Isco22 Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 Lekker hoor dit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 Gefeliciteerd mannen! Verdiend kampioenschap voor de grootste club van Nederland! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 (bewerkt) KAMPIOENEN! Huldiging donderdag #bai 12 mei 2019 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 Jeej Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 Wat een geruststellende gedachte dat het woensdag niet meer fout kan gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 7 minuten geleden zei Kavinos: Wat een geruststellende gedachte dat het woensdag niet meer fout kan gaan. Zeg nooit nooit he! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 Met een doelsaldo van +14 mag het toch niet meer fout gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 Wat een seizoen jongens. Gefeliciteerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 1 uur geleden zei Kavinos: Met een doelsaldo van +14 mag het toch niet meer fout gaan Gaat het ook niet meer. Wat een fantastisch seizoen zeg. En wat heb ik vaak genoten van het spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 Op 11-5-2019 om 18:46 zei Pino: Waarom nog iemand aanhouden als je er geen toekomst inziet? Is al 21 en was al voorbijgestreeft door de jongere Ekkelenkamp en Gravenbech. Ja als je het niet volgt krijg je dit inderdaad, totaal andere type dan die 2. Matusiwa is een verdedigende middenvelder en dus op de positie van Schone en Eiting straks. @Kavinos Goh, ik dacht dat we een liefdadigheidsinstelling waren en wilde daarom Azor behouden. Nee ik geloof dat hij de kwaliteiten heeft daarom post ik het, niet omdat het zo'n aardige jongen is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 20 uur geleden zei Rossi: Dat was erg snel. Hopelijk een voorbode van een mooie pot. Tjallas he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 13 minuten geleden zei cimbomcu: Ja als je het niet volgt krijg je dit inderdaad, totaal andere type dan die 2. Matusiwa is een verdedigende middenvelder en dus op de positie van Schone en Eiting straks. @Kavinos Goh, ik dacht dat we een liefdadigheidsinstelling waren en wilde daarom Azor behouden. Nee ik geloof dat hij de kwaliteiten heeft daarom post ik het, niet omdat het zo'n aardige jongen is Vergeet je Nous niet die daar prima kan spelen? Als je op je 21e nog niet bent doorgebroken, dan moet je ook bij jezelf ten raadde gaan hoor. Leuk dat hij excelleert bij de Graafschap, maar dat moet toch niet de graadmeter zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Kavinos: Vergeet je Nous niet die daar prima kan spelen? Als je op je 21e nog niet bent doorgebroken, dan moet je ook bij jezelf ten raadde gaan hoor. Leuk dat hij excelleert bij de Graafschap, maar dat moet toch niet de graadmeter zijn. Nous vind ik zeker een optie, alleen wil ik niet Veltman op rechtsback dan dus dan moet je een rechtsback halen waar ik ook geen fan van ben. Nous voegt ontzettend veel voetbal toe aan het spel als rechtsback. Is natuurlijk een jaar uit de running geweest. Ik zeg ook niet dat hij het gaat maken, ik had hem graag volgend jaar bij Heerenveen bijvoorbeeld neergezet. 21 is idd relatief ''oud'' maar vergeet niet Frenkie is gisteren 22 geworden he. 13 mei 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 (bewerkt) Frenkie heeft zich echter wel al eerder in de basis gespeeld dan zijn 21e, he? Veltman als rechtsback heeft mij de afgelopen weken zeker kunnen bekoren. Lijkt herboren na zijn blessure. Veel minder domme Veltman overtredingen en lijkt zelfs stuk zekerder aan de bal. Een goede back is daarbij eerder te vinden dan een goede 6, zeker als je daar al voldoende opties voor in huis hebt. 13 mei 2019 bewerkt door Kavinos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 De vraag is dan wel of Veltman dit echt kan vasthouden, of dat het meer een “heat of the moment” gedoetje is. Als in: het hele team draaide als een tiet en daar kwam hij tussen te staan. Ik heb viergever ook een heel goed seizoen zien draaien naast sanchez. Man wat heb ik genoten dit jaar. En vooral van blind. Al die PSV-supportertjes die van te voren riepen dat het belachelijk was dat je blind haalde, die was immers niet beter dan viergever. En dan zon seizoen draaien. Super. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 52 minuten geleden zei Kavinos: Vergeet je Nous niet die daar prima kan spelen? Als je op je 21e nog niet bent doorgebroken, dan moet je ook bij jezelf ten raadde gaan hoor. Leuk dat hij excelleert bij de Graafschap, maar dat moet toch niet de graadmeter zijn. Marin komt er aankomende zomer ook bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 43 minuten geleden zei Elsjorro1990: De vraag is dan wel of Veltman dit echt kan vasthouden, of dat het meer een “heat of the moment” gedoetje is. Als in: het hele team draaide als een tiet en daar kwam hij tussen te staan. Ik heb viergever ook een heel goed seizoen zien draaien naast Sanchez. Tuurlijk is dat waar. Echter kan je dat nooit inschatten he. Misschien stort Donny of Tadic ook wel opeens helemaal in volgend seizoen. Kristensen zal wel vertrekken deze zomer gok ik. Als je dan zorgt voor een adequate vervanger is het goed op te vangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 Een goede rechtsback halen is zeker wel nodig. Ik vind Nous toch meer een middenvelder dan een back. Mooie vervanger van (Opa) Schöne. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei cimbomcu: Ja als je het niet volgt krijg je dit inderdaad, tot Naja beter het minder volgen en wel met zinnige uitspraken komen, dan het zoveel als jij (beweert te) volgen en geen zinnig woord over voetbal kunnen posten.... Die knakker is 21, is na de zomer misschien 22 en hij heeft alleen een leuk half seizoentje gehad bij fucking De Graafschap. Met Eiting, Schone, Mazraoui en die nieuwe knakker heb je sowieso al 4 spelers die beter zijn op die positie. 13 mei 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 Azor is aan de bal gewoon heel matig. Heeft wel iets dat we missen momenteel, maar heb ook graag dat we iemand hebben die aan de bal niet zoveel fouten maakt. Zie hem wel bij Willem 2, Groningen of Heerenveen volgend jaar. Prima speler voor die clubs momenteel. 3 uur geleden zei Isco22: Marin komt er aankomende zomer ook bij. Marin is alleen niet bepaald een controleur begreep ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 3 minuten geleden zei Regis: Marin is alleen niet bepaald een controleur begreep ik. Voor zover ik begreep juist wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 9 minuten geleden zei Pino: Voor zover ik begreep juist wel. Was het niet zo dat hij als opvolger van De Jong is gehaald? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 6 minuten geleden zei MrMHB: Was het niet zo dat hij als opvolger van De Jong is gehaald? Dat zei de pers, maar hij blijkt een heel andere rol bij Standard te hebben, Meer een balafpakker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 Zojuist zei Pino: Dat zei de pers, maar hij blijkt een heel andere rol bij Standard te hebben, Meer een balafpakker. Ok, ik ken hem alleen van FM voor de rest. Maar we gaan het volgend seizoen vanzelf zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 6 uur geleden zei Kavinos: Frenkie heeft zich echter wel al eerder in de basis gespeeld dan zijn 21e, he? Veltman als rechtsback heeft mij de afgelopen weken zeker kunnen bekoren. Lijkt herboren na zijn blessure. Veel minder domme Veltman overtredingen en lijkt zelfs stuk zekerder aan de bal. Een goede back is daarbij eerder te vinden dan een goede 6, zeker als je daar al voldoende opties voor in huis hebt. Ik ben absoluut fan van Veltman. Verdedigend sowieso niet te kloppen die gozer. Alleen aan de bal heb je veel meer mogelijkheden met Nous. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten