Lazy Geplaatst 7 mei 2019 Share Geplaatst 7 mei 2019 1 uur geleden zei Beppu: Die van dit jaar is best prima ook al doet het soms meer denken aan een warming up shirt. Die hierboven is echt afschuwelijk, hoe kom je op die vieze kleur groen. Het gekke is dus dat ik het warming up shirt van het uittenue dan wel weer mooi vind Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 mei 2019 Share Geplaatst 7 mei 2019 (bewerkt) Wat gaat er morgen gebeuren jongens, blijft een bizar seizoen. Ik hoop dat een bizarre uitslag in het voordeel van Ajax dan. Ook maar 4-0. Ook nog steeds benieuwd naar de opstelling en tactiek van Tottenham. Voor wie komt Son erin? Lloris - Trippier, Alderweireld, Vertonghen, Rose - Sissoko, Eriksen, Alli - Son, Llorente, Moura? En dan dus Alli een stapje terug? 7 mei 2019 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 Verwacht Llorente op de bank en Spurs in dezelfde formatie als tegen City. Uitslag voorspellen doe ik niet aan, zit er altijd naast... ben slecht in gokken ? Ik hoop dat ze de finale halen. In dit stadium maakt het me niet uit hoe! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 1 uur geleden zei Lazy: Verwacht Llorente op de bank en Spurs in dezelfde formatie als tegen City. Uitslag voorspellen doe ik niet aan, zit er altijd naast... ben slecht in gokken ? Ik hoop dat ze de finale halen. In dit stadium maakt het me niet uit hoe! Voorspel dan even een nederlaag ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 11 minuten geleden zei MisterX: Voorspel dan even een nederlaag ? Believe me, al geprobeerd ? did not work.... Ik doe dus niet meer aan voorspellingen haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 Nog 12 uurtjes! Uiteraard hopen op een goed resultaat. Niet alleen voor Ajax, maar ook omdat een finale tussen Liverpool en Tottenham een beetje een anticlimax zou zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 Minder dan 12 uur nog. Gaat lang aftellen worden. Heb het niveau wedstrijd zenuwen nu die ik normaal 2/3u voor de wedstrijd pas voel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 Zo loop ik al 2 dagen @Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 Kan me niet snel genoeg 21.00u zijn hoor.! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 Pff inderdaad. Spanning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 (bewerkt) Ik blijf pleiten voor een vast uitshirt, zelfde als thuisshirt alleen dan rood met een zwarte baan. Snap ook niet dat dat nog nooit gedaan is, zou best verkochte uitshirt ooit zijn. Of mag het reglementair niet omdat dezelfde kleur als in het thuisshirt erin zit? 8 mei 2019 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 12 minuten geleden zei Hwb: Ik blijf pleiten voor een vast uitshirt, zelfde als thuisshirt alleen dan rood met een zwarte baan. Snap ook niet dat dat nog nooit gedaan is, zou best verkochte uitshirt ooit zijn. Of mag het reglementair niet omdat dezelfde kleur als in het thuisshirt erin zit? We hebben ooit iets met rood en zwart gehad. In de tijd van Ten Cate, Sneijdertje. Dus zou moeten kunnen. Utrecht heeft recent nog een zelfde uitshirt gehad maar dan blauw ipv rood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 Is commercieel toch niet aantrekkelijk lijkt me om het uitshirt in dezelfde stijl te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 Das marketingtechnisch natuurlijk niet interessant... Qua kleurcombinatie zijn er dacht ik niet echt reglementen, als het maar duidelijk anders is dan het thuis shirt. Dus zelfde motief alleen dani n andere kleurencombi is geen probleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 54 minuten geleden zei Gert: Is commercieel toch niet aantrekkelijk lijkt me om het uitshirt in dezelfde stijl te houden. 54 minuten geleden zei Lazy: Das marketingtechnisch natuurlijk niet interessant... Dat begrijp ik ook wel. Maar hoe vet zou het zijn om een rood shirt met zwarte baan te hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 Neh, doet me teveel denken aan uitshirts van psv door de jaren heen. Maar dat is mijn persoonlijke smaak erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 Bloed, Zweet en Tranen vanavond! Godverdomme al 3 dagen bijna niet kunnen slapen van de spanning. Het moet gewoon gebeuren. Fucking halve finale CL. Dacht na de EL 2 jaar terug al dat ik dit nooit meer ging meemaken. Wat hou ik toch van deze club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 Dit filmpje ook weer: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 1 uur geleden zei Hwb: Dat begrijp ik ook wel. Maar hoe vet zou het zijn om een rood shirt met zwarte baan te hebben? Lijkt me helemaal niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 1 uur geleden zei Hwb: Dat begrijp ik ook wel. Maar hoe vet zou het zijn om een rood shirt met zwarte baan te hebben? Mwoah. Ben persoonlijk meer fan van een effen shirt zonder teveel tierelantijntjes. Ik vond deze bijvoorbeeld wel gaaf: Verder zijn er maar weinig uitshirts van Ajax die ik echt mooi vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 24 minuten geleden zei Kavinos: Dit filmpje ook weer: Tering kippenvel. Nog iets meer dan zeven uur. Tiktiktik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 4 minuten geleden zei Lazy: Mwoah. Ben persoonlijk meer fan van een effen shirt zonder teveel tierelantijntjes. Ik vond deze bijvoorbeeld wel gaaf: Verder zijn er maar weinig uitshirts van Ajax die ik echt mooi vind. Hier ook idd. Dit blijft 1 van mijn favorieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 4 minuten geleden zei Gert: Tering kippenvel. Nog iets meer dan zeven uur. Tiktiktik. Pfffffff Gertje, bijna tranen in m'n ogen hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Pino: Pfffffff Gertje, bijna tranen in m'n ogen hier. 8 mei 2019 bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten