Jump to content
van der Water

FIFA 19

Recommended Posts

Heb deze keer toch maar voor pakketten gekozen omdat dat inderdaad leuker is. Beste speler is keeper Kepa. De snelle verkoopwaarde van het megapakket is al 6K, dus kan er wel iets meer uit halen. Verder op zich ook wel fijn dat ik nu een overload heb aan conditie, contracten en positiewijzigingen items, hoef ik die niet allemaal nog los te kopen.

Aiii. Kut als je per ongeluk snel op koop nu klikt ipv bod doen. Heb spelers voor 10.000 gekocht ipv 500 :D.

​​​

​​​​Moet sowieso zeggen dat de app wat meer irritaties heeft.

Aiii. Kut als je per ongeluk snel op koop nu klikt ipv bod doen. Heb spelers voor 10.000 gekocht ipv 500 :D.

​​​

​​​​Moet sowieso zeggen dat de app wat meer irritaties heeft.

Veel FUT rivals spelen en 2000 punten halen. Krijg je na iedere wedstrijd. Hoe hoger je divisie hoe meer punten je krijgt en je krijgt er natuurlijk ook meer als je wint.

Vind het hier erg leuk. 1 van de meest gebalanceerde Fifa's imo. Loopt nog niet altijd even lekker alleen.

Thanks!

Zeer interessant om FUT te spelen inderdaad, ik vind enkel de omhalen en getimed schieten is minder leuk. De omhalen kunnen letterlijk uit alle hoeken en standen waar getimed schieten vrij moeilijk is.

Vind het ook wel fijn dat snelheid minder belangrijk is geworden. Worden de minder snelle spelers ook wat interessanter.

Behalve dan dat het natuurlijk nergens op slaat dat je door een Kimmich ingehaald wordt als je er met een Sané (dik) langs bent.

Meer mensen Weekend League gespeeld? 14-6 geëindigd, ga er verder niet eens woorden aan vuil maken. Wil maar één ding kwijt: slechtste FIFA ooit.

Vind deze Fifa best lekker spelen. Er zijn altijd dingen die beter kunnen maar het bevalt me al een stuk beter dan Fifa 18..

Dit heb ik ook. Al mogen ze de passing en vooral de aannames wel wat aanpassen, beste spelers die een bal zowat 3 meter van de voeten laten stuiteren.. En de omhalen mogen ze patchen, leuk om zo te scoren maar niet ieder potje (voor of tegen).

Dit heb ik ook. Al mogen ze de passing en vooral de aannames wel wat aanpassen, beste spelers die een bal zowat 3 meter van de voeten laten stuiteren.. En de omhalen mogen ze patchen, leuk om zo te scoren maar niet ieder potje (voor of tegen).

Ja dat wel inderdaad, die omhalen slaan nergens op. Maar dat niet alles meer om snelheid gaat bevalt me prima hoor. :*)

Afgelopen weekend league 21-9 behaald, keer daarvoor 18-12. Iemand een idee of er nog monthly rewards zijn. Vind FIFA best lekker spelen als zijn die omhalen wel lachwekkend.

Lol, moest vanmiddag tegen Nephentez :D 75e minuut 3-1 voor, binnen 3 minuten scoorde hij 2x. Uiteindelijk verloren in verlenging.

Kan iemand een link delen waar alle verbruiksitems en stafitems worden uitgelegd. Ik kan gewoon nergens een simpel overzicht vinden wat het effect is per item.

Kan iemand een link delen waar alle verbruiksitems en stafitems worden uitgelegd. Ik kan gewoon nergens een simpel overzicht vinden wat het effect is per item.

Zie hier

Zie hier

Hahahahahahaha

Ik bedoel geen links waarbij ik last van mijn duim krijg van het scrollen en waarbij alleen chemistry wordt uitgelegd. Meer een tabel met in de linker kolom alle items en in de rechter kolom het effect/de functie, die kom ik nu nergens tegen.

Behalve dan dat het natuurlijk nergens op slaat dat je door een Kimmich ingehaald wordt als je er met een Sané (dik) langs bent.

Meer mensen Weekend League gespeeld? 14-6 geëindigd, ga er verder niet eens woorden aan vuil maken. Wil maar één ding kwijt: slechtste FIFA ooit.

Voor hoeveel kan ik hem overnemen?

Voor hoeveel kan ik hem overnemen?

Heb hem helaas digitaal gehaald, anders had je hem echt kunnen kopen van me. Inmiddels alweer een paar weken niet aangeraakt ook, komt wel een goede patch aan zag ik (of is die er al?), maar dat verhelpt nog steeds maar een klein deel van de fouten. Doen ze expres hè. 'Kijk ons eens naar de community luisteren!'. Meerdere kleine patches met telkens een paar dingetjes erin, in plaats van een grote patch/meerdere grote patches waarin ze meteen alles fixen.

Ga enkel de komende paar weken nog proberen wat coins bij elkaar te spelen en ze dan verkopen, zodat ik het aankoopbedrag terugverdiend heb. Gezien het feit dat ik vorige editie mijn club kwijt was nadat ik daar ook mijn coins verkocht had, zal ik deze keer wel gebanned worden, maar dat zie ik meer als een win-win situatie dan als een verlies eerlijk gezegd. Of ik ga gewoon lekker tegen mijn zin in doorspelen en dan aan het eind alles verkopen, dat kan ook nog. Krijg namelijk nog een aantal weken lang, elke week twee van die strontpakjes, dus zou ergens wel zonde zijn als ik die misloop door een ban. We shall see.

Had gister een typische FUT wedstrijd. Stond na 20 minuten 4-0 voor. Sta halverwege tweede helft alweer met 4-6 achter. Wordt uiteindelijk 6-7. 4 goals tegen uit corner, waarvan 3 omhaals. Ook nog een penalty tegen op zo'n moment dat je niet eens doorhebt waar de overtreding wordt gemaakt. :D

De laatste tijd wil het niet meer lukken op FIFA. De eerste weken speelde ik echt alles kapot, maar sinds de eerste update loopt het veel moeilijker voor me. Er zit terug meer pace in, wordt belachelijk uitgecounterd bij momenten.

Hoe spelen jullie tegenwoordig op FUT? Ik speelde in een 433 (2), maar denk eraan om te veranderen.

Er zit terug meer pace in, wordt belachelijk uitgecounterd bij momenten.

Alleen als je via de flanken speelt inderdaad, daar ligt constant ziek veel ruimte en dat kan je ziek exploiten met een Mbappé ofzo. Als je zelf met de bal dribbelt daalt je pace met 20 punten ofzo, echt om te gieren. Centraal is het ook om te janken. Heb mijn spits op 'achter linies kruipen', speel ik vaak tegen een hoge lijn, maakt hij echt veel te weinig die loopactie.

Heb hem weer eens opgestart inderdaad. Teampje gemaakt met Griezmann en Dybala, leek me wel geinig. Kwam tegen Mbappe en IF Martial, na 25 minuten in-game kookte mijn bloed alweer. Had in die tijd twee omhalen gezien waar de bal op kophoogte kwam, een stuk of vijf schoten werden geblocked door de AI en ik had twee goals tegengekregen doordat meneer de bal meermaals meekreeg, ondanks dat ik met spelers met minimaal 83 standing tackle en weet ik veel hoeveel kracht enzo de bal af probeerde te pakken. En kan echt wel een tackle timen hoor.

Geef mij maar de 3D-functie van FM, dat is nog realistischer dan dit gedrocht. Of FIFA 18, of alle FIFAs daarvoor. Gezien de verslechtering ieder jaar (FIFA 11 > FIFA 12 > FIFA 13 ... FIFA 17 > FIFA 18 > FIFA 19) kan ik me niet voorstellen dat er nog een FIFA 20 komt hier. En dan zullen jullie het daar vast niet mee eens zijn, maar ik denk ook niet dat jullie me geloofd hadden als ik had gezegd dat ik na 4/5(?) maanden met FIFA 18 klaar zou zijn en binnen 1 maand met FIFA 19. FIFA is het gewoon niet, zeker niet aangezien ze het schijnbaar zo realistisch willen maken dat er een toevalsfactor (en script) in zit. Waar het in veel spellen puur/grotendeels om skill gaat, is dat in FIFA helaas niet het geval en dat maakt het voor mij (en genoeg andere spelers) een enorm frustrerend spelletje. 100k levert helaas nog maar 8 euro op, maar twijfel enorm om die 60 euro (en zeer waarschijnlijk een ban) te vangen en dit spel lekker van de PS4 af te gooien. Hou jullie wel op de hoogte hoor jongens, ben maar niet bang.

Edited by JanVertonghen'

na 25 minuten in-game kookte mijn bloed alweer. Had in die tijd twee omhalen gezien waar de bal op kophoogte kwam, een stuk of vijf schoten werden geblocked door de AI en ik had twee goals tegengekregen doordat meneer de bal meermaals meekreeg, ondanks dat ik met spelers met minimaal 83 standing tackle en weet ik veel hoeveel kracht enzo de bal af probeerde te pakken. En kan echt wel een tackle timen hoor.

Sounds familiar

Deze FIFA is echt belachelijk en de meest slechte aller tijden. Die doelpunten die ik tegen krijg is puur om te janken. FIFA 20 komt hier momenteel ook niet binnen

Wat een teringspel is het eigenlijk toch.

Speel vanmorgen een potje, 13 vs 2 (!!!) schoten. Verlies ik 1-2 :lol:

twee keer Mohammed Salah, beetje staan draaien aan het halve maantje en dan R1 + O, om te wenen dit

Dat je eerder vanop 20 meter kan scoren dan een uitgespeelde doelkans verklaard gewoon de status van dit spel. Dan hebben we het ook nog niet over de servers waar iedereen mee tevreden moet zijn. Tijdens drukke perioden is de gameplay ook letterlijk statisch en onbespeelbaar. Zelfs een simpele balrol kan dan niet geregistreerd worden. Ik heb mij deze week in rivals kunnen opwerken naar divisie 1. Weekendleague op een zucht 27 winsten 2x op rij gemist door gewoon proberen kalm te blijven en doen alsof je dit spel enigszins leuk vind, maar eens je in divisie 2 of 1 zit kan je niet anders dan een emmer pakken naast je want er is een kans dat je er moet van overgeven. Alleen maar 1st time finesse shots uit de draai die binnen waaien. Een cpu die verdedigd als een bezetene terwijl je tegenstander de keeper zit te besturen. Dit product is gewoon een fabrikatiefout. Na een desatreus jaar van fifa 18 kan je dit toch niet op de markt brengen met de gedachten: Mannen dit gaat ons succes bezorgen na afgelopen jaar. Ik weet echt niet wie deze onzin bij elkaar bedacht heeft. die man moeten ze gewoon ontslaan