Pino Gepost July 31, 2019 Share Gepost July 31, 2019 Aangemeld voor KKD en Eredivisie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAE EAGLES Gepost July 31, 2019 Share Gepost July 31, 2019 Heb me ook aangemeld voor alle 3. Leuk om nu de kkd ook te hebben, veel verrassingen qua spelers waarschijnlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elano Gepost August 1, 2019 Share Gepost August 1, 2019 Aangemeld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost August 1, 2019 Share Gepost August 1, 2019 (edited) Op 30-7-2019 om 12:16 zei Chiemel: Mensen die nog meedoen met Topcoach of Matchduel? En dan iemand nog tips voor Topcoach? Ik twijfel nog, maar heb volgende. Wilde zoveel mogelijk van PSV en Ajax weer: Hahn, Harush/Coreman (welke eerste keeper wordt) Blind, Dumfries, Tagliafico, Reijnen, Abels Ziyech, vd Beek, Bazoer, Maher, Bel Hassani, Baggerman Malen, Bergwijn, Kerk, Johnsen, James Laatste namen in de rij zijn eigenlijk gewoon steeds koopjes om geld te besparen. Huh, ik snap iets niet. Ik heb een beetje gehusseld en uiteindelijk één wijziging gedaan. Heb nu Kokcu ipv Bazoer, maar die is 500.000 duurder, terwijl ik vrijwel zeker weet dat ik gister ook al mijn hele budget heb gebruikt. Edited August 1, 2019 by Chiemel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tdogg16 Gepost August 1, 2019 Share Gepost August 1, 2019 8 minuten geleden zei Chiemel: Huh, ik snap iets niet. Ik heb een beetje gehusseld en uiteindelijk één wijziging gedaan. Heb nu Kokcu ipv Bazoer, maar die is 500.000 duurder, terwijl ik vrijwel zeker weet dat ik gister ook al mijn hele budget heb gebruikt. Kokcu is al praktisch de hele tijd 2,5 miljoen. Heb hem namelijk ook een aantal keer al in m'n team gehad. Geen idee of Bazoer van prijs gewisseld is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost September 10, 2019 Share Gepost September 10, 2019 (edited) Deadline komend weekend. Lastig kiezen blijft het. Vind dat er weinig echt goede middenvelders zijn en relatief weinig spelers die zeker zijn van een basisplek (zoals meer dan de helft van PSV, middenveld AZ en Utrecht). En spelers van Feyenoord zijn relatief goedkoop, mja hoe gaan zij het doen? Edited September 10, 2019 by Chiemel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAE EAGLES Gepost September 10, 2019 Share Gepost September 10, 2019 21 minuten geleden zei Chiemel: Deadline komend weekend. Lastig kiezen blijft het. Vind dat er weinig echt goede middenvelders zijn en relatief weinig spelers die zeker zijn van een basisplek (zoals meer dan de helft van PSV, middenveld AZ en Utrecht). En spelers van Feyenoord zijn relatief goedkoop, mja hoe gaan zij het doen? Dat probleem had ik ook al, heb vorige week een uur lopen puzzelen om het rond te krijgen. Maar van de week ga ik er nog eens naar kijken. Twijfel nog wel een beetje, zeker het middenveld wordt lastig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost September 11, 2019 Author Share Gepost September 11, 2019 Dacht mijn team rond te hebben gebokst enkele dagen terug. Maar ik verwacht de komende dagen toch weer te gaan puzzelen. Heb tadic, Ziyech en Donny. Maar denk eraan om Donny eruit te halen en wat meer kansen spreiden door hiervan betere spelers te kopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elano Gepost September 11, 2019 Share Gepost September 11, 2019 Zoals hierboven al wordt geschetst: het middenveld is een lastige puzzel. Heb nu bezuinigd op mijn middenveld(heb wel Ziyech uiteraard), maar heb daar wel 3 topaanvallers voor terug. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost September 11, 2019 Share Gepost September 11, 2019 (edited) 1 uur geleden zei Gert: Dacht mijn team rond te hebben gebokst enkele dagen terug. Maar ik verwacht de komende dagen toch weer te gaan puzzelen. Heb tadic, Ziyech en Donny. Maar denk eraan om Donny eruit te halen en wat meer kansen spreiden door hiervan betere spelers te kopen. Ik heb exact hetzelfde als dit dus. Heb nu naast Donny middenvelders die zeker punten kunnen gaan scoren, maar ook erg tegen kunnen gaan vallen. Ergens is het wel leuk om de 3 duurste spelers van Ajax te hebben Edited September 11, 2019 by Chiemel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost September 11, 2019 Author Share Gepost September 11, 2019 Vind dat middenveld van psv onmogelijk om in te schatten. Had dus eigenlijk alleen een verdediger. Maar na vanochtend puzzelen nu toch een middenvelder en aanvaller erin gezet nu ik ervoor heb gekozen om Donny toch maar niet te nemen. Heb nu: 3 Ajacieden 3 Psvers 3 Feyenoorders 4 Az spelers En dan wat gokjes op spelers vd andere clubs. En 3 hele goedkope krachten voor op de tribune. Maar wel spelers die tot nu toe alles hebben gespeeld bij hun clubs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost September 11, 2019 Share Gepost September 11, 2019 PSV middenvelders kiezen is tricky omdat je niet weet wat Thomas en Afellay gaan doen en Pereiro gaat ook nog terugkomen. Guti (in zijn huidige rol) en Rosario zijn daarnaast ook niet echt puntenpakkers. Ik weet niet wat de waardes zijn want maak zelf geen team, maar bij PSV zou ik toch voornamelijk de aanvallers en Baumgartl kiezen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost September 11, 2019 Author Share Gepost September 11, 2019 6 minuten geleden zei Erwin.: PSV middenvelders kiezen is tricky omdat je niet weet wat Thomas en Afellay gaan doen en Pereiro gaat ook nog terugkomen. Guti (in zijn huidige rol) en Rosario zijn daarnaast ook niet echt puntenpakkers. Ik weet niet wat de waardes zijn want maak zelf geen team, maar bij PSV zou ik toch voornamelijk de aanvallers en Baumgartl kiezen. Ja Baumgartl is idd mijn verdediger. Op het middenveld heb ik de gok genomen met Doan. Mag toch hopen dat ze die hebben gehaald met het idee hem een plek in de basis 11 te geven vanwege zijn dribbel en creativiteit. En voorin nu Malen. Want dat vind ik altijd al een mooie speler. Ookal in zijn Ajax jeugd tijd. En vind hem momenteel leuker om naar te kijken en beter in vorm dan Bergwijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost September 11, 2019 Share Gepost September 11, 2019 Ja Bergwijn is niet effectief genoeg voor zijn prijs denk ik (zal wel duur zijn toch). Doan zou inderdaad goed kunnen, maar mogelijk niet direct, tenzij hij Guti komend weekend vervangt maar dat zal Hendrix wel worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost September 11, 2019 Author Share Gepost September 11, 2019 1 minuut geleden zei Erwin.: Ja Bergwijn is niet effectief genoeg voor zijn prijs denk ik (zal wel duur zijn toch). Doan zou inderdaad goed kunnen, maar mogelijk niet direct, tenzij hij Guti komend weekend vervangt maar dat zal Hendrix wel worden. Waarom moet Guti vervangen worden. Ik zie geen schorsing of blessure staan binnen scorito? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost September 11, 2019 Share Gepost September 11, 2019 1 minuut geleden zei Gert: Waarom moet Guti vervangen worden. Ik zie geen schorsing of blessure staan binnen scorito? Hand gebroken bij nationale ploeg. Is succesvol geopereerd, maar ik verwacht niet dat hij dit weekend speelt. Al kan dat mogelijk wel met speciaal gips Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost September 11, 2019 Author Share Gepost September 11, 2019 Okay Doan it is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost September 11, 2019 Share Gepost September 11, 2019 Heb nu 4 van Ajax 17 minuten geleden zei Erwin.: PSV middenvelders kiezen is tricky omdat je niet weet wat Thomas en Afellay gaan doen en Pereiro gaat ook nog terugkomen. Guti (in zijn huidige rol) en Rosario zijn daarnaast ook niet echt puntenpakkers. Ik weet niet wat de waardes zijn want maak zelf geen team, maar bij PSV zou ik toch voornamelijk de aanvallers en Baumgartl kiezen. Blijft die Baumgartl nu staan nu Schwaab terug is? Heb nu van PSV alleen Bergwijn en Malen. De rest vind ik allemaal best wel een gok. Zoet zou ik nog kunnen doen als ik Donny opoffer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost September 11, 2019 Share Gepost September 11, 2019 11 minuten geleden zei Chiemel: Blijft die Baumgartl nu staan nu Schwaab terug is? Lijkt me wel, hebben ze veel geld voor betaald. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elano Gepost September 11, 2019 Share Gepost September 11, 2019 3 Ajax, 2 PSV, 2 Feyenoord en 4 AZ Vind het knap als je 4 Ajax hebt en daarnaast in de breedte een mooi team kunt maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost September 11, 2019 Share Gepost September 11, 2019 4x Ajax 1x Feyenoord 1x PSV en 3x AZ vooralsnog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost September 11, 2019 Share Gepost September 11, 2019 4 Ajax, 4 AZ, 2 Feyenoord en 1 PSV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost September 11, 2019 Share Gepost September 11, 2019 Maar ik wil eigenlijk Baumgartl er nog in proberen te krijgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost September 11, 2019 Author Share Gepost September 11, 2019 Zei de vrouw ook vannacht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost September 11, 2019 Share Gepost September 11, 2019 (edited) 9 minuten geleden zei Gert: Zei de vrouw ook vannacht Arme jong: Edited September 11, 2019 by Pino Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts