Jump to content
van der Water

FIFA 19

Recommended Posts

Op 23-1-2019 om 03:04 zei RanDMC:

Ik heb werkelijk waar nog geen een match lag gehad met FIFA, vreemd. Maarja als het zelfs op Tweakers staat zal het vast wel kloppen. Ik vind het wel een toffe game eigenlijk, soms echt ziek mooie aanvallen met veel korte passes door een verdediging heensnijden. Scheelt ook wel dat ik vrij zelden speel (volgens mij nog geen 100 matches in totaal gespeeld) en je je dan ook minder ergert dan wanneer je elke dag die playstation aan kachelt. 

Wat is je PSN Rendier. Binnenkort even potje doen. 

Voor de gene die nog fut spelen, hoe staan jullie teams op dit moment? Wel benieuwd. Hier nog niet gespeeld na de release van de nieuwe patch. 

Op 27-1-2019 om 17:05 zei Pinolero:

Wat is je PSN Rendier. Binnenkort even potje doen. 

RanDMC90 ofzo dacht ik. Is goed, kan denk ik morgen/zondag wel. 

Op 31-1-2019 om 12:36 zei Vitesse88:

Voor de gene die nog fut spelen, hoe staan jullie teams op dit moment? Wel benieuwd. Hier nog niet gespeeld na de release van de nieuwe patch. 

https://www.futhead.com/19/squads/543749/ 

na Patch is het wel wat stroever, maar speel ook niet super veel meer.

Bailly en G. Jesus = Player pick kaartje trouwens

Edited by fm-helden

Op 4-2-2019 om 15:31 zei JanVertonghen:

Wordt er hier nou nog weleens Pro Clubs gespeeld in de avond? Blijft met minimaal vier man wel leuk om te doen.

Wil mn best wel aansluiten bij een team.. Heb het wel eens gespeeld, maar in je eentje is het biet leuk genoeg om te blijven doen.. Kan ook niet heel vaak

Edited by Chiemel

Ik heb een vraag/probleem. Niet alle Engelse en Spaanse clubs hebben shirtsponsors. In het echt hebben ze dat wel. Weet iemand hoe ik dit kan fixen?

Op 5-5-2019 om 10:54 zei Vlonkie:

Ik heb een vraag/probleem. Niet alle Engelse en Spaanse clubs hebben shirtsponsors. In het echt hebben ze dat wel. Weet iemand hoe ik dit kan fixen?

Weet je zeker dat je FIFA hebt.. of speel je PES? :P 

Spaanse clubs komt wss omdat ze de rechten niet hebben. Niet alle stadions van La Liga zitten er ook niet in. 

Ik heb het al opgelost. Ik startte het spel in het Nederlands en als ik het spel in het Engels start, heb ik alle logo´s en sponsors wel.