JanVertonghen Geplaatst 17 oktober 2019 Share Geplaatst 17 oktober 2019 Moeten ook lekker doorgaan daar joh. Kwestie van tijd voor Trump dan ingrijpt en de hele economie van ze sloopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 Nederland is nu bezig aan de wedstrijd tegen Japan op het WK Onder 17, live te volgen bij de NOS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 Ging lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 Japan Weet dat onze Erik er al jaren fan van is, maar wauw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 Wel jammer dat ik die pot gemist heb, schijnt dat Nederland 1 van de favorieten is voor toernooiwinst. Zitten goede namen in de selectie, dus volgende potje proberen mee te pakken. Woensdagavond 21.00 tegen Senegal, moeten wel te pakken zijn denk ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 12 minuten geleden zei 007mark: Wel jammer dat ik die pot gemist heb Daar zou ik juist erg blij mee zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 3 uur geleden zei Sophomore: Japan Weet dat onze Erik er al jaren fan van is, maar wauw. Blij dat je land verloren heeft. Oké............ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 19 minuten geleden zei Pino: Blij dat je land verloren heeft. Oké............ Dan trek je de verkeerde conclusie uit een emoticon. Ik heb bewondering voor hoe ze speelde en ga voor ze door de knieën, maak een buiging. Een typisch Japans teken van respect. Heb op een zondagavond tot twee uur 's nachts met een zure kop zitten kijken, dus blij was ik totaal niet mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 (bewerkt) Japan is sowieso Onterecht eruit tegen België vorig jaar. Het vrouwenelftal onterecht eruit tegen Nederland. Sagan Tosu die de top talenten van Ajax vernedert in de Future Cup en dan dit. En dan overal dezelfde manier van spelen. Helden. 28 oktober 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 oktober 2019 Share Geplaatst 29 oktober 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei E2E: Japanse teams hebben over het algemeen drie van de vier facetten gewoon heel goed op orde in de jeugd (techniek, tactiek, mentaal). Zijn negen van de tien keer super leuke teams om naar te kijken, zie je op de Future Cup ook vaak. Hoe kan het dat het op het senioren niveau dan nooit echt werkt? Is dat puur vanwege de fysiek? 29 oktober 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 oktober 2019 Share Geplaatst 29 oktober 2019 8 minuten geleden zei E2E: Je hebt daar ook gasten lopen die echt kneitergoed zijn, maar gewoon maar niet naar Europa gehaald worden (Ryota Oshima bijvoorbeeld). Maar als die gasten zo goed zijn, waarom worden ze niet naar Europa gehaald. Ik bedoel als jij het ziet, dan zullen er toch ook wel scouts zijn die dat zouden moeten zien? Durven clubs het nog steeds niet aan met Japanners? Zijn ze moeilijk los te weken van Japanse clubs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 29 oktober 2019 Share Geplaatst 29 oktober 2019 Denk dat veel spelers ook geen reden hebben om te vertrekken? Zit genoeg geld daar meen ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 oktober 2019 Share Geplaatst 29 oktober 2019 Plus dat ze meer moeten verdienen en het voor veel clubs dan toch een te grote gok is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 oktober 2019 Share Geplaatst 29 oktober 2019 Zojuist zei komodo25: Plus dat ze meer moeten verdienen en het voor veel clubs dan toch een te grote gok is Voor zover ik weet is dat alleen in Nederland een harde regel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 oktober 2019 Share Geplaatst 29 oktober 2019 6 minuten geleden zei PJHoutman: Voor zover ik weet is dat alleen in Nederland een harde regel. Qua salaris misschien wel . Maar andere competities hebben weer regels dat ze maar x aantal non eu spelers mogen kopen / opstellen . Vandaar ook die laatste zin nog te grote gok. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 oktober 2019 Share Geplaatst 29 oktober 2019 (bewerkt) 44 minuten geleden zei E2E: Die twee dingen, ja. Zijn er ook genoeg die mislukken. Als je een Japanner kan halen die even goed is als een Duitser, ga je voor die Duitser. Duitsers zijn teringlijers. Die wil je in je team. Japanners zijn zo beleefd dat ze netjes buigen wanneer ze de bal verspelen aan een tegenstander. Daarbij denk ik dat het toch vooral een fysiek ding is? Beetje als keepers bij de vrouwen. Er zijn er maar weinig groot en sterk. Degenen die fysiek in aanmerking komen moeten nog maar zin hebben om te voetballen en het dan ook nog kunnen. Tegen andere Japanners kunnen ze het dan wel, maar tegen betere voetballers waarbij de fysiek mindere spelers vaak nog sterker/groter/... zijn dan de grootste Japanners wordt het een lastig verhaal. Ook een beetje verhaal jeugdopleiding: tegen vergelijkbare spelers is het leuk, maar buiten de Aziatische competities is de weerstand al een stuk groter en spelen ze tegen echte mannen. 29 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 Al spelen ze zelf tegen fysieke tegenstanders wel leuk. Opvallend wel dat we dit seizoen in de Eredivisie relatief veel Japanners hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 Voortaan maar niet zo snel roepen dat je wereldkampioen gaat worden.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 november 2019 Share Geplaatst 3 november 2019 Door een knappe 4-0 overwinning op de V.S. en gunstige uitslagen op andere velden gaat U17 toch nog door naar de achtste finales. Nigeria zal daar de tegenstander zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 november 2019 Share Geplaatst 3 november 2019 (bewerkt) Muaaah het predicaat 'knap' zou ik er niet perse op willen plakken. Natuurlijk wel een beetje gezien de omstandigheden, maar dit was wel het mini-mini-minimale wat je mocht verwachten. 3 november 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 4 november 2019 Share Geplaatst 4 november 2019 Tsja. Doorbouwen op dit resultaat dan maar. Nigeria, wie weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 7 november 2019 Share Geplaatst 7 november 2019 Altijd leuk tegen nigeria u23 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 november 2019 Share Geplaatst 7 november 2019 Wedstrijdschema is wat apart zeg. Dinsdag heeft Nederland al gewonnen. Spelen zondag kwartfinale tegen Argentinie of Paraguay, maar die 8e finale is pas vrijdag. Nederland dus 3 dagen meer rust... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 november 2019 Share Geplaatst 14 november 2019 Vanavond gaat het gebeuren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 november 2019 Share Geplaatst 14 november 2019 Vanavond gaat het zo zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten