinie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 2 uur geleden zei Kavinos: Denk ik wel ja. De eerder dat rond is, de eerder we afzijn van de geruchten over Bergwijn of, nog erger, Berghuis. Schijnt niet te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 Pavon rond de 450 potten mee gespeeld in Fifa dit jaar. Dus die kan er wel wat van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 20 minuten geleden zei Pino: Schijnt niet te komen. Beide Berg-mannen niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 4 minuten geleden zei Kavinos: Beide Berg-mannen niet? Oh sorry ik had het verkeerde gequote. Ik bedoelde dat Pavon niet gaat komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 11 minuten geleden zei Pino: Oh sorry ik had het verkeerde gequote. Ik bedoelde dat Pavon niet gaat komen. Ik was al enthousiast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 30 miljoen voor Berghuis en je mag m komen halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 8 minuten geleden zei PJHoutman: 30 miljoen voor Berghuis en je mag m komen halen. Ja dat snap ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 29,9 miljoen. Special price. Only for today. Because you are my friend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 Zie liever dat jullie in de Eredivisie blijven shoppen en Dani de Wit voor 8 miljoen overnemen van ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten