Chiemel 344 Gepost November 12, 2020 Share Gepost November 12, 2020 Lekkere ontknopingen vanavond. Hongarije even paar minuten voor tijd een achterstand omzetten in winst Noord-Ierland 2 minuten voor tijd nog gelijk maken Servië in blessuretijd gelijk maken Quote Link to post Share on other sites
Sophomore 590 Gepost November 13, 2020 Share Gepost November 13, 2020 Ongeloofelijk, wat een drama is dat Servië eigenlijk toch altijd met al die namen. Zou enkel Robertson ruilen met Kostic (en zelfs dat scheelt niet gigantisch veel), maar de overige tien spelers absoluut niet. Laatste keer uit de groepsfase op een eindronde in 2000(!). Quote Link to post Share on other sites
cimbomcu 92 Gepost November 13, 2020 Share Gepost November 13, 2020 Schotland dik verdient, wat was dat Servië slecht zeg. Quote Link to post Share on other sites
Thierryvane 518 Gepost November 13, 2020 Share Gepost November 13, 2020 Met de VAR was het nog een interessant verhaal geweest. Keepertje had het zelf ook door. Quote Link to post Share on other sites
Niels 61 Gepost November 13, 2020 Share Gepost November 13, 2020 Toch maar goed dat Portugal de Nations League heeft gewonnen: Groep FHongarijePortugalFrankrijkDuitsland Quote Link to post Share on other sites
cimbomcu 92 Gepost November 13, 2020 Share Gepost November 13, 2020 25 minuten geleden zei Thierryvane: Met de VAR was het nog een interessant verhaal geweest. Keepertje had het zelf ook door. Die penal bedoel je? Hij hield keurig 1 voet op de lijn. Quote Link to post Share on other sites
Sophomore 590 Gepost November 13, 2020 Share Gepost November 13, 2020 Er was gewoon VAR (?) Wist helemaal niet dat ze zover terug mochten gaan als bij die afgekeurde treffer van Messi. Dat heb ik echt al tijden niet meer gezien, laatste keer was denk ik bij Roda in de beker. Quote Link to post Share on other sites
Satyr 591 Gepost November 14, 2020 Share Gepost November 14, 2020 Heel Noorwegen (het Noorse team dus) is quarantaine en die mogen Roemenie niet in. Wedstrijd is uitgesteld. Quote Link to post Share on other sites
himan 80 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 Op 13-11-2020 om 10:23 zei Niels: Toch maar goed dat Portugal de Nations League heeft gewonnen: Groep FHongarijePortugalFrankrijkDuitsland Nou ja, als er publiek is gaat het waarschijnlijk ook nog spoken in Boedapest, dus het is echt een interessante poule. (meestal als ik zoiets zeg wordt het 3x 3-0 tegen Hongarije...) Quote Link to post Share on other sites
Sophomore 590 Gepost November 16, 2020 Share Gepost November 16, 2020 Ook als je dat niet zegt Quote Link to post Share on other sites
007mark 1,199 Gepost November 18, 2020 Share Gepost November 18, 2020 Turkije degradeert dus naar Nations League C, in een poule waar Hongarije naar League A promoveert. Okee dan Quote Link to post Share on other sites
cimbomcu 92 Gepost November 19, 2020 Share Gepost November 19, 2020 Ja gekke poule wel, alles kon gebeuren op de laatste dag. Als Turkije had gewonnen waren ze gepromoveerd naar A. Servië die dramatisch presteert wint opeens met 5-0 van Rusland waardoor ze Turkije nog op doelsaldo voorbij gaan. Heel matig allemaal. Hongarije boven Turkije, Servië en Rusland hadden mensen ook niet zo snel verwacht denk ik. Quote Link to post Share on other sites
Rogier. 344 Gepost November 19, 2020 Share Gepost November 19, 2020 1 uur geleden zei cimbomcu: Ja gekke poule wel, alles kon gebeuren op de laatste dag. Als Turkije had gewonnen waren ze gepromoveerd naar A. Servië die dramatisch presteert wint opeens met 5-0 van Rusland waardoor ze Turkije nog op doelsaldo voorbij gaan. Heel matig allemaal. Hongarije boven Turkije, Servië en Rusland hadden mensen ook niet zo snel verwacht denk ik. Poule F op het EK wordt wel leuk zo. Hongarije kan zomaar stunten tegen Frankrijk, Portugal of Duitsland als ze ook 1e kunnen worden in deze NL-groep Quote Link to post Share on other sites
Sophomore 590 Gepost November 19, 2020 Share Gepost November 19, 2020 Dan laat ik een tatoeage zetten van Managers United Quote Link to post Share on other sites
Erwin. 404 Gepost November 19, 2020 Share Gepost November 19, 2020 4 uur geleden zei Rogier.: Poule F op het EK wordt wel leuk zo. Hongarije kan zomaar stunten tegen Frankrijk, Portugal of Duitsland als ze ook 1e kunnen worden in deze NL-groep 7 minuten geleden zei Sophomore: Dan laat ik een tatoeage zetten van Managers United Staat genoteerd. @Lazy wilt je misschien nog wel sponsoren dan Quote Link to post Share on other sites
Sophomore 590 Gepost January 15 Share Gepost January 15 https://theathletic.com/news/euro-2020-tickets-football-soccer/zhm7sv5JfW6O Heb zelf maar het zekere voor het onzekere genomen en mijn centen terug gevraagd. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts