Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

1 uur geleden zei Chiemel:

Over Neres kwamen ook allemaal zulke berichten naar voren. En die heeft in zijn eerste half jaar bij Ajax ook weinig betekend. Ik wacht nog even af. 

Klopt, maar die berichten is mij altijd onduidelijk waar het op gebaseerd is. Hiervan weet ik dat de bron iemand is die de Argentijnse én de Nederlandse competitie goed kent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Chiemel:

Over Neres kwamen ook allemaal zulke berichten naar voren. En die heeft in zijn eerste half jaar bij Ajax ook weinig betekend. Ik wacht nog even af. 

Mwoah dat viel toch wel mee? Je bedoeld als in dat ze in Brazilië niet snapten dat Ajax hem haalde? Stond daar toch juist bekend als een groot talent? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan hem werd ook getwijfeld, die heeft zich hier ook ijzersterk ontwikkeld trouwens. Was toch beetje een speeltuin voetballer.

Leuk dat Wober er ook bij was bij het kampioensfeest.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei cimbomcu:

Aan hem werd ook getwijfeld, die heeft zich hier ook ijzersterk ontwikkeld trouwens. Was toch beetje een speeltuin voetballer.

Leuk dat Wober er ook bij was bij het kampioensfeest.

Mwoah was dat niet meer een beetje adhv dat hij gewoon wat tijd nodig had om te acclimatiseren? Ik geef het je maar te doen op je 18e/19e naar de andere kant van de wereld verhuizen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Lazy:

Als we zo doorgaan wordt het nog Ajax Juniors ☺️????

Next up Pavon?

Zou stuk liever Vargas of Anthony zien komen.   Wel blij met de Argentijnse en Oost blok invloeden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kavinos:

Denk ik wel ja. De eerder dat rond is, de eerder we afzijn van de geruchten over Bergwijn of, nog erger, Berghuis.

Mag toch hopen dat we meer ambitie hebben dan Berghuis... ?

wel maf dat die Pavon vorig seizoen 50 moest kosten en Boca inmiddels blij moet zijn met 15... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Lazy:

wel maf dat die Pavon vorig seizoen 50 moest kosten en Boca inmiddels blij moet zijn met 15... 

Contractjaar minder en misschien ook wel bepaalde afspraak met Boca zoals een Ziyech met Ajax heeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Kavinos:

Contractjaar minder en misschien ook wel bepaalde afspraak met Boca zoals een Ziyech met Ajax heeft?

Ik heb gelezen dat hij veel geblesseerd is geweest en inmiddels geen basisplek meer heeft bij Boca. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lazy:

Geen basisspeler meer en als ie wel speelt doet hij het ook vrij matig. Is ook allang niet meer het talent dat hij ooit was. Niet voor niets zit hij nog altijd in Argentinie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites