Jump to content

Scorito Topcoach

Gert
 Share

Recommended Posts

1 uur geleden zei Elano:

3 Ajax, 2 PSV, 2 Feyenoord en 4 AZ

Vind het knap als je 4 Ajax hebt en daarnaast in de breedte een mooi team kunt maken. 

Heb er 4 en dan ook nog de 3 duurste. Breedte is inderdaad de twijfel bij mij. Op middenveld en aanval sowieso 1x een 500.000 en nog twijfels bij keepers, verdediging én middenveld :D. Wel allemaal basisspelers op de 2 van 500.000 na. 

Edit: 4 van gewoon Ajax moet trouwens niet zo'n probleem zijn als je kiest voor Martinez en Alvarez bijvoorbeeld. Die zijn maar 3.5 mil. 

Edited by Chiemel

4 uur geleden zei Pino:

Ik heb Donny toch uit mijn team gegooid....

Jij won vorig seizoen toch met overmacht? Ben je toevallig ook zo'n eentje die alles op basis van statistiek doet en alle data uit Scorito weet je exporteren? Ik meen dat je in de IT zit en vriend van mij die in de IT zit doet dat ook zo. 

1 minuut geleden zei Chiemel:

Jij won vorig seizoen toch met overmacht? Ben je toevallig ook zo'n eentje die alles op basis van statistiek doet en alle data uit Scorito weet je exporteren? Ik meen dat je in de IT zit en vriend van mij die in de IT zit doet dat ook zo. 

IT is een vrij brede beroepsgroep.

Maar nee ik heb gewoon verstand van voetbal.

Op 11-9-2019 om 21:56 zei Chiemel:

Fuck it, ik hou het bij Ziyech, vd Beek én Tadic en veel risico nemen. :D

Of toch niet :sorry:

Volgens mij zit er een bug in het spel, want kan nu een opstelling maken die meer waard is dan het budget :D

Edit: laat maar, had Ziyech per ongeluk weggedaan. Nu is het effect daarvan wel zo dat ik daardoor dacht dat ik een geweldig team had. Dus die 7 miljoen van hem is wel war waard :D

Kortom, ik twijfel nog. 

Edited by Chiemel

Nog wel maar ff gewisseld, toch weer Donny eruit gegooid. Heb ik daardoor toch een sterkere keeper en wat meer breedte. 

Heb trouwens 3 verschillende opstellingen gemaakt en geschat wat daarbij de totaalscore is. Verschillen zijn minimaal. 

Edited by Chiemel

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 9 months later...