Spring naar bijdragen
Fabian.

AFC Ajax #53

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Kokkie:

Je bent gewoon een hele domme gozer als je dit model loopt te verdedigen. Daar hoef ik dan idd geen enkele miliseconde tijd aan te besteden om een 'verklaring' te zoeken voor onjuiste conclusies die onze leraar trekt. Hoop niet dat je dit ook aan onze toekomst leert?

Je bent een beetje de Baudet rol aan het aannemen. Met een rapport zwaaien en dan aan de hand daarvan zeggen dat al dat klimaatgelul onzin is. 

Mij zelf taggen in een opmerking hierover en als ik dan de discussie aanga niet inhoudelijk reageren maar alleen op de man spelen. Dan ben je een hele grote hoor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jammer dat PSV toch net weer gelijkspeelt gister, maar puntenverlies natuurlijk mooi. Die zijn daar ook weer ff aan het zenuwpezen. Ook mooi dat Lozano in de rust wordt gewisseld, ondanks dat ik hem in mijn Scorito heb. 

Vandaag 6-0 voorspeld. Hopen dat Neres gaat vlammen, gun ik hem wel. 

bewerkt door Chiemel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een drama weer zeg.   Kunnen het gewoon weer niet opbrengen om 2 versnellingen hoger te spelen.  Gelukkig spelen we tegen het slechte elftal uit de eredivisie anders had het al 0-3 gestaan. 

bewerkt door Regis

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Had gezegd na Heracles dat ik voorlopig niet zou kijken muv CL. Door puntenverlies van PSV gister toch wel weer de motivatie om te kijken, maar wordt niet echt beloond. Inderdaad weer totaal geen lekkere wedstrijd. Het kampioenschap kan ze blijkbaar niet zoveel schelen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Magere eerste helft. Eerste 20-25 minuten na rust waren redelijk. Hoger tempo, merkte je gelijk dat NAC daar niets mee kon. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden