Jump to content
van der Water

FIFA 19

Recommended Posts

Ik ben in principe nagenoeg ook wel klaar met FUT. Ik heb daar niet echt een doel. Met de hoeveel wedstrijden die ik speel kon ik toch niet richting de top. Bij gewoon Online Seizoenen kan ik langzaamaan richting Divisie 1 spelen. Verder speel ik veel samen met een vriend in Coop Seasons zodra we beiden kunnen.  En dan moet ik carrière en The Journey ook nog ff oppakken/afronden. 

17 uur geleden zei JanVertonghen':

Prima hoor, maar vijf jaar lang hetzelfde levensadvies heb ik niet zoveel aan. Wordt na een tijdje gewoon goedkoop scoren in mijn ogen. Vorig jaar al vrij snel gestopt met FIFA, dit jaar na een maand al. Wil hem af en toe aanknallen, maar denk dan al meteen 'dat wordt weer niks, laat maar'. Lijkt me toch aardige progressie die ik geboekt heb. Probleem is alleen dat ik hem elk jaar haal, omdat ik denk 'wat als ik het plezier terugvind van ... jaar geleden?' en/of 'wat als het dit jaar wél een heel goed spel is?'. Dat gaat ook vanzelf nog wel een keer over, na de deceptie van dit jaar denk ik dat FIFA 20 heel goed moet zijn, anders is het echt over en uit met de pret. Dan haal ik wel PES of speel ik gewoon geen voetbalspellen meer.

Het was niet eens goedkoop scoren, maar oprecht een mening. Snap best dat je een voetbal spel wilt maar als je je zelf er zo erg druk om kan maken.. Dan maar PES of helemaal niks. Jammer dat er verder weinig op de markt is. 

28 minuten geleden zei Gert:

Gewoon af en toe een rode kaartje pakken in Fifa. Dat lucht op.

Ik mis die ouwe tijden van clubs met jou, Dansie enzo. Gewoon van 7 's avonds tot 3 's nachts volop knallen. 

Zo in de avond knallen doe ik nog graag met vrouwlief. Maar niet 8 uur lang.

@RanDMC ik doe nogsteeds zo nu en dan clubs samen met Piet, Dansie, Berik, Kevin en Joster 😄 Is nice.

2 minuten geleden zei Gert:

@RanDMC ik doe nogsteeds zo nu en dan clubs samen met Piet, Dansie, Berik, Kevin en Joster 😄 Is nice.

Woah serieus wanneer spelen jullie meestal? Ik heb gewoon de nieuwe FIFA dus doe graag ff mee. 

5 minuten geleden zei Gert:

Mogen beginners ook meedoen? Vanavond komt mijn PS4 met FIFA binnen!

@RanDMC en @Remko

Ja niet heel vaak nog hoor. Twee keer gedaan deze Fifa. Maar als we gaan spelen, dan kan ik jullie wel ff taggen natuurlijk. Gezellig 🙂 Stemmen dat meestal op de dag zelf af, omdat aantal al kinderen of andere externe invloeden hebben 😛

Zojuist zei Gert:

@RanDMC en @Remko

Ja niet heel vaak nog hoor. Twee keer gedaan deze Fifa. Maar als we gaan spelen, dan kan ik jullie wel ff taggen natuurlijk. Gezellig 🙂 Stemmen dat meestal op de dag zelf af, omdat aantal al kinderen of andere externe invloeden hebben 😛

En anders even in de ouwe lullen app gooien

Ik heb hier gister toch ook maar FIFA19 gekocht, was 27 USD dus kon hem niet laten liggen. Ben benieuwd! 

Op 23-11-2018 om 13:06 zei Gert:

@RanDMC en @Remko

Wel al meer dan vorig jaar 😄

Nu al een tijdje alleen maar online seizoenen aan het spelen. Na meer en meer ervaring zijn dit mijn observaties/ergernissen:

- Lag/servers blijven slecht en de grootste ergernis van allemaal. Heb regelmatig dat verbinding verbreekt tijdens een wedstrijd waardoor ik automatisch verlies. Dan weet ik niet 100% zeker of dat volledig komt door fifa of door m'n eigen verbinding. Ervaar het niet bij andere spellen in principe, ook al speel ik die nauwelijks de laatste tijd. Weet iemand of er manier is om de stabiliteit van je internet te testen

- Doelpunten direct vanaf de aftrap gaan nog steeds te makkelijk. Ik weet redelijk goed hoe hiertegen te verdedigen, maar als tegenstander het toch lukt om er tussendoor te glippen is het eigenlijk altijd een doelpunt. 

- Naast bovengenoemde doelpunt krijg ik te veel tegendoelpunten omdat ik slecht uitverdedig, das natuurlijk m'n eigen schuld. 

- Speel met Liverpool, gaat veruit het beste. Als ik dezelfde tactiek toepas bij een ander team loopt dat toch niet zo soepel. Is in principe 433 waarbij alle aanvallers diep gaan. 

'Oplossen' doen ze al jaren daar inderdaad. Enige wat ze daar zo snel mogelijk echt goed fixen is de Store, denk dat ik niet uit hoef te leggen waarom. 

Stond het in de patchnotes? Want die zijn er alleen om aan te geven welke fouten ze wél hebben ontdekt. Betekent verder niet dat er wat aan gedaan is.

Een van mijn grootste ergenissen is dat je niet met goed fatsoen een bal op de keeper kunt terugspelen. Altijd moet je hem direct een lange ros naar voren geven met je keeper wanneer die bal terug komt. De keepers hebben de schoenendozen nog om de schoenen zitten; iedere aanname springt zo belachelijk ver van de voet af dat de bal bij de tegenstander terecht komt en je bijna altijd een goal tegen hebt

Verbeteringen voor FIFA 20

- doe aub iets aan die matchmaking, ik speel graag met een 'leuk', speciaal teampje met een rating van 83. Weiger mee te doen met de allerbeste te kopen en er zéér veel tijd, ofwel geld in te pompen. Maar kom wel uit tegen teams met 3 icons en 2 TOTY spelers. Zou het niet fijn zijn dat je tegen gelijkwaardige teams komt?!

- maak het terug makkelijker om 1 vs 1 te scoren. De kans is groter dat je met R1 + rondje scoort buiten de 16, dan op 10 meter van doel...

Ik heb werkelijk waar nog geen een match lag gehad met FIFA, vreemd. Maarja als het zelfs op Tweakers staat zal het vast wel kloppen. Ik vind het wel een toffe game eigenlijk, soms echt ziek mooie aanvallen met veel korte passes door een verdediging heensnijden. Scheelt ook wel dat ik vrij zelden speel (volgens mij nog geen 100 matches in totaal gespeeld) en je je dan ook minder ergert dan wanneer je elke dag die playstation aan kachelt. 

Scheelt ook al als je geen FUT speelt. Die hele mode, inclusief gameplay, slaat echt helemaal nergens meer op. Laatst een paar potjes seizoenen en online vriendschappelijk gedaan, maar dat was prima te doen. Sterker nog, vermaakte me zelfs. En zoals jullie weten is het vrij lang geleden dat ik dat voor elkaar gekregen heb met FIFA.

1 uur geleden zei RanDMC:

Ik heb werkelijk waar nog geen een match lag gehad met FIFA, vreemd. Maarja als het zelfs op Tweakers staat zal het vast wel kloppen. Ik vind het wel een toffe game eigenlijk, soms echt ziek mooie aanvallen met veel korte passes door een verdediging heensnijden. Scheelt ook wel dat ik vrij zelden speel (volgens mij nog geen 100 matches in totaal gespeeld) en je je dan ook minder ergert dan wanneer je elke dag die playstation aan kachelt. 

Mag je blij zijn. Ik heb 1/5 wedstrijden er wel last van. Maar ben ook bezig om te checken in hoeverre dat eventueel aan m'n eigen bedrading enzo ligt. 

Op 23-1-2019 om 11:28 zei Chiemel:

Mag je blij zijn. Ik heb 1/5 wedstrijden er wel last van. Maar ben ook bezig om te checken in hoeverre dat eventueel aan m'n eigen bedrading enzo ligt. 

Met nieuwe internetkabel stukken beter, dus lag niet alleen aan de servers. Had ik dat maar eerder gedaan..