Fantasy Gepost August 27 Share Gepost August 27 Zojuist zei Urbeto: Hier ook nog wel de nodige spelers te gaan. En nu maar hopen dat iedereen na volgende week nog bij hun huidige club speelt Heb Kudus en Pavlidis maar alvast ingewisseld inderdaad Kudus is al weg, verwacht dat Pavlidis ook nog wel gaat.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost August 27 Share Gepost August 27 1 uur geleden zei Fantasy: Heb Kudus en Pavlidis maar alvast ingewisseld inderdaad Kudus is al weg, verwacht dat Pavlidis ook nog wel gaat.. Ik had Sangare ook maar even ingeruild, al lijkt hij vooralsnog toch wel te blijven. Ben benieuwd hoe het loopt verder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost August 27 Share Gepost August 27 Wel jammer altijd zo'n speelronde tussendoor terwijl het ook nog niet eens zeker is of deze ronde mee telt per persoon. Zelf heb ik Hato, vd Boomen, Mijnans, Veerman en Bakayoko nog als basisspelers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost August 27 Share Gepost August 27 Ow shit. Helemaal weer vergeten. Maandag maar eens kijken naar mijn ploeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost September 15 Share Gepost September 15 Iedereen zijn teampje al op orde? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sliepy Gepost September 15 Share Gepost September 15 Altijd leuk dit! Is het nog mogelijk om me aan te melden voor deze poule? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost September 15 Share Gepost September 15 39 minuten geleden zei Sliepy: Altijd leuk dit! Is het nog mogelijk om me aan te melden voor deze poule? Vie deze Link als het goed is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sliepy Gepost September 15 Share Gepost September 15 20 minuten geleden zei bas huijsmans: Vie deze Link als het goed is Dat is de link voor Match King Heb de goede link op de vorige pagina gevonden, die werkt ook nog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost September 15 Share Gepost September 15 23 minuten geleden zei Sliepy: Dat is de link voor Match King Heb de goede link op de vorige pagina gevonden, die werkt ook nog. Ah zelf te snel gelezen hahah. Mooi dat het gelukt is! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost September 16 Share Gepost September 16 19 uur geleden zei bas huijsmans: Iedereen zijn teampje al op orde? Heb er wat moois van gemaakt denk ik, ondanks het niet gebruiken van Ajacieden. Nu maar hopen dat iedereen heel blijft Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost September 17 Share Gepost September 17 Wat een onzin dat de twee slechtste rondes van week 1 t/m 4 nietig verklaard zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost September 17 Share Gepost September 17 10 minuten geleden zei joostmakaay: Wat een onzin dat de twee slechtste rondes van week 1 t/m 4 nietig verklaard zijn. Dat is ieder jaar zo en staat gewoon in de regels. Anders heeft het voor spelers ook haast geen zin meer om na 1/2 speelrondes, midden in de transferperiode nog mee te gaan doen, omdat je dan al ongeveer 2000 punten achterstaat. Daarnaast mag en kan je in de transferperiode ook elke week je hele team nog omgooien dus is de achterstand misschien nog wel groter dan 2000 punten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost September 17 Share Gepost September 17 Ik doe alleen scorito voor ED, ben ik de enige die het onzin vind dat je topscorers per speelronde moet doen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost September 17 Share Gepost September 17 50 minuten geleden zei Kyrill: Ik doe alleen scorito voor ED, ben ik de enige die het onzin vind dat je topscorers per speelronde moet doen? Waarom zou dat onzin zijn Karel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost September 18 Share Gepost September 18 9 uur geleden zei Urbeto: Waarom zou dat onzin zijn Karel? Ik liever topscorer voorspel na 34 wedstrijden? En kans te verwaarlozen is één speler 4 of 5 goals maakt in 1 duel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost September 18 Share Gepost September 18 32 minuten geleden zei Kyrill: Ik liever topscorer voorspel na 34 wedstrijden? En kans te verwaarlozen is één speler 4 of 5 goals maakt in 1 duel? Niemand verwacht ook dat iemand 4/5 doelpunten maakt in een duel. Zie het meer als een onderdeel waar je wat bonuspunten kunt pakken per speelronde. Als je een verdediger selecteert is de kans op een doelpunt natuurlijk veel kleiner, maar als hij dan toch scoort is de beloning ook weer hoger. Het is best leuk om daar wat mee te spelen iedere week. Nog los daarvan; Match King is sowieso totaal niet ingericht op het voorspellen van een eindstand na 34 wedstrijden. Daarvoor moet je bij andere spellen zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost September 18 Share Gepost September 18 1 minuut geleden zei Urbeto: Niemand verwacht ook dat iemand 4/5 doelpunten maakt in een duel. Zie het meer als een onderdeel waar je wat bonuspunten kunt pakken per speelronde. Als je een verdediger selecteert is de kans op een doelpunt natuurlijk veel kleiner, maar als hij dan toch scoort is de beloning ook weer hoger. Het is best leuk om daar wat mee te spelen iedere week. Nog los daarvan; Match King is sowieso totaal niet ingericht op het voorspellen van een eindstand na 34 wedstrijden. Daarvoor moet je bij andere spellen zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost September 18 Share Gepost September 18 Ben vergeten mijn elftal op de schop te doen na de transferperiode Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost September 18 Share Gepost September 18 20 uur geleden zei Kyrill: Ik doe alleen scorito voor ED, ben ik de enige die het onzin vind dat je topscorers per speelronde moet doen? Huh? Je kan een topscorer per speelronde voorspellen voor bonuspunten? Vandaar dat ik zo laag sta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost September 18 Share Gepost September 18 42 minuten geleden zei Fantasy: Huh? Je kan een topscorer per speelronde voorspellen voor bonuspunten? Vandaar dat ik zo laag sta Ja dat is ook het eerste dat ik daar van hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost September 18 Share Gepost September 18 Is dat niet bij die andere variant dat je de uitslagen moet voorspellen. Daar kan je volgens mij topscorers kiezen die dan ook punten opleveren. Met topcoach heb je de wedstrijd van de week die je kan invullen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost September 18 Share Gepost September 18 Dat is inderdaad met Match King, een ander spel van Scorito. Karel vond het vreemd dat je daar naast de uitslagen van iedere wedstrijd ook iedere week 4 topscorers moet kiezen. Bij Topcoach vul je enkel de wedstrijd van de week in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost September 24 Share Gepost September 24 Wanneer mag ik mijn punten voor Gimenez, Wieffer en Stengs verwachten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost September 25 Share Gepost September 25 11 uur geleden zei Bogatyr: Wanneer mag ik mijn punten voor Gimenez, Wieffer en Stengs verwachten? Die krijgen nog rood in het vervolg van de wedstrijd, dus wordt je niet gelukkig van hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost September 25 Share Gepost September 25 3 minuten geleden zei timpy00: Die krijgen nog rood in het vervolg van de wedstrijd, dus wordt je niet gelukkig van hoor. Gelukkig heb ik bijna niemand van Ajax in m'n team, dus dat compenseert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts