Jump to content

Scorito Topcoach

Gert

Recommended Posts

Zojuist zei Urbeto:

Hier ook nog wel de nodige spelers te gaan. En nu maar hopen dat iedereen na volgende week nog bij hun huidige club speelt:classic_wink:

Heb Kudus en Pavlidis maar alvast ingewisseld inderdaad :mrgy: Kudus is al weg, verwacht dat Pavlidis ook nog wel gaat..

1 uur geleden zei Fantasy:

Heb Kudus en Pavlidis maar alvast ingewisseld inderdaad :mrgy: Kudus is al weg, verwacht dat Pavlidis ook nog wel gaat..

Ik had Sangare ook maar even ingeruild, al lijkt hij vooralsnog toch wel te blijven. Ben benieuwd hoe het loopt verder. 

• 3 weeks later...
10 minuten geleden zei joostmakaay:

Wat een onzin dat de twee slechtste rondes van week 1 t/m 4 nietig verklaard zijn. 

Dat is ieder jaar zo en staat gewoon in de regels.

Anders heeft het voor spelers ook haast geen zin meer om na 1/2 speelrondes, midden in de transferperiode nog mee te gaan doen, omdat je dan al ongeveer 2000 punten achterstaat. Daarnaast mag en kan je in de transferperiode ook elke week je hele team nog omgooien dus is de achterstand misschien nog wel groter dan 2000 punten

32 minuten geleden zei Kyrill:

Ik liever topscorer voorspel na 34 wedstrijden? En kans te verwaarlozen is één speler 4 of 5 goals maakt in 1 duel? 

Niemand verwacht ook dat iemand 4/5 doelpunten maakt in een duel. Zie het meer als een onderdeel waar je wat bonuspunten kunt pakken per speelronde. Als je een verdediger selecteert is de kans op een doelpunt natuurlijk veel kleiner, maar als hij dan toch scoort is de beloning ook weer hoger. Het is best leuk om daar wat mee te spelen iedere week. Nog los daarvan; Match King is sowieso totaal niet ingericht op het voorspellen van een eindstand na 34 wedstrijden. Daarvoor moet je bij andere spellen zijn. 

1 minuut geleden zei Urbeto:

Niemand verwacht ook dat iemand 4/5 doelpunten maakt in een duel. Zie het meer als een onderdeel waar je wat bonuspunten kunt pakken per speelronde. Als je een verdediger selecteert is de kans op een doelpunt natuurlijk veel kleiner, maar als hij dan toch scoort is de beloning ook weer hoger. Het is best leuk om daar wat mee te spelen iedere week. Nog los daarvan; Match King is sowieso totaal niet ingericht op het voorspellen van een eindstand na 34 wedstrijden. Daarvoor moet je bij andere spellen zijn. 

(y)

20 uur geleden zei Kyrill:

Ik doe alleen scorito voor ED, ben ik de enige die het onzin vind dat je topscorers per speelronde moet doen? 

Huh? Je kan een topscorer per speelronde voorspellen voor bonuspunten? Vandaar dat ik zo laag sta :D 

Dat is inderdaad met Match King, een ander spel van Scorito. Karel vond het vreemd dat je daar naast de uitslagen van iedere wedstrijd ook iedere week 4 topscorers moet kiezen. Bij Topcoach vul je enkel de wedstrijd van de week in.